NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Szukam] Do stworzenia ruchu postaci platformowej (płatne)
Autor Wiadomość
KOSTartStudio 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pojedynki: być może
Posty: 7

32 Prestiż
Wysłany: 08-04-2018, 11:44   [Szukam] Do stworzenia ruchu postaci platformowej (płatne)

Witam, szukam osoby która zrobiła by mi silnik postaci platformowej (CF2.5)
Ruchy interesują mnie z detektorami by nie mieć bugów.

sterowanie - strzałki prawo lewo
turlanie się pod przeszkodami- strzałka w dół + strzałka prawo,lewo
skok / podwójny skok - spacja / podwójna spacja
rzut "bronią" - B
cios - v
akcja (np.otwórz drzwi) -enter

Do tego bym chciał przykład zmiany animacji podczas użycia klawisza enter (bo z tym mam największy problem.
Ewentualnie tez jakaś pomoc gdybym miał jakieś pytania do danego silnika.

Z silnikiem się nie spieszy bo dopiero w maju bym potrzebował.
Plik z postacią i kilkoma rzeczami wrzucę wkrótce jak tylko skończę resztę animacji do postaci bo mam czas tylko po pracy wieczorami.

Proszę podać cenę ile by kosztował taki silnik.
Liczę na osoby które potrafią dobrze zrobić taki silnik by uniknąć ewentualnych bugów związanych z ruchem.

Dziękuję i czekam na zainteresowanych, plik wrzucę najpóźniej w następną niedzielę.
_________________
Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy.
 
 
     
worm 
Major
Bąba


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 51 razy
Posty: 998

15688 Prestiż
Wysłany: 08-04-2018, 17:00   

zrobię za darmo jak znajdę chęci. może.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 735

4842 Prestiż
Wysłany: 08-04-2018, 22:57   

Ruch w lewo i prawo to banalna rzecz. Pisałeś wcześniej, że chcesz to zrobić w PMO - Wstawiasz obiekt PMO, klikasz na niego dwa razy i możesz edytować silnik, jak maksymalna prędkość, przyśpieszenie, hamowanie itd. Potem w ustawieniach gry ustawiasz, że gdy trzymasz np. strzałkę w prawo, to PMO wykrywa ruch w prawo itd. Żadna filozofia. Turlanie i podwójny skok - tego nie robiłem, ale też wydaje się to proste. Trzeba tylko pamiętać o ustawieniu zatrzymywania się na przeszkodach. Mogę jutro zrobić prosty przykład, tyle że nie mam CF, jedynie MMF2. Rzeczy typu rzut bronią robi się już poza PMO, ale w twoim demie już masz to zrobione, więc nie wiem, co chcesz zmienić. Ja używam PMO również do fizyki obiektów, więc obiekty rzucane przez moją postać lecą w realistyczny sposób. Ale z tego co widziałem, w twojej grze lecą w linii prostej przed siebie, więc masz to gotowe. Nie wiem też, co masz na myśli pisząc ,,przykład zmiany animacji podczas użycia klawisza enter" . Po wciśnięciu enter -> zmień animację na Animacja 1. W czym problem?
_________________
Pies Syrena - stan na 10.08.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - 29 z 45 gotowe,
- filmy główne - 14 z 41 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 8 z 22 gotowe.
 
 
     
KOSTartStudio 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pojedynki: być może
Posty: 7

32 Prestiż
Wysłany: 09-04-2018, 13:59   

No w demie mam wszystko zrobione ale jak byś zobaczył jak zrobione to byś się za głowę chwycił hehe

[ Dodano: 09-04-2018, 14:01 ]
I to jest bez użycia PMO i detektorem jakimś prostym.

[ Dodano: 15-04-2018, 21:34 ]
Zmieniłem nieco koncepcje ale wciąż potrzebna pomoc:)
Mianowicie mam problem z animacjami tak jak wcześniej oraz nie potrafię zrobić by dało się by dało się wskoczyć na platformę od dołu i na niej pozostać.

Link do projektu (CF 2.5)
https://www61.zippyshare.com/v/TVv3NxnY/file.html

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Zrezygnowałem już z turlania i strzelania by było łatwiej.

Pozdrawiam
_________________
Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy.
 
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 735

4842 Prestiż
Wysłany: 23-04-2018, 09:09   

Coś tam wykombinowałem. Wydaje mi się, że rozwiązałem wszystkie twoje problemy.
Problem z animacjami był taki, że gdy postać stoi - kazałeś jej zmienić animację na stopped. Dlatego gdy wtedy zmieniałeś animację na Boli lub Teleport, to wracała natychmiast do Stopped. Wykluczyłem te animacje ze stania, więc już powinno być ok.
https://www31.zippyshare.com/v/M6eFwqNk/file.html
_________________
Pies Syrena - stan na 10.08.2018:
- etapy - 35 z 36 gotowe (brak finału),
- muzyka - 29 z 45 gotowe,
- filmy główne - 14 z 41 gotowe,
- krótkie filmy przegranej - 8 z 22 gotowe.
 
 
     
KOSTartStudio 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pojedynki: być może
Posty: 7

32 Prestiż
Wysłany: 23-04-2018, 15:53   

Ojaaa:) Bardzo Dziękuję:) o to chodziło:) a nawet nie pomyślałem ze takie małe coś:) reszta też działa elegancko:)
_________________
Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group