NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Trampolina
Autor Wiadomość
Kalon 
Pupogłowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 29

331 Prestiż
Wysłany: 10-11-2017, 16:34   Trampolina

Witam. Chodzi mi bardziej żeby zawsze był ten sam określony kierunek.
Ostatnio zmieniony przez Kalon 04-01-2018, 15:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 10-11-2017, 21:40   

jakim rodzajem ruchu posługuje się twoja postać? przy ruchu platformowym (zrobionym np. poprzez Platform Movement object) w zasadzie wystarczy przy zetknięciu z trampoliną ustawić prędkość Y postaci na liczbę na minusie, ewentualnie ustawić też prędkość X jeżeli chcesz, żeby ruch postaci był bardziej podobny do tego na obrazku

jeżeli chcesz, aby przy każdym użyciu trampoliny trajektoria pozostawała zawsze taka sama, to możesz ustawić deceleration na 0 i zablokować kontrolę nad postacią przez gracza (lub ustawić acceleration też na 0) do czasu dotknięcia ziemi. możesz też ustawiać pozycję początkową przy wystrzeleniu z trampoliny po to, aby usunąć zmienność wywołaną przez różne pozycje uderzenia w trampolinę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group