NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strategia] Odświeżona wersja Gruntz...
Autor Wiadomość
Frandzelek 
Starszy szeregowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 10

174 Prestiż
  Wysłany: 04-08-2017, 00:56   [Strategia] Odświeżona wersja Gruntz...

Tytuł: Gruntz 2
(To oczywiście do ustalenia aby nie "zżynać" z twórców oryginalnych Gruntzów)
Gatunek: Logiczna, Łamigłówki, Strategiczna
Autor: Frandzelek
Opis:
Miała by to być odświeżona wersja gry Gruntz. Z nowymi mechanikami oraz z inną nazwą stworzona od podstaw.
CZYLI: Sterujemy ludzikiem (Lub 2, 3 czy 4 [zależnie od poziomu który robimy]) których zadaniem jest odnalezienie wszystkich kawałków mapy, które muszą na końcu każdego poziomu dostarczyć królowi. Aby tego dokonać muszą przemierzyć świat w ich poszukiwaniu. Natykają się na różne przeszkody od Kamieni które można rozwalić tylko kilofem, po przeciwników którzy w nas wbiegają i rzucają bombę wybuchając razem z nami.
LINKI:
Gra Gruntz (Screeny): http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=344
Uwagi:
Od siebie póki co mam tylko interfejs na planszy gry, choć pewnie go będe zmieniał jeszcze miliard razy.

Żeby nie zrzynać całkowicie gry z Gruntzów mam obmyślone mechanizmy, narzędzia, czy mechanizmy w postaci "zamienników", lecz niektóre z nich typu słomka są po prostu nie do zastąpienia.

Mechanizm: Każdy "Ludek" będzie mógł mieć tylko jedno narzędzie, oraz jeden rozpraszacz.
Narzędzia:
-Kilof - Służy do niszczenia skał, można nim atakować zadaję 2 DMG, można użyć co 2 sekundy
=Słomka - Służy do wciągania kałuż "Ludkowych" (Mechanizm: Wciągnięcie 4 kałuż pozwala na wytworzenie drugiego Ludka na mapie), można atakować zadając 1DM co 2 sekundy
-Kij z kolcami - Służy do atakowania zadając 3DMG co 2 sekundy

Rozpraszacze:
-Zabawkowa lalka - Służy do rozproszenia przeciwnika, możemy mu ją dać wtedy on zajmie się lalką i nie będzie na nas zwracał uwagi przez 6 sekund.
-Piłka - ~||~ przez 5 sekund

Oczywiście jest tych pomysłów na narzędzia itp. mało, ale pomysł stworzenia alternatywnej gry do Gruntzów wpadł mi w głowę jakaś godzinę temu.

I czy byłby ktoś chętny, żeby w taką gierkę zagrać?!
_________________
"Zdrowie twoje w gardło moje"
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 837

8479 Prestiż
Wysłany: 04-08-2017, 11:16   

Jasne. Mam oryginał tej gry i miło ją wspominam, choć poziom trudności był dość wysoki. Chętnie bym zagrał.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Halamix2 
Ahegao


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 6 razy
Posty: 99

1580 Prestiż
Wysłany: 04-08-2017, 18:28   

Ja to tutaj położę: Dizgruntled
Dobrze wspomina, chociaż były błędy uniemożliwiające zebranie wszystkich monet/przejście niektórych plansz na prostym (timing kulek)
EDIT: wiem o patchu , tylko zmiana na angielski przeszkadza
_________________
Mój keybase (GPG w środku)
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 837

8479 Prestiż
Wysłany: 18-12-2017, 17:55   

I co, działasz jakoś przy tej grze? Czy może pomysł równie szybko wyleciał jak przyleciał?
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group