NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Fusion] Film w grze!
Autor Wiadomość
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
  Wysłany: 15-12-2018, 22:11   [Fusion] Film w grze!

Witam. Czy da się odtworzyć film w grze ale w taki sposób żeby nie trzeba było umieszczać pliku filmowego w folderze z grą? Chodzi o to aby gra nie musiała wczytywać tego filmu z folderu, tylko żeby film odrazu był w grze tak jak grafika w active object.
Ostatnio zmieniony przez Janger 16-12-2018, 09:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 08:22   

Nie napisałeś o jaki edytor ci chodzi, ale jeśli chodzi o mm2/cf2.5 to o dziwo tak, jest taka możliwość. Od ponad roku nie miałem włączonego cfa więc oczywiście nie pamiętam jak to zrobić, ale któryś przycisk na górze interfejsu otwiera listę dodatkowych assetów które możesz zawrzeć do pliku exe i jak tam dasz lokalizację pliku filmowego i w grze użyjesz tego pliku z taką samą lokalizacją to nie musisz go załączać osobno, tylko gra przy kompilowaniu sama go spakuje do execa i będzie on odczytywany tak, jakby był w podanej wcześniej przez ciebie lokalizacji.
 
     
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 11:11   

Oskar1101 napisał/a:
Nie napisałeś o jaki edytor ci chodzi, ale jeśli chodzi o mm2/cf2.5 to o dziwo tak, jest taka możliwość. Od ponad roku nie miałem włączonego cfa więc oczywiście nie pamiętam jak to zrobić, ale któryś przycisk na górze interfejsu otwiera listę dodatkowych assetów które możesz zawrzeć do pliku exe i jak tam dasz lokalizację pliku filmowego i w grze użyjesz tego pliku z taką samą lokalizacją to nie musisz go załączać osobno, tylko gra przy kompilowaniu sama go spakuje do execa i będzie on odczytywany tak, jakby był w podanej wcześniej przez ciebie lokalizacji.


Dzięki! Wystarczy kliknąć prawy przycisk myszy w aplikacje na lewo i wejść w Data Elements i w zakładce Binary Data dodać plik filmowy :)
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803


8267 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:24   

Kiedyś jak o to pytałem na Discordzie, to wszyscy mi pisali, że się nie da tego zrobić.


Następnym razem spytam na forum, a nie na Discordzie, bo widzę, że lepiej się na tym wychodzi :p A ja się zdrowo nakombinowałem, żeby zabezpieczyć te pliki z filmami przed odtworzeniem przez gracza.
Dobra, to teraz zasadnicze pytanie - rzeczywiście da się wsadzić plik z filmem do aplikacji tak, jak napisano wyżej. Tylko jak go potem odtworzyć z poziomu gry? Nie mogę znaleźć takiej opcji. Wtyczki typu Active Direct Show każą ładować plik z folderu.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:36   

kamiledi15 napisał/a:
Kiedyś jak o to pytałem na Discordzie, to wszyscy mi pisali, że się nie da tego zrobić.
Obrazek

Następnym razem spytam na forum, a nie na Discordzie, bo widzę, że lepiej się na tym wychodzi :p A ja się zdrowo nakombinowałem, żeby zabezpieczyć te pliki z filmami przed odtworzeniem przez gracza.
Dobra, to teraz zasadnicze pytanie - rzeczywiście da się wsadzić plik z filmem do aplikacji tak, jak napisano wyżej. Tylko jak go potem odtworzyć z poziomu gry? Nie mogę znaleźć takiej opcji. Wtyczki typu Active Direct Show każą ładować plik z folderu.


Po tym jak wgrałem plik filmowy do tej zakładki to utworzyłem direct show i normalnie dodałem ten film, różnica była taka że po wybudowaniu aplikacji film zostawał nawet jak go kompletnie usunąłeś z komputera. Czyli aplikacja dodała go do siebie i nie czytała już filmu z folderu.
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803


8267 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:40   

No dobra, jutro spróbuję. Dzięki.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:43   

kamiledi15 napisał/a:
No dobra, jutro spróbuję. Dzięki.


Spoko ale film w Data Elements i w zakładce Binary Data musi być dodany obowiązkowo bo inaczej Direct Show będzie czytało film z folderu a nie z samej aplikacji :)
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803


8267 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:45   

Trochę nie łapię - gdy tworzę Direct Show, to automatycznie otwiera mi się okno do wyboru filmu z dysku. Ale wcześniej wgrałem go już do Data Elements. Więc trzeba go dodać dwa razy?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Janger 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: nie
Posty: 18

277 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:48   

kamiledi15 napisał/a:
Trochę nie łapię - gdy tworzę Direct Show, to automatycznie otwiera mi się okno do wyboru filmu z dysku. Ale wcześniej wgrałem go już do Data Elements. Więc trzeba go dodać dwa razy?


Zrób coś takiego
1. Wgrywasz film do Data Elements -> Binary Data
2. Tworzysz Direct Show i normalnie dodajesz ten sam film z tego samego folderu
3. Jeżeli film się odpala to budujesz aplikacje np. na pulpit
4. Usuwasz film z folderu do kosza aby sprawdźić czy aplikacja odpala film
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803


8267 Prestiż
Wysłany: 16-12-2018, 20:49   

Ok, pokombinuję. Trochę dziwne, że trzeba to robić na dwa razy, ale zobaczymy. Dzięki raz jeszcze.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group