NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Bitwa NB] 25

Kto twoim zdaniem najlepiej wykonał swoją pracę?
noxx
15%
 15%  [ 2 ]
Seba-GS
7%
 7%  [ 1 ]
Wackyjackie
76%
 76%  [ 10 ]
Głosowań: 13
Wszystkich Głosów: 13

Autor Wiadomość
Pisarz 
Młodszy chorąży
Spinacz


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF2
Posty: 239

2677 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 07:43   

No, panie Seba. Przeczytałem post Romana i nie widzę nic o tym "że wszystkie rozszerzenia muszą zostać dołączone do gry". Przy okazji, rozszerzenia do MMF2 opublikowane w internecie poza extension packami (nie licząc tych wrzucanych w ZIPach) są nielegalne. Więc nie widzę w tym sensu. Ale żebyś mi nie wytykał palcami, że się mylę i nie umiem czytać, przeanalizujmy post Romana.

RomanX napisał/a:
Wytyczne:
• limit wielkości pracy: 10 MB,
• maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
• dozwolone programy:KNP, TGF 1/2, MMF 1/2, GM oraz Construct,
• plik gry nie musi być odblokowany,
• główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
• jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
• praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) i powinnna być zarchiwizowana,
• należy podać nazwę, autora i najlepiej jeszcze adres URL do wykorzystywanej fabuły.


Pierwszy punkt chyba rozumiesz. Rozmiar pliku to 10MB i więcej nie można.
Drugi - okno gry może mieć max. 1024x768 (i tu mają rację, bo u mnie na inną rozdzielczość nie zatrybi).
Trzeci - nosz kurde... Naprawdę muszę Ci to wyjaśniać?
Czwarty - plik gry nie musi być odblokowany. Czyli inaczej mówiąc - nie musisz dawać kodu źródłowego jak masz program inny od TGF1. A jak masz TGF'a to możesz zablokować kod.
Piąty - gra musi być robiona na bitwę przez tylko jedną osobę. Proste jak drut.
Szósty - pliki dll muszą zostać dołączone. Nie widzę nic o plikach .mfx (dodanie ich byłoby nielegalne, jeśli dalej nie rozumiesz - JOHOHO! I BUTELKA RUMU!)
Siódmy - gra ma być w ZIPie i bez instalatora.
Ósmy - nazwa i autor fabuły. I tu masz Romek rację, bo skąd byś wiedział od kogo to zerżnięte, jakby ktoś nie napisał?

Dziękuję za mój zmarnowany czas. Może teraz ruszysz tzw. mózgiem, jeśli go masz i zastanowisz się, jakie głupoty wygadujesz?!
_________________
Czy wiesz że... jedzenie kanapki powoduje zmniejszenie jej objętości?
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 13:43   

Chodzi po prostu o to, żeby wszystkim innym gra poszła od razu, bez problemów i podmieniania bibliotek.

**

Oto oficjalne podsumowanie dwudziestej piątej Bitwy NukeBoards!

Do głosowania zakwalifikowały się następujące prace:
noxx - Legenda Niebieskiego Kursora.rar - na podstawie: The Legend of Cursor, figo-fago
Seba-GS - Dookoła Świata - na podstawie: Do okoła świata (sic!), Sebol
Wackyjackie - Mini Tankz Alpha - na podstawie: Remake Pocket Tanks, Fadex

Do głosowania nie zakwalifikowała się następująca praca:
Wos209 - WYSPA I`m back.rar - na podstawie: Wyspa, Sebol (rozmiar, dodatkowo ten napis ;P )

Proszę o pisanie poniżej komentarzy i głosowanie tylko na jednego zawodnika w sondzie powyżej. Nie można głosować na siebie.
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

16834 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 14:01   

Czy to coś u mnie, ale nie mogę zagłosować w ankiecie
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
Kodek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 176

12261 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 14:02   

Legenda Niebieskiego Kursora - Gra jest monotonna, ma słabą grafikę, kiczowatą muzykę oraz nie najlepiej wykonany ruch kursora.

Dookoła Świata - Ma grafikę do pewnego stopnia w porządku. Za to jest okropnie wykonana, krótka, nudna i do tego nie ma muzyki.

Mini Tankz Alpha - Gra oferuję rozgrywkę na dwóch graczy i ma świetną muzykę, która niestety jest odtwarzana przez QuickTime. Brak gry z komputerem i słabiutka grafika. Jednak w tle pozostałych gier jest najlepiej wykonana, na dłuższy czas i na radochę z drugą osobą ;)

EDIT: Ten sam problem co p98.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 14:09   

Powinno już działać, zresetowałam głosowanie.
 
     
TomaszSportowiec 
Sierżant
Powrót? Może


Główny edytor: Stencyl
Pojedynki: tak
Posty: 109

0 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 17:19   

Głosuje na wackyjackie.
Wackyjackie 3
noxx 2

seba gs 1
_________________
http://www.zebra-company.ufoludki.net/blog/ moja nowa strona
 
     
Wos209 
Starszy sierżant
Woś Entertainment


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Posty: 195

2946 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 17:38   

I tak wygrałem :P

Brałem udział kiedyś w bitwach na NB to było coś zająć tam 1 m-ce bo gry były naprawdę na poziomie Alicja, Fadex itd. poziom był wysoki a teraz poziom jest bardzo bardzo żenujący.
Mimo kilku tam bugów moja gra nie tylko moim zdaniem jest jakoś tam ciekawa i warto poświęcić te 15 minut żeby w nią zagrać jak to ktoś powiedział.

