[Szukam] Do stworzenia ruchu postaci platformowej (płatne) |
Autor |
Wiadomość |
KOSTartStudio
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 7
32 Prestiż
|
Wysłany: 08-04-2018, 10:44 [Szukam] Do stworzenia ruchu postaci platformowej (płatne)
|
|
|
Witam, szukam osoby która zrobiła by mi silnik postaci platformowej (CF2.5)
Ruchy interesują mnie z detektorami by nie mieć bugów.
sterowanie - strzałki prawo lewo
turlanie się pod przeszkodami- strzałka w dół + strzałka prawo,lewo
skok / podwójny skok - spacja / podwójna spacja
rzut "bronią" - B
cios - v
akcja (np.otwórz drzwi) -enter
Do tego bym chciał przykład zmiany animacji podczas użycia klawisza enter (bo z tym mam największy problem.
Ewentualnie tez jakaś pomoc gdybym miał jakieś pytania do danego silnika.
Z silnikiem się nie spieszy bo dopiero w maju bym potrzebował.
Plik z postacią i kilkoma rzeczami wrzucę wkrótce jak tylko skończę resztę animacji do postaci bo mam czas tylko po pracy wieczorami.
Proszę podać cenę ile by kosztował taki silnik.
Liczę na osoby które potrafią dobrze zrobić taki silnik by uniknąć ewentualnych bugów związanych z ruchem.
Dziękuję i czekam na zainteresowanych, plik wrzucę najpóźniej w następną niedzielę. |
_________________ Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy. |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 08-04-2018, 16:00
|
|
|
zrobię za darmo jak znajdę chęci. może. |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 08-04-2018, 21:57
|
|
|
Ruch w lewo i prawo to banalna rzecz. Pisałeś wcześniej, że chcesz to zrobić w PMO - Wstawiasz obiekt PMO, klikasz na niego dwa razy i możesz edytować silnik, jak maksymalna prędkość, przyśpieszenie, hamowanie itd. Potem w ustawieniach gry ustawiasz, że gdy trzymasz np. strzałkę w prawo, to PMO wykrywa ruch w prawo itd. Żadna filozofia. Turlanie i podwójny skok - tego nie robiłem, ale też wydaje się to proste. Trzeba tylko pamiętać o ustawieniu zatrzymywania się na przeszkodach. Mogę jutro zrobić prosty przykład, tyle że nie mam CF, jedynie MMF2. Rzeczy typu rzut bronią robi się już poza PMO, ale w twoim demie już masz to zrobione, więc nie wiem, co chcesz zmienić. Ja używam PMO również do fizyki obiektów, więc obiekty rzucane przez moją postać lecą w realistyczny sposób. Ale z tego co widziałem, w twojej grze lecą w linii prostej przed siebie, więc masz to gotowe. Nie wiem też, co masz na myśli pisząc ,,przykład zmiany animacji podczas użycia klawisza enter" . Po wciśnięciu enter -> zmień animację na Animacja 1. W czym problem? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
KOSTartStudio
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 7
32 Prestiż
|
Wysłany: 09-04-2018, 12:59
|
|
|
No w demie mam wszystko zrobione ale jak byś zobaczył jak zrobione to byś się za głowę chwycił hehe
[ Dodano: 09-04-2018, 14:01 ]
I to jest bez użycia PMO i detektorem jakimś prostym.
[ Dodano: 15-04-2018, 21:34 ]
Zmieniłem nieco koncepcje ale wciąż potrzebna pomoc:)
Mianowicie mam problem z animacjami tak jak wcześniej oraz nie potrafię zrobić by dało się by dało się wskoczyć na platformę od dołu i na niej pozostać.
Link do projektu (CF 2.5)
https://www61.zippyshare.com/v/TVv3NxnY/file.html
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Zrezygnowałem już z turlania i strzelania by było łatwiej.
Pozdrawiam |
_________________ Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy. |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8519 Prestiż
|
Wysłany: 23-04-2018, 08:09
|
|
|
Coś tam wykombinowałem. Wydaje mi się, że rozwiązałem wszystkie twoje problemy.
Problem z animacjami był taki, że gdy postać stoi - kazałeś jej zmienić animację na stopped. Dlatego gdy wtedy zmieniałeś animację na Boli lub Teleport, to wracała natychmiast do Stopped. Wykluczyłem te animacje ze stania, więc już powinno być ok.
https://www31.zippyshare.com/v/M6eFwqNk/file.html |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
KOSTartStudio
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 7
32 Prestiż
|
Wysłany: 23-04-2018, 14:53
|
|
|
Ojaaa:) Bardzo Dziękuję:) o to chodziło:) a nawet nie pomyślałem ze takie małe coś:) reszta też działa elegancko:) |
_________________ Budzę się z nadzieją że ten dzień będzie lepszy. |
|
|
|
|
|