NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] FTD
Autor Wiadomość
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 04-08-2015, 23:47   

Update 14! + Launcher 3.0*
Download Launchera:
https://www.dropbox.com/s...uncher.exe?dl=1
Changelog:
- Dodano nowy etap.
- Dodano znacznik miejsca śmierci. Można go włączyć w opcjach.
- Dodano informację o limicie czasu w opisie na starcie każdego etapu.
- Dodano ociekanie gluta po strzałkach wyboru poziomu w Menu.
- Poprawiono poważny bug powodujący zbyt wolne usuwanie cząsteczek gdy było poniżej 60 fpsów.
- Poprawiono optymalizację.
- Poprawiono licznik prób pobicia rekordu. Od teraz nie zresetuje się od razu po dodarciu na metę a dopiero przy kolejnej próbie pobicia go.
- Poprawiono zależność między ilością fpsów a szybkością znikania ramki tekstowej.
+ pomniejsze zmiany i poprawki.
Launcher Changelog:
- Dodano pasek postępu możliwości uruchomienia managera ustawień.
- Poprawiono bug launchera w którym nie można było uruchomić gry gdy miało się nieaktualną wersję.
* Launcher można pobrać za pomocą Managera ustawień.



Uwagi:
Przypominam że możecie pisać opinie i nawet najdrobniejsze niedociągnięcia w grze. Bardzo by mi to pomogło. A teraz zabieram się za robienie następnej wersji :)
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 05-08-2015, 19:55   

Po co ten znacznik śmierci skoro jest kasowany chwilę przed respawnem? Poza tym skopany scrolling i muzyka. Gra na chwilę obecną jest nudna.
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 05-08-2015, 20:25   

Cytat:
Po co ten znacznik śmierci skoro jest kasowany chwilę przed respawnem?



Aby można było po śmierci zobaczyć gdzie dokładnie popełniło się błąd. O co się dokładnie zahaczyło.


Cytat:
Poza tym skopany scrolling



Co jest z nim nie tak? Zrobiłem go w taki sposób aby kamera nie latała bez sensu bo to dezorientuje.


Cytat:
i muzyka.



Muzyka jest baardzo opcjonalna. Sam jej nie znoszę dlatego po prostu ją wyciszam. Jest po to aby jakaś była jak ktoś chce. Moim zdaniem zawsze lepiej jak coś jest niż jak czegoś nie ma bo zawsze jak ktoś nie chce to może sobie to wyłączyć, a ci co chcą, mają.


Cytat:
Gra na chwilę obecną jest nudna.



Jakieś propozycje co może ci podpasować? Bo wiadomo, każdy ma inny gust.
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 06-08-2015, 11:56   

Oskar1101 napisał/a:
Muzyka jest baardzo opcjonalna. Sam jej nie znoszę dlatego po prostu ją wyciszam. Jest po to aby jakaś była jak ktoś chce. Moim zdaniem zawsze lepiej jak coś jest niż jak czegoś nie ma bo zawsze jak ktoś nie chce to może sobie to wyłączyć, a ci co chcą, mają.
Wiesz to tak nie działa... Widać że nie wkładasz serca w tworzenie gier bo wpychasz rzeczy na siłę, żeby tylko były nawet jeżeli tobie nie odpowiadają..
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 06-08-2015, 17:30   

Muzyki wcale miało nie być w grze. Znajomy się zaczął bawić w fl studio i coś tam wyklikał i chciał abym dodał to do gry, aby coś tam w niej takiego było. Jako że dla mnie muzyka w takich grach jest czymś totalnie opcjonalnym i zawsze takie rzeczy wyciszam, a znalazła się osoba która takową chce(choćby znajomy), to ją wstawiłem bo jest to przecież tylko mała głupotka którą zawsze można sobie klikając "-", wyciszyć. Więc, ten kto chce, jest zadowolony. I ten kto nie chce, też jest zadowolony bo może sobie to w sekundę wyłączyć i zapomnieć.
Jestem prawicowcem i dla mnie bardzo ważny jest wybór. Nie chcę narzucać czegoś wszystkim, tylko chcę dać wybór aby każdy sobie wybrał co jest dla niego lepsze.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 12-08-2015, 02:37   

Oskar1101 napisał/a:
Więc, ten kto chce, jest zadowolony. I ten kto nie chce, też jest zadowolony bo może sobie to w sekundę wyłączyć i zapomnieć.

