NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SlimeSiedge
Autor Wiadomość
MrMuffin 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 14

1724 Prestiż
  Wysłany: 28-02-2016, 23:36   SlimeSiedge

Tytuł: SlimeSiedge

Gatunek: Logiczna

Autor: MrMuffin
Grafika: PaintShip
Dźwięk: MrMuffin
Muzyka: KevinMacleod i dwóch innych wymienionych w creditsach

Opis:
Slime Siedge jest gra w której budujemy fortyfikację która ma obronić naszego lub nasze stworki przed kulami. W grze są dostępne 3 różne materiały i 3 różne typy kul i każda inaczej reaguje z innym materiałem. W grze na początku dostępnych mamy 13 leveli + sanbox ale gra będzie aktualizowana.

Zrzuty ekranu:
Teaser https://www.youtube.com/watch?v=2qcUMoX1pAA
DevTalking & Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=GIBMQLS7BoM
Offical Launch Trailer https://www.youtube.com/watch?v=eSiv6JjUCHk

Download:
Wersja PC: http://www.mediafire.com/...eSiedge+ENG.rar
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.MrMuffin.SlimeSiedge

Uwagi:
Jeśli znalazłeś buga, pisz do mnie zajmę się nim ale :
-Szkło ma zachodzić za slimy, mogą się za nim chować.
-kosmetyczne okazjonalne bugi na androidzie zazwyczaj spowodowane są nie dokońca poprawnym działaniem InAndOut Movement na co ja niestety nie mam zbyt dużego wpływu.
Ostatnio zmieniony przez MrMuffin 29-02-2016, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy
Posty: 386

6075 Prestiż
Wysłany: 29-02-2016, 12:47   

Jak na razie to jedynym problemem jest to, że po przegranej poprzednia konstrukcja się nie wczytuje i trzeba od nowa robić :/
 
     
MrMuffin 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 14

1724 Prestiż
Wysłany: 29-02-2016, 16:46   

GHPL napisał/a:
Jak na razie to jedynym problemem jest to, że po przegranej poprzednia konstrukcja się nie wczytuje i trzeba od nowa robić :/

Niestety, ale tak już zostanie. Jest to moja pierwsza gra tego typu i brakuje jej kilku rzeczy które są standardem w innych podobnych produkcjach. Gra pomimo tak małej ilości bloków i kul wymagała prawie 300 warunków. Kiedy ją zaczynałem nie pomyślałem o zapisywaniu poprzedniej struktury czy sprzedaży bloków i teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania. :shrug:
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 29-02-2016, 20:47   

W tutorialu gdzieś widziałem słowo "hire" zamiast "here".
Ogólnie gra jest mało intuicyjna - 3 razy restartowałem tutorial, bo ciągle coś robiłem nie tak jak trzeba.
Po rozpoczęciu nowego poziomu menu budowania mogłoby być od razu rozwinięte.
No i finalnie grę wyłączyłem po tym, jak musiałem 3ci raz od nowa budować tą sama konstrukcje.
Ogólnie gra prezentuje się fajnie, ale jest dość toporna w użytkowaniu ;) Myślę, że jak byś naprawił te kilka rzeczy, to by był to hit.
 
     
GHPL 
Starszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 18 razy
Posty: 386

6075 Prestiż
Wysłany: 29-02-2016, 21:01   

Chcesz to mi możesz podesłać kod to zrobię co mogę
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 29-02-2016, 22:05   

MrMuffin napisał/a:
teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania


A to aż takie trudne?

Spoiler (no, trochę to długie):
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 15:21   

worm napisał/a:


Oczywiście jest wiele innych sposobów na to, nawet prostszych (zrzucanie wszystkiego do arraya, ale nie mam pojęcia jakby to wyglądało :P )


Na zwykłym arrayu wyobrażam sobie to tak:
mam tablicę 3x20 (przy czym zamiast 20 daj tak dużą liczbę, ile maksymalnie może znaleźć się elementów konstrukcji na planszy). Do tego może jakiś licznik obiektów, nazwijmy go N.
Warunek: on loop "zapisz" + wybierz losowo obiekt typu klocek + dopóki ilość obiektów klocek jest większa niż 0
Akcje:
w tablicy w pozycji 0,N zapisz typ klocka (typ to będzie jakaś alterableValue dla każdego typu ustawiona inaczej)
W pozycji 1,N zapisz współrzędną X
W pozycji 2,N zapisz współrzędną Y
Dodaj do N jeden.

