|
|
[Platformowa] Ivon 2 (tech-demo) |
Autor |
Wiadomość |
Cremmy
Sierżant Triggerheart
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 110
Prestiż
|
Wysłany: 01-10-2019, 11:47 [Platformowa] Ivon 2 (tech-demo)
|
|
|
Tytuł: Ivon 2 (tech-demo)
Gatunek: Platformowa
Język: C++ (SFML/OpenGL)
Autor: Cremmy
Grafika: Cremmy
Dźwięk: (null)
Muzyka: (null)
Opis:
Tech-demko silnika platformowego. Chętnie przyjmę wszystkie opinie na temat ruchu, przechodzenia między warstwami, stylu graficznego, oraz mechaniki walki wręcz. Zalecane przeczytanie README.txt.
Zrzuty ekranu:
Download:
https://crm.wyobraz.net/?f=download&file=85
https://crm.wyobraz.net/?download=48 |
_________________ "Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca." |
|
|
|
 |
kamiledi15
Porucznik
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Posty: 825
Prestiż
|
Wysłany: 01-10-2019, 23:56
|
|
|
Chyba widzę tu inspirację starą grą Karateka - tam też były 3 wysokości ataku. Fajne, ale ataki są zbyt powolne. Nie umiem też pokonać wroga - co z tego, że obrywa, skoro nic to właściwie nie daje. Domyślam się, że nie dodałeś mu paska życia, bo to poziom testowy, ale trochę słabo widać wpływ naszych ataków na niego. Mógłby się bardziej cofać, żeby dało się go zrzucić.
Nie wiem też, czemu po śmierci jestem teleportowany w zupełnie losowe miejsca na mapie.
Chodzenie między warstwami nie wydaje się mieć zbytniego wpływu na grę - czy jestem wyżej, czy niżej, niewiele to zmienia. Pewnie w pełnej wersji będzie to miało większy wpływ.
Ogólnie więc, prosty pomysł, ale może się sprawdzić po dopracowaniu. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|