Autor: Michał "Nornik" Głowacki
Grafika: Michał "Nornik" Głowacki
Dźwięk: Bartosz Gajdarski
Muzyka: Patryk Scelina
Opis:
Gra The Miners jest grą wzorowaną na grze Diggers - Amigowym hicie z 1993 roku wydanym przez Millenium.
Gracz kieruje 5-cio osobowym zespołem górników, którego celem jest poszukiwanie cennych kruszców i kamieni szlachetnych. Wykopaliska są prowadzone na niewielkiej, ale bardzo bogatej w surowce naturalne, planecie Morg. Pewnego dnia właściciel wszystkich kopalń na planecie ogłosił zawody na najlepsze ekipy górnicze. Zwycięski zespół otrzyma na własność jedną z kopalń a wszystko co od tej pory wykopie będzie jego własnością. Jest więc o co walczyć! Po co kopać całe życie dla kogoś, jak można kopać tylko dla siebie?
Zwycięstwo nie przyjdzie jednak łatwo. Będziesz musiał pokonać inne zespoły, a także uważać na nieprzyjaźnie nastawionych mieszkańców kopalń. Dodatkowo będziesz musiał sprostać samym kopalniom, gdyż są one rozmieszczone w naprawdę dzikich i niedostępnych miejscach. Na szczęście, regulamin zawodów dopuszcza możliowość użycia zaawansowanych narzędzi górniczych.
Zatem, wyślij swoje zgłoszenie do zawodów jeszcze dzisiaj!
Cechy gry:
- tryb kampanii oraz “free play”
- 4 odmienne rasy górników
- 5 rodzajów terenu kopalń
- 21 rodzajów drogocennych kamieni do poszukiwania i sprzedawania w banku
- 6 rodzajów zaawansowanych narzędzi górniczych do nabycia w sklepiku
- 72 osiągnięcia do zdobycia
- 3 różne sposoby sterowania górnikami
- ręcznie rysowane obrazki
- edytor map i edytor kampanii
- pół-otwartość gry*
*Jedną z najważniejszych właściwości gry jest jej pół-otwartość. Cała gra oparta jest na plikach zewnętrznych. Oznacza to, że jej użytkownicy co prawda nie mogą ingerować w kod gry, ale mogą ingerować w jej “zawartość”. Każdy będzie mógł dodać do gry coś od siebie i przekazać ten “dodatek” swoim znajomym Dzięki temu, będzie można stworzyć własne unikalne kopalnie, wypełnione różnymi przedmiotami do poszukiwania.
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie Pomógł: 11 razy Posty: 299
4531 Prestiż
Wysłany: 10-06-2016, 15:49
Łooo 6.49$ to sporo jak na indyka z klikera. Mam nadzieję, że jest w co pograć i że na tym zarobisz.
Tak z ciekawości. Jaką marżę narzuca Ci ta platforma ? Jestem ciekaw czy te mniejsze platformy są bardziej opłacalne od steam czy nie, choć mam wrażenie, że sprzedaż zależy głównie od zasięgu platformy.
Wygląda bardzo pro, choć grafika klocków mogłaby być bardziej zróżnicowana. Na dłuższa metę, te jaskrawe kolory mogą męczyć wzrok. Nie myślałeś o jakimś demku?
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1403
40028 Prestiż
Wysłany: 10-06-2016, 18:57
Gry nie da się kupić bez rejestracji w portalu Indie Game Stand (jak na Humblu, kartą).
Za grę nie da się zapłacić kartą po rejestracji i weryfikacji adresu email na Indie Game Stand (niby w ten sposób tylko PayPalem). Nie zamierzam zakładać konta na PayPalu.
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może Pomógł: 35 razy Posty: 631
17968 Prestiż
Wysłany: 10-06-2016, 19:35
I nigdy go tam nie zakładaj to ScamPal! Teraz aby zrobić szybkie doładowanie środków musisz podać im login oraz hasło do banku, a pracownik ScamPala(bot) robi to za Ciebie po zebraniu historii Twoich wydatków.
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1403
40028 Prestiż
Wysłany: 10-06-2016, 19:58
Cytat:
I nigdy go tam nie zakładaj to ScamPal! Teraz aby zrobić szybkie doładowanie środków musisz podać im login oraz hasło do banku, a pracownik ScamPala(bot) robi to za Ciebie po zebraniu historii Twoich wydatków.