No i zdarzenie, które uruchomi zapis z akcjami: ustaw N na 0 + uruchom pętlę "zapisz" tyle razy, ile wynosi długosć Y tablicy.

Odczyt podobnie. Uruchamiasz pętlę, która przejdzie po tablicy i potworzy obiekty w odpowiednich pozycjach.
 
     
MrMuffin 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 14

1724 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 15:27   

jarlfenrir napisał/a:
W tutorialu gdzieś widziałem słowo hire zamiast here.
w dniu wydania wyszła aktualizacja naprawiająca to (ale tylko do wersji android), nie wiem jak testerzy (i ja) przegapiliśmy to ._.

[ Dodano: 01-03-2016, 15:29 ]
worm napisał/a:
MrMuffin napisał/a:
teraz zrobienie tego było by zabagowane i w dodatku trudne do odbagowania


A to aż takie trudne?

Nie chodzi o to że nie potrafię tego zrobić ;) chodzi o to że musiał bym to ręcznie wporwadzać do wszystkich leveli a to zajeło by lata. Ewentualnie ułożyć je od nowa.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 15:32   

A słyszałeś kiedyś o czymś takim jak global events?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 15:39   

Albo pradawnej technice opracowanej przez Copiego Paste'a? (popraw w jednej ramce -> zaznacz wszystko -> kopiuj -> wklej w innych ramkach)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
MrMuffin 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 14

1724 Prestiż
Wysłany: 01-03-2016, 17:58   

worm napisał/a:
A słyszałeś kiedyś o czymś takim jak global events?

słyszałem, ale nie korzystałem z tego nigdy, i nie pomyślałem o tym, to jest świetny pomysł, dzięki! ;D

[ Dodano: 01-03-2016, 18:00 ]
Fadex napisał/a:
Albo pradawnej technice opracowanej przez Copiego Paste'a? (popraw w jednej ramce -> zaznacz wszystko -> kopiuj -> wklej w innych ramkach)

Niby tak niby nie bo musiałbym parę warunków które są indywidualnie pod poziom i tak zmieniać ręcznie
, ale tego nie jest jakoś dużo.

[ Dodano: 01-03-2016, 18:07 ]
GHPL napisał/a:
Chcesz to mi możesz podesłać kod to zrobię co mogę

Wolał bym aby nikt nie robił tego za mnie. Im trudniejszy problem do rozwiązania to można się przy tym więcej nauczyć. ;)
 
     
LordekGames 
Mięso armatnie


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2 Dev
Skype:
Posty: 1

5 Prestiż
Wysłany: 09-08-2016, 13:41   

Gra nawet ciekawa, moja ocena to 6/10 :)
 
     
Dorn 
Kapral


Główny edytor: MMF2
Posty: 17

345 Prestiż
Wysłany: 06-09-2016, 20:32   

Fajna całkiem
 
     
Kyogi 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 5 razy
Posty: 187

2933 Prestiż
Wysłany: 06-10-2016, 15:26   

Zagrałem, Ba! Nawet nagrałem tą grę na yt z nudów. ( https://youtu.be/zxbQmchvKSk jakbyś chciał )

Grało się bardzo fajnie DO 4 LVL.
Imo ten poziom jest nie możliwy do przejścia.

Mimo to że gra bardzo fajna, i nawet przeszedłbym całą... to zbyt duży poziom trudności odstrasza.

Tak czy inaczej, jest to bardzo oryginalny pomysł. Good Job :)
_________________
wracam tu co parę lat
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 19-10-2016, 07:32   

Gra wygląda fajnie i ciekawie. Polecam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group