Silnik source 2d |
Autor |
Wiadomość |
kacperowski2
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 07-05-2018, 18:47 Silnik source 2d
|
|
|
Tytuł: Source 2d engine
Gatunek: Silnik
Autor: wszystko robie ja
Opis:
Jest to w pełni modyfikowalny silnik do gier 2d bedzie miał odrazu wbudowane wiele funkcji.
Nie ma on jeszcze jakiegoś wykorzystania bo dopiero jest w trakcie tworzenia.
Silnik nie bedzie najładniejszy jeśli chodzi o podstawowe assety ale powtarzam silnik
da sie modyfikować w łatwy sposób nie ma bałaganu w kodzie.Jest on dla click team fusion 2.5
ze względu na wsparcie fizyki nie odpali się na mmf2
Zrzuty ekranu:
Jest za prosty żeby coś pokazywać
Uwagi:
Nie ma |
_________________ Takie tła do gier najlepsze
 |
|
|
|
 |
Kalon
Pupogłowy

Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 29
331 Prestiż
|
Wysłany: 07-05-2018, 19:33
|
|
|
Chodzi ci o jako tako silnik fizyki? Przecież CF 2.5 ma od razu go wbudowany, chyba że będzie fizyka ragdoli to tak. |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 07-05-2018, 22:10
|
|
|
Robić silnik do tworzenia gier w programie do tworzenia gier - nie wiem, czy ma to sens szczerze mówiąc. I co, to będzie jeden silnik do wszystkich możliwych rodzajów gier? |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 07:58
|
|
|
Może jakiś opis co silnik już potrafi i co będzie potrafił? Wyobrażam sobie, że silnik robiony w programie, który... jest silnikiem 2D będzie bardzo wyspecjalizowany. |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 09:18
|
|
|
Może on robi klon CF2 w CF2 Ale serio, nie wiem, czego się po tym spodziewać. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
kacperowski2
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 13:23
|
|
|
kamiledi15 to silnik do gry którą kiedyś może stworze bedzie obsługiwał ragdolle itp itd poza tym to ine jest klon cf2
to bedzie zestaw takich miliona silników od nuke softu tylko w moim wykonaniu . Będzie to pewnego rodzaju ułatwiacz do ctf |
_________________ Takie tła do gier najlepsze
 |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 13:33
|
|
|
Zestaw miliona silników? To chyba trochę Ci to zajmie No ale zobaczymy, nie bardzo wiem, jak to ma wyglądać. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
kacperowski2
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 15:23
|
|
|
może troche przemyślałem i jak ktoś da mi jakiś silnik zapisu to moge zrobić wzór prostego edytora.Z wbudowanymi kilkoma obiektami i możliwoscią tworzenia własnych.Kiedyś próbowałem coś takiego zrobić ale.... zapis. |
_________________ Takie tła do gier najlepsze
 |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 15:38
|
|
|
Chodzi Ci o zapisywanie postępów w grze? Plik ini pozwala na to w prosty sposób. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
kacperowski2
Kapral
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Posty: 27
429 Prestiż
|
Wysłany: 08-05-2018, 15:45
|
|
|
Chyba wróce do poprzedniego pomysłu bo z tym żeby obiekty dało się programować w silniku mnie przerasta
Może po ukończeniu silnika powróce do mojego pomysłu z edytorem własnym
[ Dodano: 19-05-2018, 20:46 ]
Na chwile pozostawiam prace i skupiam sie na silniku do gry New Super Mario Bros którą jusz chyba zrobie. Silnik ten posiada niszczenie cegieł(za pomocą cząsteczek) oraz dzwignie(nie ma ich w orginalnej grze) |
_________________ Takie tła do gier najlepsze
 |
|
|
|
 |
|