NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Klikowiec] Zetcom
Autor Wiadomość
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 224

1544 Prestiż
Wysłany: 30-09-2016, 20:01   

Temporal napisał/a:
zetcom, czyli teraz robisz dwa projekty czy jak? czy to taki marge dwóch projektów w jeden?

Jak czas pozwala kontynuuję prace nad Dewastatorem tym co był, pikselartowym. Udoskonalam, porządkuje i dodaje nową zawartość.

Skusiłem się i mam teraz po "taniości" wersję Developer i exportery. Polecam, dla tych co lubią narzędzia od Clickteamu oczywiście: Clickteam Fusion Bundle
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 224

1544 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 20:28   

Zdarza się Wam czasem, że chcecie aby wasz OA miał kontur grubości 1px o danym kolorze? Cóż, mi było to dość potrzebne by zaoszczędzić sobie czasu od ręcznego jego malowania piksel po pikselu.

Oto mój shader stworzony metodą prób i błędów:
HLSL Outline Shader

Kto potrzebuje, zapraszam do pobierania z mojego chomika ;D
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1584

34280 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 21:39   

Ale... ja już mam taki shader :P
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 224

1544 Prestiż
Wysłany: 22-10-2016, 22:25   

Cytat:
Ale... ja już mam taki shader
Jak przejrzałem wnikliwiej teraz forum Clickteamu pod hasłem Outline, to też znalazłem taki shader z tą jednak różnicą, że u mnie zostawia sam kontur a resztę wywala :P

PS. I'm impressed... byle jeszcze można było porządkować/sortować te setki zmiennych. Jakby kto nie widział: Clickteam Fusion 3 wersja robocza.
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
 
     
zetcom 
Młodszy chorąży
Grafik 2D


Główny edytor: MMF2
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Steam:
Skype:
Posty: 224

1544 Prestiż
Wysłany: 17-07-2017, 09:01   

1. W wolnej chwili uczę się podstaw Firefly dla Clickteam Fusion 2.5
https://www.youtube.com/watch?v=qNnc3ypc1ME

2. Zmontowałem ostatnio filmik z prac nad moim najnowszym rysunkiem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=r-LYeR2rerw

3. Pracuję nad tłumaczeniami do Dewastatora (tego, którego publikowałem na tym forum w TechDemach) ;)
_________________
DLA TWÓRCÓW GIER:
http://chomikuj.pl/zetce/TWORZENIE+GIER
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group