NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Klikowiec] Zetcom
Autor Wiadomość
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 30-09-2016, 19:01   

Temporal napisał/a:
zetcom, czyli teraz robisz dwa projekty czy jak? czy to taki marge dwóch projektów w jeden?

Jak czas pozwala kontynuuję prace nad Dewastatorem tym co był, pikselartowym. Udoskonalam, porządkuje i dodaje nową zawartość.

Skusiłem się i mam teraz po "taniości" wersję Developer i exportery. Polecam, dla tych co lubią narzędzia od Clickteamu oczywiście: Clickteam Fusion Bundle
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 19:28   

Zdarza się Wam czasem, że chcecie aby wasz OA miał kontur grubości 1px o danym kolorze? Cóż, mi było to dość potrzebne by zaoszczędzić sobie czasu od ręcznego jego malowania piksel po pikselu.

Oto mój shader stworzony metodą prób i błędów:
HLSL Outline Shader

Kto potrzebuje, zapraszam do pobierania z mojego chomika ;D
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 20:39   

Ale... ja już mam taki shader :P
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 21:25   

Cytat:
Ale... ja już mam taki shader
Jak przejrzałem wnikliwiej teraz forum Clickteamu pod hasłem Outline, to też znalazłem taki shader z tą jednak różnicą, że u mnie zostawia sam kontur a resztę wywala :P

PS. I'm impressed... byle jeszcze można było porządkować/sortować te setki zmiennych. Jakby kto nie widział: Clickteam Fusion 3 wersja robocza.
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 17-07-2017, 08:01   

1. W wolnej chwili uczę się podstaw Firefly dla Clickteam Fusion 2.5
https://www.youtube.com/watch?v=qNnc3ypc1ME

2. Zmontowałem ostatnio filmik z prac nad moim najnowszym rysunkiem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=r-LYeR2rerw

3. Pracuję nad tłumaczeniami do Dewastatora (tego, którego publikowałem na tym forum w TechDemach) ;)
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
  Wysłany: 02-02-2020, 15:10   


Pewnego wieczoru wzięło mnie na wspomnienia. Od razu zaznaczam, że moje dzieciństwo to era: PlayStation One i PlayStation 2 ;) (polystation, pudeł wyświetlających obraz, telefonów z polifonią i wężykiem, tamagotchi, Ferbie, dyskietki, kasety wideo na taką czarną taśmę VHS i takie tam)...

Czasy kiedy istniała strona-portal: tgf.er.pl, forum: eFactory, strona: nukesoft, fabrykagier. Później portal i forum Click Portal, Click Factory i... Click Basic?

Był to dla mnie okres dość kreatywny, z perspektywy czasu i tego co dziś robię wart zachodu. Spełnienie marzeń tworzenia gier i aplikacji bez potrzeby znajomości języka programowania.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 04-02-2020, 15:40   

Wspomnienia wspomnieniami, ale Dewastator powoli zamienia się w Dewastator Forever.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 18-10-2020, 22:20   

Temporal napisał/a:
Wspomnienia wspomnieniami, ale Dewastator powoli zamienia się w Dewastator Forever.

Aktualnie nie pracuję nad Dewastatorem. Projekt mocno się przedawnił. Pozostają póki co jedynie TechDema, a pliki .mfa u mnie na dysku.

Eksperymentuję za to z czymś zupełnie innym. Myślę nad retro strzelanką (sam jeszcze do końca nie wiem). Oczywiście #madewithfusion #firefly:
https://www.youtube.com/watch?v=_ZtuuTfQqHM

Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć czegoś więcej:
https://twitter.com/lvledit
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Steam:
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 19-10-2020, 18:43   

Czyli Dewastator 3D :P
Spoko, tylko rozdzielczość pukawki nie pasuje do rozdzielczości innych obiektów. Ta falująca woda też mi trochę nie pasuje, no i lekkie schodkowanie krawędzi okna. Przydałaby się większa spójność grafiki. Ale ogólnie zapowiada się ok.
Szkoda trochę Dewastatora - czyli jednak nie pobijesz mojego rekordu w najdłuższym tworzeniu gry klikowej :P
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 17-12-2020, 20:13   

kamiledi15 napisał/a:
Szkoda trochę Dewastatora - czyli jednak nie pobijesz mojego rekordu w najdłuższym tworzeniu gry klikowej

Dewastator był robiony w wolnych chwilach, czas mijał - wizja się zmieniała. Nie było GDD ani nic... projekt bez celu, bardziej jako "czysta zabawa".

