NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Klikowiec] Worm
Autor Wiadomość
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Posty: 599

17707 Prestiż
Wysłany: 27-12-2015, 12:36   

Nie narzekam na AE i na jakość tych części. Kupiłem 1000 rezystorów za dolara.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 08-01-2016, 07:28   

Właśnie zauważyłem że kształt wtyku od link cable'a do gameboya jest niemalże identyczny do tego od gamecube'a.



po co ja to w ogóle robiłem ;-;
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 09-02-2016, 06:14   

A bo co, nikt mi nie zabroni.

https://youtu.be/TKcxk3cjVmE
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 21-02-2016, 16:10   

Po miesiącach pracy (chociaż jakbym liczył tylko dni w których faktycznie nad nim pracowałem to by wyszło 2 dni) ukończyłem adapter z raphnetu. Miałem pewien problem, otóż adapter działał po podłączeniu przez usb, ale nie wykrywał pada. Problemem wcale nie była moja autorska wtyczka tylko fakt że nie podłączyłem zasilania 5V myśląc że służy tylko do wibracji. Ale problem rozwiązałem i działa znakomicie :D







Nie pokażę zdjęć solderingu i drugiej połówki obudowy, bo wyglądają obrzydliwie ^^ '
 
     
msg 
Pupogłowy
tchórzy i leniwych.


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1298


39282 Prestiż
Wysłany: 23-02-2016, 21:16   

worm napisał/a:
Nie pokażę zdjęć solderingu i drugiej połówki obudowy, bo wyglądają obrzydliwie ^^ '

Pokazuj, pokazuj, ja pokazuję, to i ty nie masz się czego wstydzić ;)
http://imgur.com/a/G3Rvf

Fajno, że robisz, bardziej praktyczny projekt niż mój ;)
_________________
:razzugly:
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 23-02-2016, 21:25   

no dobra

http://imgur.com/a/iEO7v
 
     
msg 
Pupogłowy
tchórzy i leniwych.


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1298


39282 Prestiż
Wysłany: 23-02-2016, 21:37   

lol, druty spodem też? dziwny pomysł ;) . nie spodziewałem się, że zalutowanie tego w ten sposób na jednostronnej płytce da jakikolwiek rezultat.
_________________
:razzugly:
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 30-04-2016, 22:08   

Ostatnio bawię się w rimejkowanie dźwięków z wybranych utworów, by poszerzyć swoje umiejętności w sound designie. Zacząłem od utworu z LB!, a mianowicie od dźwięku który wchodzi w 0:13. Zadecydowałem by go zreprodukować, bo nie brzmi skomplikowanie (obieram łatwe cele, c'nie?). Po chwili analizy z pomocą spektrogramu okazało się, że faktycznie jest bardzo prosty, bo to zwyczajny sine wave : P

Potem zabrałem się za odtwarzanie motywu E. Gadda z Luigi's Mansion, bo jest tam jeden fragment w którym nie gra nic poza drumami (można je łatwo zsamplować). Rezultat nie jest jakiś powalający, ale robiłem to parę godzin przed szkołą z nudów :--P Próbowałem też zreprodukować 808 cowbell na początku, ale szczerze nie mam pojęcia jak on został tak bardzo zmodyfikowany :--D



Już wczoraj planowałem zremake-ować instrumenty z Poker Face Lady Gagi, bo pewien osobnik zrobił to z 3xOsc (jest to bardzo skromny plugin, dlatego uznałem dźwięki za proste do wykonania). Chciałem zrobić kompletną piosenkę, ale utknąłem na następnym dźwięku, spektrogram już nie bardzo mi tam pomaga. Za to początkowe insty mam w 99% identyczne :--)



