NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Fadex
12-02-2019, 22:09
Biedna bitwa #1
Autor Wiadomość
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 15-02-2019, 19:58   

creesee napisał/a:

(tak powstał Skullhammer)


Nie wiem, czy ta gra to powód do szczycenia się czy pokazania lenistwa.

Pokazaliście, że umiecie trzymać poziom, ale gra to demko na minutę gry. Może czas zrobić edytory dialogów, map i dokończyć projekt?

W sumie nie wiem na co te donejty tam idą z tej strony:)

@Edit:

Co do tego dużego młota to nie da się go zdobyć prawda? To trolling right?
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 242

12192 Prestiż
Wysłany: 15-02-2019, 20:22   

* ekhm * lol. Ani do tego, ani do tego.

Przed kolejną oceną zachęcam do ponownego zapoznania się z treścią mojego posta i tym razem czytania ze zrozumieniem, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia błędnej i niepotrzebnej interpretacji, nienawiązującej w żadnym stopniu do tematu bitwy. Skullhammer był w tym przypadku przykładem gry/demka/prototypu/wsioryba stworzonej w bitwie o tematyce na zasadach opisanych w tym samym akapicie. Nie sposób tego pominąć.

Cytat:
W sumie nie wiem na co te donejty tam idą z tej strony:)

To podnieś rękę i grzecznie zapytaj. : )

Cytat:
Co do tego dużego młota to nie da się go zdobyć prawda? To trolling right?

Może dowiedziałbyś się, gdybyś poświęcił na to demko więcej niż minutę.
Zaczynam myśleć, że Twój post to trolling.

@Temporal, wiem, że ciężko dogodzić wszystkim, ale wątpię, że ktoś oburzyłby się, gdyby dowiedział się o bitwie dużo wcześniej przed jej rozpoczęciem: p
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 15-02-2019, 21:55   

Creesee, po co ten atak i dziwne agrumenty przeceż się lubimy prawda? Tylko dałem dobrą sugestię... Ta gra ma potenciał tylko ją wreszcie dokończcnie... Zdradż mi ten sekret bo ten młotek śni mi się po nocach...

@edit:
A C*** mi w d*** ten co powie mi jak zdobyć ten młotek(ten duży dla którego drzwi sie otwieraja jak zostawi się w pewny momencie mały) w wersji, którą mam na dysku, a pobrałem wczoraj dostanie ode mnie CF2.5 DEV

link: https://www.dropbox.com/s...r%20PL.exe?dl=0

Odpowiedź obowiązuje w tym temacie czas do 26.02.2019

Jak nikt nie znajdzie Creesee to zrobie RE gry aby to wyciągnąć bo plik Mfa dla się z exe wyciągnąć jako cnc i tam są akcje kodu...
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 12:31   

To mówisz, że można napisać grę w np. Javie? :P
_________________
 
 
     
Kalon 
Pupogłowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 29

331 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 13:05   

Wackyjackie napisał/a:
To mówisz, że można napisać grę w np. Javie? :P


Możliwe że tylko chodziło mu o wszystkie klikowe programy, skoro to jest forum w większości o kilkach :P

Poza tym przecież gra ma wymagać możliwość uruchamiania bez konieczności pobierania dodatkowych softów czy bibliotek, chyba że umieścisz je bezpośrednio w katalogu z grą.
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 13:06   

Można.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 13:17   

Kalon napisał/a:
Poza tym przecież gra ma wymagać możliwość uruchamiania bez konieczności pobierania dodatkowych softów czy bibliotek, chyba że umieścisz je bezpośrednio w katalogu z grą.


Da się zrobić ;). Poza tym od Javy 10 buduje się aplikację do jednego pliku wykonywalnego, nie ma wymogu posiadania JRE. Tylko na razie jestem w sferze braku czasu, ale jak znajdę chwilę to może coś porobię. A we wcześniejszych wersjach Javy da się wbudować okrojone JRE w aplikację. No i libGDX jest w stanie eksportować grę do HTML5, Androida, iOS, MAC, Linux no i PC.
_________________
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 17:04   

Tak jak pisałem wcześniej, tu nie chodzi o kliki, a ogólnie o tworzenie gier. Nie ważne jakiego narzędzie używasz, twórz w czym Ci wygodnie i pokaż nam swoje dzieło. Niedozwolony jest tylko Klik & Play. Z oficjalnych danych używa go tylko jedna osoba ;)
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 16-02-2019, 17:15   

Ja kiedyś muszę spróbować zrobić jakąś grę w Klik and Play :D Mam go nawet na dysku.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 18-02-2019, 23:54   

Ja kiedyś muszę spróbować zrobić jakąś grę w zeszycie :D Mam go nawet na biurku.
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 20-02-2019, 16:30   

Ja kiedyś muszę spróbować zrobić jakaś grę na blacie. Też go mam na biurku.
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 20-02-2019, 16:42   

Zrobiłem kiedyś grę z kartonu i metalowej kulki, prowadzenie kulki przez labirynt z dziurami.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 20-02-2019, 19:17   

a może by tak przedłużyć bitwę bo nie było mnie przez 4 dni w domu ;(
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Posty: 846

8519 Prestiż
Wysłany: 20-02-2019, 21:54   

No dobra, wrzucam moją grę, bo jutro mnie nie będzie do wieczora:
Furry Fura - włochaty samochód bez prawa jazdy musi pokonać złą furtkę. Czy mu się uda?
http://www.mediafire.com/.../Furry+Fura.exe

EDIT

Poprawiona wersja, już po czasie bitwy:
http://romanx.webd.pl/nb/...p?p=60505#60505
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
Ostatnio zmieniony przez kamiledi15 23-02-2019, 14:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 20-02-2019, 23:57   

Jednak mogłem zrobić tę bitwę 2 tygodniową :P Chyba nikt się nie obrazi jak bonusowa dodam jeszcze jeden dzień? Czyli oficjalnie kończymy bitwę w piątek 22.02.2019 o godzinie 18.02.

kamiledi15, jak chcesz, to możesz dopracować swoją gierkę, wrzucić coś jeszcze i uplodnąć przed końcem nowego terminu. Niech każdy skorzysta z przedłużonego czasu.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group