A ten co chce w grze dobrą muzykę nie jest zadowolony. Muzyka jest słabo wymasterowana i zupełnie nie pasuje do gry co już zresztą pisałem. No i są dwa utwory na krzyż. W ogóle skrytykowałem muzykę a ty już piszesz swój prawicowy bełkot. MASZ WOLNY RYNEK DAJE CI WYBÓR MOŻESZ SOBIE WYŁĄCZYĆ MUZYKE JAK CI NIE PASUJE XDXDXD. Serio, czy widziałeś grę w której nie da się wyłączyć muzyki? Nawet jeżeli nie ma takiej funkcji w grze to można to zrobić przecież w mikserze w Windows 7 i nowszych. A w starszych wyciszyć całkiem dźwięk w systemie.

Jest jeszcze parę rzeczy które muszę skrytykować. Przede wszystkim idiotyczny level design rodem z Kaizo Mario World, który wymaga od gracza precyzji rodem z TAS-ów i wykucia się planszy na pamięć. Idealnym przykładem jest poziom 8, 9 i (prawdopodobnie) każdy następny.

Menu, które jest strasznie nieintuicyjne i wymaga paru(nastu) sekund aby coś przestawić.

Beznadziejna grafika mimo że schludna, nawet cząsteczki jej nie ratują. Ale sam mówisz że jest tymczasowa :)

Nawet mechanika jest fuj. Serio, nie można regulować wysokości skoku jak w SMB (lub w tym drugim SMB)?


Wiesz jaki też ma wybór gracz? Nie grać w twoją grę ;) Przecież jest wolny rynek, jak ta gra jest słaba to są inne dobre które go zadowolą.
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 12-08-2015, 05:29   

Cytat:
A ten co chce w grze dobrą muzykę nie jest zadowolony. Muzyka jest słabo wymasterowana i zupełnie nie pasuje do gry co już zresztą pisałem. No i są dwa utwory na krzyż.



Tak jak pisałem wcześniej, muzyki miało wcale nie być. Ja się nią nie zajmowałem tylko wprowadziłem na życzenie znajomego. Najprawdopodobniej nic się w tej kwestii nie poprawi bo po prostu ja się tym nie zajmuję, a wycinanie zawartości z gry jest moim zdaniem bez sensu.


Cytat:
Jest jeszcze parę rzeczy które muszę skrytykować. Przede wszystkim idiotyczny level design rodem z Kaizo Mario World, który wymaga od gracza precyzji rodem z TAS-ów i wykucia się planszy na pamięć. Idealnym przykładem jest poziom 8, 9 i (prawdopodobnie) każdy następny.



A czy nie na tym polegają gry na czas? Moim zdaniem uczenie się poprawnej ścieżki oraz precyzja jest nieodłącznym aspektem platformówki nastawionej na jak najszybsze dotarcie do celu.


Cytat:
Menu, które jest strasznie nieintuicyjne i wymaga paru(nastu) sekund aby coś przestawić.



Dlatego więc wprowadziłem manager ustawień. Możesz w nim zmienić dowolne opcje za pomocą myszy co jest znacznie szybsze.


Cytat:
Beznadziejna grafika mimo że schludna, nawet cząsteczki jej nie ratują. Ale sam mówisz że jest tymczasowa



W grze domyślnie będą dwa style graficzne. Jeden "Modern" rodem z windowsów 8+ :P a drugi zupełnie inny. Będzie można je zmieniać w menu oraz managerze. Ale do tego jeszcze długa droga.


Cytat:
Nawet mechanika jest fuj. Serio, nie można regulować wysokości skoku jak w SMB (lub w tym drugim SMB)?



