[Bitwa NB] 35 |
Autor |
Wiadomość |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2014, 16:39 [Bitwa NB] 35
|
|
|
Ogłaszam trzydziestą piątą BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat: Apokalipsa!
Świat się kończy! Czy to meteor zagraża cywilizacji? Szalony eksperyment? A może cywilizacja zamieniła się w fale nieumarłych?
Czy uda Ci się ochronić świat przed niebezpieczeństwem - a może jest już za późno i jedynym wyjściem jest zatroszczenie się o własną skórę?
Linki pomocnicze:
-Koniec świata na wikipedii
-Koniec świata w grach wideo - artykuł (zawiera pewne spoilery)
-Zombie Hunterz autorstwa Pentagrafa (mirror)
Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalna dozwolona rozdzielczość to 1024x768 (w przypadku aspektu 4:3) lub 1280x720 (w przypadku aspektu 16:9),
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli korzystasz ze starszych edytorów to wszystkie niezbędne biblioteki DLL powinny być dołączone,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- 2 tytuły z listy nagród!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie (i wyżej)!
- specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
- 1 tytuł z listy nagród!
- 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 08.06.14 (niedziela), godziny 23:59. Macie aż 36 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie.
Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy.
UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
Ostatnio zmieniony przez Minty 19-05-2015, 12:51, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2014, 17:37
|
|
|
Wezmę udział, bo zależy mi na Wormsach c: |
|
|
|
 |
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2014, 18:13
|
|
|
No nareszcie coś ciekawego gdzie dobrze się czuje, uwielbiam postapokalipsy Ok, to chyba na prawdę nie zrobię gry na pojedynek tylko od razu na bitwę lub dam to co mam tam, bo tutaj fajniejszy temat xD |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rexu
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2014, 18:21
|
|
|
Pytanie: Mogę użyć mojej aktualnej gry z zapowiedzi?? |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2014, 18:26
|
|
|
Gra musi być tworzona specjalnie na bitwę.
Możesz wykorzystać niektóre elementy ze swoich wcześniejszych produkcji - niektóre grafiki, czy części silnika - ale nie może być wątpliwości że praca na bitwę jest czymś zupełnie osobnym, tworzonym wyłącznie na tę okoliczność. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Sasiacz
Plutonowy
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2014, 17:51
|
|
|
Fajny temat . Zobaczę może coś zrobię tym bardziej że są całkiem fajne nagrody. |
|
|
|
 |
duur
Starszy sierżant
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2014, 22:38
|
|
|
mam przeczucie, że ten temat już na jakiejś bitwie klikowej był... może na innym forum typu CP? w każdym razie - pospolity i wymaga wysiłku, by wyskoczyć poza utarte schematy :--) powodzenia z twórczością życzę! i nie odkładajcie roboty na ostatnią chwilę... małymi kroczkami, dzień po dniu aż do celu. bym nawet zrobił grę... ale nie mam na to pieniędzy! |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 04-05-2014, 22:57
|
|
|
Możliwe że kiedyś był. Wbrew pozorom nie pamiętam wszystkich choć *staramy się* nie powtarzać |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 06-05-2014, 16:46
|
|
|
Biorę udział. |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 06-05-2014, 20:11
|
|
|
delgado88a napisał/a: | Czy wystarczy jesli podeslę link do gry tu na forum? |
Tak, podesłanie linka do gry jest wystarczające - zawsze tak było.
Sugerujemy żeby raczej była zarchiwizowana (zip/rar/7z...), nawet jeśli jest typem gry którą można bez problemu wstawić na stronę - czy to we flashu czy html5 (można wtedy dać dwa linki).
delgado88a napisał/a: | Bede pracował w Construct 2 ?? |
Nie mam informacji na temat tego w czym będziesz pracował jeśli pytasz czy Construct 2 jest dozwolony to tak, jest - lista na górze z dopiskiem wszystkie wersje. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
delgado88a
Dezerter
 
Główny edytor: 
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 06-05-2014, 21:27
|
|
|
I nikt tego nie zabrania, sugerowałem tylko umieszczenie jej również w archiwum. Wersji przeglądarkowej, niekoniecznie exe. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
needplayboyed
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 24
411 Prestiż
|
Wysłany: 06-05-2014, 22:28
|
|
|
A wezmę udział. Co mi szkodzi
[ Dodano: 07-05-2014, 19:53 ]
Mam takie pytanie... Czy fabuła w grze musi być wykwitnie rozbudowana ? |
_________________
|
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Główny edytor: 
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 07-05-2014, 22:16
|
|
|
Nie, nie musi. Powiedziałbym raczej że poprzednia bitwa była wyjątkowa pod tym względem.
Chodzi po prostu o to żeby gra była zgodna z tematem, fabuły może nie być nawet wcale |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
|