Aktualizacja: obecnie eksperymentuję z nowym projektem. Początkowo chciałem go realizować w Clickteam Firefly 3D. Z czasem jednak przekonałem się, że w takim tempie nic nie zdziałam. Tym bardziej widząc, że przyszłość rozszerzenia jest bliżej nieokreślona - stoi w miejscu. Dostałem nauczkę... rozejrzałem się i podjąłem decyzję, że spróbuję swoich sił w Godot.

Zapraszam na mojego twittera:
Bitmap Impact (aka Zetcom) - Twitter

Poniżej link do filmiku podsumowującego pierwsze kroki:
Devlog #1
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Steam:
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 21-12-2020, 12:54   

Dewastator od nowa? :D


Bardzo mnie dziwiło, czemu się zdecydowałeś na firefly - nie dość, że niewydajne, to jeszcze pasujące do CFa jak pięść do nosa.

Właściwie większość przykładów udostępnione przez autora wtyczki / Clickteam prezentowały grafikę na poziomie późnych lat 90, tylko przy wydajności 15FPS...Ale muszę przyznać, że byłem pod wrażeniem edytora jaki udało Ci się przy pomocy tej wtyki stworzyć. Myślę, że godot to dobra droga rozwoju ;) .
_________________
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 21-12-2020, 16:06   

Cytat:
Bardzo mnie dziwiło, czemu się zdecydowałeś na firefly - nie dość, że niewydajne, to jeszcze pasujące do CFa jak pięść do nosa.
To dość skomplikowane. Ten silnik był tworzony przez jednego człowieka. Gdy się zainteresowałem Firefly nie miałem elementarnej, praktycznej wiedzy o 3D. Dużo łatwiej było mi ogarnąć podstawy gdy miałem za towarzysza środowisko Clickteam.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 23-12-2020, 10:40   

Wackyjackie napisał/a:
Dewastator od nowa? :D
Obrazek

Bardzo mnie dziwiło, czemu się zdecydowałeś na firefly - nie dość, że niewydajne, to jeszcze pasujące do CFa jak pięść do nosa.

Właściwie większość przykładów udostępnione przez autora wtyczki / Clickteam prezentowały grafikę na poziomie późnych lat 90, tylko przy wydajności 15FPS...Ale muszę przyznać, że byłem pod wrażeniem edytora jaki udało Ci się przy pomocy tej wtyki stworzyć. Myślę, że godot to dobra droga rozwoju ;) .


Ja to bym powiedział, że raczej poziom wczesnych lat 90, a nie późnych. CF nie nadaje się do robienie gier 2d, a zabawa z 3d to już w ogóle. Fusion wciąż trzyma się konceptów pierwszego klik n playa, ma trochę więcej możliwości, ale to ten sam workflow który przypomina edytor poziomów, a nie środowisko programistyczne. Godot to jednak silnik w którym można już normalnie pracować.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
2D Artist


Główny edytor: Inny
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 231

3194 Prestiż
Wysłany: 02-02-2021, 12:02   

Jest to na razie baardzo wczesna faza mojego obecnego projektu. Dużo placeholderów (np. itemy). Robota po godzinach, w wolnym czasie:



Uczę się nowego dla mnie silnika Godot + GDScript. Porzuciłem Clickteam Firefly 3D bo już od sporego czasu stoi w miejscu ze swoją funkcjonalnością.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 02-02-2021, 13:44   

Super, tak trzymać. Szkoda, że na Nuke Baords nie ma więcej takich ludzi jak Ty. Większość tworzących przestała się tu udzielać, a Ci co zostali, to stara ekipa "gadaczy", która i tak nigdy nic nie tworzyła :) . Mam nadzieję, że teraz pracując na Godocie ukończysz projekt szybciej niż za czasów używania klików. Niby narzędzie, to tylko narzędzie, no ale nie ma co się oszukiwać, że kliki nigdy nie były narzędźmi do tworzenia gier, bardziej edytorem. Bardzo miło się ogląda kolejne twoje postępy, ach może sam niedługo wrócę do Godota, miło wspominam ten silnik, choć parę rzeczy mnie w nim irytowało.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group