Oczywiście że można regulować wysokość skoku. Przecież to podstawowy element mechaniki tej gry. Bez tego przejście wielu etapów graniczy z cudem bądź jest niemożliwe. Jak dotarłeś do dziewiątego etapu bez kontroli wysokości skoku? Wysokość kontroluje się za pomocą przytrzymania klawisza skoku w locie. Nie wyobrażam sobie innego, równie intuicyjnego rozwiązania.


Cytat:
Wiesz jaki też ma wybór gracz? Nie grać w twoją grę ;) Przecież jest wolny rynek, jak ta gra jest słaba to są inne dobre które go zadowolą.



Oczywiście że tak.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 12-08-2015, 05:51   

Oskar1101 napisał/a:
Oczywiście że można regulować wysokość skoku.

no to najwyraźniej efekt jest niemalże niezauważalny.
Oskar1101 napisał/a:
Dlatego więc wprowadziłem manager ustawień.

gdzie on jest? bo nie zauważyłem jego obecności.
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 12-08-2015, 06:01   

Cytat:
no to najwyraźniej efekt jest niemalże niezauważalny.


No jak to nie. Jak byś na pałę trzymał cały czas wciśniętą spację(albo W) to byś miał duży problem ze zmieszczeniem się w czasie i płynnością pokonywania etapów. A jak za krótko trzymasz to byś prawie nigdzie nie dolatywał. Różnica jest jak najbardziej odczuwalna i elementarna. Kontroli wysokości używa się praktycznie nieustannie.

Cytat:
gdzie on jest? bo nie zauważyłem jego obecności.


Od którejś wersji w launcherze(chyba od 2.0, a najnowszą jest 3.0). Obok przycisku wyjścia, jest taki plusik który musi się załadować. W changelogu wersji w której to wprowadziłem był dokładny opis. Z tego managera możesz również pobierać jednym kliknięciem najnowszą wersję launchera gdy tylko jest dostępna i importować plik ini.

[ Dodano: 11-02-2016, 02:55 ]
Update 15!
Download Launchera:
https://www.dropbox.com/s...uncher.exe?dl=1
Changelog:
- Dodano nowy etap.
- Dodano funkcję przyczepiania się do ścian za pomocą przytrzymania klawisza "shift".
- Dodano efekt ducha wskazującego trasę najlepszego wyniku czasu przejścia poziomu. Można go włączyć w opcjach.
Uwaga: Ten efekt pojawia się gdy mamy pobity rekord poziomu na wersji 15 bądź wyższej.
- Dodano funkcję spowolnienia czasu za pomocą przytrzymania klawisza "0" na numpadzie.
Nie jest to element mechaniki gry, a narzędzie do debugowania.
- Poprawiono pierwszy etap aby subtelnie uczył kontroli wysokości skoku.
- Poprawiono sposób wyświetlania kursora w grze. Od teraz nie będzie on stale ukryty, a tylko wtedy gdy nie poruszamy nim przez pewien czas.
- Poprawiono informacje zawarte na tablicy informacyjnej w menu.
- Poprawiono informacje zawarte pod każdą opcją w menu.
+ pomniejsze zmiany i poprawki



Uwagi:
Przypominam dla tych którzy mają wcześniejsze wersje gry(zwłaszcza dla tych którzy mieli wersję 14 bo od niej nie można już tak łatwo usunąć pliku zapisu), że nowe ustawienia które doszły(w tym przypadku efekt ducha) należy ręcznie włączyć w menu. Na start są one aktywne tylko w przypadku jak się nie ma żadnego pliku zapisu gry.

[ Dodano: 11-02-2016, 22:01 ]
Update 16 HOTFIX
Changelog:
- Poprawiono bug w którym po ukończeniu 11 etapu, gra przenosiła od razu do 13.
- Poprawiono bug w którym nie można było zmieniać głośności za pomocą standardowych przycisków "+" i "-" a tylko za pomocą klawiatury numerycznej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group