Wackyjackie jego praca prezentuje jakikolwiek choć i tak niski niski poziom.
Reszta to niestety dno i wodorosty.
Dookoła świata gra na 2 minuty, raptem 3 plansze banalnie wykonane, 10 minut roboty(bez grafiki)
Ten kursor to w ogóle żenada bo taką grę to z zegarkiem na ręku robi się w 3-4 zdarzeniach haha.

Krótko, takich gier co oddaliście na tą bitwę w życiu bym nie oddał.
Trochę pracy wkładajcie w te gry!

Wygrałem!!!

Głos na Wackyjackie 3 pkt czy jak tam chceta choć i tak nie zagrałem w to w ogóle ale trochę pracy chyba w to włożył.
Ostatnio zmieniony przez Aleks 18-08-2010, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 17:44   

Crazy miała brać udział :P
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 21:18   

No co wy remake Legendy kursora lepsze od mojej przygodówki... ? ? ? Drugie LOL

Lecz według mnie też najlepiej Wacky

Roman -> ciekawy avatar... nakierował mnie na kolejny projekt XD
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
Ostatnio zmieniony przez Aleks 21-02-2012, 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
noxx 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 262

7107 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 21:49   

Seba-GS, Wos209, Ekhm, czy LOL jak kto woli... Piętrzycie się jakby w tej grze chodziło o pietruszkę.
 
     
p98 
Sierżant


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: GDevelop
Pojedynki: tak
Posty: 106

16834 Prestiż
Wysłany: 09-08-2010, 22:03   

Dobra, zagłosowałem. Swój wybór ujawnię po zamknięciu ankiety.

PS. Roman - zajedwabisty awatar :D :madugly:
_________________
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce
 
 
     
Sunflower 
Bohaterka


Główny edytor: GameMaker
Posty: 100

29218 Prestiż
Wysłany: 10-08-2010, 00:43   

No to co? Oceny gier po kolei?

Legenda Niebieskiego Kursora - całkiem przyjemna gra, choć wygląda na to, że jest mocno zerżnięta z poprzedniczki, od stylu graficznego poczynając na muzyce kończąc. Ciężko mi porównać rozgrywkę, ponieważ po wciśnięciu "Start" w pierwowzorze wyskakiwał mi błąd uniemożliwiający grę. Jednak z całą pewnością mogę stwierdzić, że remake nie ma takiego zajefajnego "motion blura" kursora w menu. Za to o ile w poprzedniczce ponoć "P" powodowało pauzę, o tyle tutaj to nie występuje (może to i dobrze).
Zaraz, ktoś coś wspominał o natychmiastowym przejściu? Czy ja o czymś nie wiem?
Dookoła świata - pomysł ma potencjał, aczkolwiek tutaj widzę jego niewykorzystanie. Owszem, samo pokonywanie poziomów w określonym czasie i z zastosowaniem różnych środków transportu byłoby całkiem ciekawe, gdyby nie... no właśnie, silnik nieco kuleje, wszystko jest w sumie łatwe i przejście wszystkich trzech demowych poziomów zajmuje okropnie mało czasu. Znacznie mniej niż ten, który spędziłam pisząc fragment o tej grze.
Mini Tankz Alpha - co prawda nie znam Pocket Tanks, aczkolwiek gra przywodzi mi na myśl skojarzenia ze Scorched Earth. Z drugiej strony, mi akurat specjalnie się nie spodobała (może dlatego, że trochę ciężko wymierzyć, co też trochę zniechęca), choć przyznaję, że wybór broni jest całkiem spory, a silnik zniszczeń też niezły. Z drugiej strony, jak rzucałam granat to niekiedy wykonywał on iście chocholi taniec na nierównościach terenu, jak będziesz rozwijał ten projekt, postaraj się to wyeliminować. ;)

WYSPA I'm back - nie wiem, to to domaga się jakiegoś iniplusa. Pewnie to tylko do zarządzania plikami zapisu, ale na wszelki wypadek wolę się z tym nie babrać, bo równie dobrze mogą za tym stać Marsjanie z Jowisza planujący przy pomocy tego pliku przejąć kontrolę nad wszystkimi komputerami na Ziemi. Ostrożności nigdy za wiele (wiem, leniuch ze mnie straszliwy, ale statystycznemu graczowi nie chce się odpalać obcych plików, dopóki nie ma pewności, że naprawdę warto).

Nie powiem, na kogo głosowałam z jednego prozaicznego powodu - nie zagłosowałam na nikogo (co prawda spora w tym zasługa tego, że chyba nie mogę głosować i tak).

Ojejej, to mój pierwszy post tutaj? A to witam wszystkich serdecznie. L-L-L-L-Lurker Breaker!

---Edit---
A avatar Romana też mi się podoba. :D
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 10-08-2010, 10:02   

Masz rację... Gra nie toczy się o pietruszkę ani o żadne inne złote kalesony, więc NO STRES. Według mnie w dalszym ciągu mało czasu na stworzenie prac.
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
TomaszSportowiec 
Sierżant
Powrót? Może


Główny edytor: Stencyl
Pojedynki: tak
Posty: 109

0 Prestiż
Wysłany: 10-08-2010, 17:26   

seba twój projekt to tylko obrazki które chodzą.
_________________
http://www.zebra-company.ufoludki.net/blog/ moja nowa strona
 
     
Jood 
Młodszy chorąży
Graphic master


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: tak
Posty: 227

7104 Prestiż
Wysłany: 12-08-2010, 23:19   

każda gra na tym polega
_________________
Victory EXE - Dążę do ładu graficznego.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group