Bitwa o NukeBoards

Klikipedia - klikowa encyklopedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwarki
Ten artykuł dotyczy niepewnych wydarzeń/faktów.
Informacje w nim zamieszczone mogą się zmienić.
Bitwa o NukeBoards
Bonb2.png
gatunek Zręcznościowa
data wydania nie ustalona
stworzone w The Games Factory
autor K@czor, PoW, Cage
język polski
strona www WOLF Software
pobieranie brak

Bitwa o NukeBoards (znana także jako BoNB) - Strzelanka platformowa tworzona w The Games Factory przez K@czora oraz odpowiedzialnych za grafikę PoWa i Cage'a. Będąca jeszcze w fazie produkcji kontynuacja Bitwy o EFactory. Data premiery nie jest znana.

Zmiany w stosunku do Bitwy o EFactory

  • Nowa fabuła oparta w pewnym stopniu o prawdziwą historię z początków istnienia NukeBoards.
  • Więcej etapów.
  • Nowy silnik obsługujący AI.
  • Zmiany w uzbrojeniu protagonisty.
  • Minibossowie.
  • Całkiem nowa grafika.

Twórcy

  • K@czor - koordynator projektu, koder, scenarzysta.
  • PoW - scenarzysta, pomocnik, do 2008 roku także grafik, potem wycofał się z projektu.
  • Cage - grafik, zajął miejsce PoWa.

Akcje związane z Bitwą o NukeBoards

Tworzenie postaci

W początkowej fazie tworzenia gry na NukeBoards pojawił się temat wzywający twórców gier do stworzenia własnych postaci, które reprezentowały by ich w grze. PoW udostępnił wtedy schemat animacji głównego gracza z Bitwy o EFactory. Spośród klikowców zgłosili się m. in. Mateusz9206, Crazy czy Fadex.

BoNB - abandoned

1 kwietnia 2008 PoW umieścił na NukeBoards wiadomość o rzekomym porzuceniu prac nad grą, podał także linki do plików pozwalających na zagranie w niedokończoną wersję gry. Bardzo szybko odkryto, że jest to jedynie żart primaaprilisowy, a same pliki gry zawierały jedynie nie w pełni sprawne menu oraz zmienione w stosunku do oryginału intro. Dodatkowo w paczce były także stworzone generatorem RomanX'a pliki .krew, które miały zapewnić archiwum z "grą" odpowiedni rozmiar.

Zobacz też

Odnośniki zewnętrzne