Gra powstała w MMF2. I właściwie robiłem ją sam (poza dźwiękami i muzyką). Całość zajęła w sumie 4 lata...
Cytat:
Łooo 6.49$ to sporo jak na indyka z klikera.
Czy ja wiem... A co za różnica w czym była zrobiona gra? Ważne aby była zrobiona dobrze i żeby się spodobała graczom. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Cytat:
Wygląda bardzo pro
Dzięki. Dołożyłem wszelkich starań aby gra działała dobrze i wyglądała dobrze (aczkolwiek to drugie jest kwestią gustu).
Jeśli chodzi o sam sposób zakupu gry na Indie Game Stand, to cóż... jest jak jest. Póki co to jedyna możliwość zakupu. Pracuję na innymi ale to może potrwać.
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1403
40028 Prestiż
Wysłany: 11-06-2016, 12:58
Nornik napisał/a:
Jeśli chodzi o sam sposób zakupu gry na Indie Game Stand, to cóż... jest jak jest. Póki co to jedyna możliwość zakupu. Pracuję na innymi ale to może potrwać.
To ile ludzi już to kupiło przez IGS?
Dawno nie było tak, że chcę w coś zagrać, ale nie mogę, bo nie chcę dać się okraść.
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomogła: 53 razy Posty: 1012
15738 Prestiż
Wysłany: 11-06-2016, 17:36
Ishimura napisał/a:
Łooo 6.49$ to sporo jak na indyka z klikera.
Co za różnica w czym została stworzona gra? Zresztą pierwsza część FNaF-a kosztuje 5 EUR, pozostałe trzy 8 EUR a jakoś nikomu nie przeszkadza, mimo że w całą serię zostało włożone mniej wysiłku niż w tę jedną grę.
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może Pomógł: 35 razy Posty: 631
17968 Prestiż
Wysłany: 11-06-2016, 18:15
Cztery lata to całkiem sporo, ale pewnie dlatego, że nie była to główna praca lecz dodatkowa po godzinach i tworzona przez jedną osobę. Co do ceny to jest w sam raz nawet bym ją trochę zwiększył w końcu twórcy gier też muszą z czegoś żyć
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1403
40028 Prestiż
Wysłany: 11-06-2016, 19:00
Cootje napisał/a:
Cztery lata to całkiem sporo, ale pewnie dlatego, że nie była to główna praca lecz dodatkowa po godzinach i tworzona przez jedną osobę. Co do ceny to jest w sam raz nawet bym ją trochę zwiększył w końcu twórcy gier też muszą z czegoś żyć
Zupełnie się zgadzam, cena jest co najmniej adekwatna. Ale kanał dystrybucji już się kłóci z jakąkolwiek chęcią zysku.
Dokładnie. Gra była tworzona całkowicie po godzinach, wieczorami, w wolnym czasie.
Tak jak napisałem wcześniej - włożyłem w tę grę dużo pracy (i serca!) i chciałbym zwyczajnie spróbować coś na tym zarobić. Cena 6,49 USD (czyli jakieś 25 PLN) wydaje się odpowiednia.
>>> msg, szczerze, to nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem z IGS? Nie możesz zweryfikować swojego adresu email (żeby użyć innej metody płatności niż PayPal), tak? Nie mam w tym doświadczenia, dlatego pytam
A tak BTW, to podejrzewam, że niejednego twórcę tak długi czas produkcji by zniechęcił i zapewne z tego właśnie powodu wiele produkcji nigdy nie powstało.
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1403
40028 Prestiż
Wysłany: 12-06-2016, 07:11
No właśnie problem polega na tym, że pomimo zweryfikowania swojego adresu email (drugiego już), IGS dalej twierdzi, że moje konto jest niezweryfikowane. Nie wiem, mam coś jeszcze tam zrobić, żeby być godnym zaufania klientem? Podałem nawet dane billingowe w profilu (o nr karty nie pyta, ale adres już wklepałem).
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37281 Prestiż
Wysłany: 13-06-2016, 09:26
Jak dla mnie każda cena jest za duża, jeśli gra nie oferuje dema
Może i 25 zyli to dobra cena za tą grę... ale dowiem się o tym dopiero jak już kasę wydam, więc raczej podziękuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum