CallDLL

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki

Calldll.png CallDLL - rozszerzenie dla The Games Factory i Multimedia Fusion, służące odwoływaniu się do biblioteki DLL.

Wtyczka została stworzona przez grupę Third Eye Entertainment w 2004 roku.

Opis działania i zastosowania

CallDLL może wywoływać funkcje zawarte w dowolnym pliku dll. Wprowadza argumenty i zwraca wartości wykonanych funkcji.

Warunki

  • OnError - wystąpił błąd.

Akcje

  • Load DLL - wczytaj plik dll o podanej nazwie.
  • Unload DLL - zamknij powiązanie z plikiem biblioteki.
  • Return value
    • No return value or string - nie zwracaj wartości lub łańcucha znaków.
    • Function returns a value - zwróć wartość funkcji.
    • Function returns a string - zwróć łańcuch znaków o podanej maksymalnej długości.
  • Arguments
    • Reset argument list - wyczyść listę argumentów funkcji.
    • Set argument to value - ustaw wartość argumentu o podanym numerze na podaną wartość.
    • Set argument to string - ustaw łańcuch znaków argumentu o podanym numerze na podany ciąg.
    • Set argument to value Buffer - zapisz argument na podanym numerze z podaną wartością początkową.
    • Set argument to string Buffer - zapisz argument jako łańcuch tekstowy o podanej maksymalnej długości na podanej pozycji.
  • Call function - odwołaj się do funkcji o podanej nazwie.

Wartości

  • Arguments
    • Get argument value - pobierz wartość argumentu z podanej pozycji.
    • Get argument string - pobierz ciąg znaków argumentu z podanej pozycji.
  • Return value
    • Get return value - zwróć wartość funkcji.
    • Get return string - zwróć łańcuch funkcji.
  • OnError
    • Get error number - pobierz numer błędu, który wystąpił
    • Get error message - pobierz wiadomość tekstową ostatniego błędu.
  • Window handles (HWND)
    • Get main window - pobierz główne okno.
    • Get frame window - pobierz okno ramki.

Konfiguracja w edytorze etapu

Brak.

Odnośniki zewnętrzne