No i to by było na tyle. W sumie ten post nie ma większego sensu, ale może kogoś to zainteresuje ;--)
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 12-05-2017, 20:59   

cieszcie się póki jest jeszcze czym




zapewne dostanę kolejnego warna za """"homofobię"""" ; --- )
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 13-06-2017, 21:20   

http://imgur.com/a/IzPOj

zrobiłem głośnik przenośny. na pomysł wpadłem po wzięciu zestawu 2.1 mojego kolegi w celu próby naprawy (czego oczywiście nie zrobiłem)

ficzerzz:
-dizajnerska obudowa z płyty osb™
-2x wzmacniacz pam8403 2x3w, co daje 12w teoretycznej mocy
-konfiguracja 2.1, tj. 2 głośniki lewy/prawy i subwoofer
-akumulator 3,7v 1500mah
-układ ładowania tp4056 z miniusb™. pozwala na ładowanie 1a, co *teoretycznie* daje czas ładowania 1,5 godz.*
-wejście jack 3,5mm
-przetworniki pochodzące z zestawu creative a220, 2x3w oraz 6w, 6ohm
-przełącznik oraz nóżki również pochodzące z zestawu creative a220

jak każdy produkt, ma on swoje wady. oto niektóre z nich:
-stosunkowo duży rozmiar
-jest paskudny
-głośniki mają impedancję 6ohm, podczas gdy wzmacniacz daje 2x3w przy 4ohm, co oznacza że tylko 2w* jest wykorzystywane, co przy głośnikach 3w i subwooferze 6w oznacza, że nie grają tak głośno jak mogą
-subwoofer ma dostarczane tylko 2w* mocy, przez co jest dość cichy. to też oznacza, że z teoretycznych 12w zrobiło się 6w*.
-miniusb™ - chciałem microusb™, ale nie zwróciłem uwagi przy zamawianiu płytki
-brak możliwości połączenia się przez bluetooth

planuję za parę miesięcy zrobić drugi, z poprawionymi wadami poprzednika. nie mam pojęcia co jeszcze napisać, więc piszcie jak macie jakieś pytania.

*mam nadzieję że dobrze policzyłem i się nie ośmieszę
 
     
msg 
Pupogłowy
tchórzy i leniwych.


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1298


39282 Prestiż
Wysłany: 13-06-2017, 22:06   

I jaka wyszła jakość dźwięku? Porównywalna z rozwiązaniami komercyjnymi?
Gra wystarczająco głośno na ognisko z piwkiem?

worm napisał/a:
-akumulator 3,7v 1500mah

Jaki dało to czas pracy na baterii na pół gwizdka?
Aż się prosi przynajmniej o użycie jednego porządnego ogniwa, np. 3400mah albo 3500. O dwóch to już nie mówię, bo wtedy będzie się długo ładować.

worm napisał/a:
*teoretycznie* daje czas ładowania 1,5 godz. *mam nadzieję że dobrze policzyłem i się nie ośmieszę


Nie ma tu za dużo liczenia ;)
1.5 Ah / 1 A = 1.5 h. Niestety, czas ten będzie trochę dłuższy - Li-Ion po osiągnięciu 4.2 V powoduje przełączenie układu ładującego tryb CV, który daje wolniejszy przyrost w pojemności.
_________________
:razzugly:
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 13-06-2017, 22:16   

porównywalna, myślę że gra dosyć głośno mimo braku wystarczającej mocy, choć ciszej od konkurencyjnych rozwiązań komercyjnych. chciałem wsadzić akumulator 4000mah, ale nie byłoby tak łatwo przyczepić kabli bez lutowania jak przy ogniwie nokii
msg napisał/a:
Jaki dało to czas pracy na baterii na pół gwizdka?

nie mam pojęcia jaka jest dokładna wartość, ale już z godzinkę-dwie gra i wciąż trzyma. myślę, że jutro sprawdzę
 
     
msg 
Pupogłowy
tchórzy i leniwych.


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Posty: 1298


39282 Prestiż
Wysłany: 13-06-2017, 22:26   

worm napisał/a:
już z godzinkę-dwie gra i wciąż trzyma.

To już chyba wiem na co przerobię swoje T3300 (https://image.ceneo.pl/data/products/19828995/i-creative-2-1-t3300-51mf0415aa000.jpg) jak mi się kabel przełamie albo mnie wkurzą ;) .

Dobrą alternatywą na wbudowany akumulator jest też bezpośrednie wejście zasilające na microUSB, żeby można było włączyć to z powerbanku albo choćby ze ściany. No chyba, że układ ładujący ma tryb pass-through.
_________________
:razzugly:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group