Zamknięty przez: Fadex 12-10-2008, 19:39 |
[TGF] Kolizja z tłem |
Autor |
Wiadomość |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Pomógł: 5 razy Posty: 370
21 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 14:05 [TGF] Kolizja z tłem
|
|
|
Mam wielce problem.
Otóż obiekty aktywne (jest ich dość dużo) które znajdują się pomiędzy ścianami wylatują poza nie. Ściany ustawione są jako przeszkoda i jest zdarzenie odbijające obiekty od ścian, losowanie kierunków jest wyłączona, a obiekty mają ustawiony ruch "piłkowy". Czemu więc tak się dzieje?
Dla lepszego zrozumienia daję rysunek
http://img357.imageshack....stytuowyrm3.gif
Te czarne patyki to ściany.
Te czerwone kropki w środku to obiekty
A te czerwone kropki poza ścianami to te same obiekty po kilkunastu sekundach.
I jeszcze jedno: poziom jest przewijany. |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 14:15
|
|
|
Obiekty wylatują, gdy są na ekranie, czy gdy są w niewidocznej (przewiniętej) części? |
|
|
|
 |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Pomógł: 5 razy Posty: 370
21 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 14:17
|
|
|
W niewidocznej, chociaż czasami w widocznej "utykają" w ścianie zmieniając ciągle swój kierunek, aż w końcu wychodząc. Ale utknąć zdążyły w czasie, gdy były niewidoczne |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
 |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Pomógł: 5 razy Posty: 370
21 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 14:39
|
|
|
Dzięki. Łap punkt!
A tak przy okazji. Wiedziałem o tej opcji ale szukałem jej gdzie indziej, więc nie znalazłem. |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 15:21
|
|
|
A co do "utykających" w ścianie w obszarze widoczny, pomóc może pogrubienie ścian lub zmniejszenie szybkości obiektu, |
|
|
|
 |
Wirtualność
Bohater
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 17:11
|
|
|
Ale to była wina nieużytej opcji "Handle background collisions even in invisible playfield." |
|
|
|
 |
cx
Starszy chorąży
 
Główny edytor: 
Pomógł: 5 razy Posty: 370
21 Prestiż
|
Wysłany: 12-10-2008, 19:37
|
|
|
Wirtualność napisał/a: | Ale to była wina nieużytej opcji Handle background collisions even in invisible playfield. | Nom Proszę o lock. |
|
|
|
 |
|