NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Minty
18-12-2016, 10:11
Russian Roulette Tournament
Autor Wiadomość
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 16:05   Russian Roulette Tournament

Tytuł: Russian Roulette Tournament

Autor: ViS

Dźwięk: ViS, Mike Koenig

Muzyka: Per Kiilstofte

Edytor: MMF2 Developer

Opis:

Wersja kompletna, ewentualnie do rozbudowy.
Zawiera tryb turnieju dla jednego gracza i tryb treningu.

W grze mamy możliwość zmierzyć z się z kilkunastoma wirtualnymi twardzielami w walce na śmierć i życie.
Taki trochę survival w którym celem jest przetrwanie kolejnych rund i zebranie jak największej ilości pieniędzy co pozwala na dalsze kontynuowanie turnieju.
Dodatkowo gra zawiera listę wyzwań. Za każde zaliczone wyzwanie dostajemy jeden nowy cheat.
Np. bonusy $ do turnieju lub eksplodujące po strzale głowy. Czy też bardziej praktyczne, dające ogromną przewagę nad przeciwnikami.

Szczegóły rozgrywki są opisane w instrukcji w menu głównym.



Download (31MB):
http://www.mediafire.com/...ament+1.0.0.rar
Ostatnio zmieniony przez ViS 18-12-2016, 02:08, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 16:29   

ViS napisał/a:
gier dla dziewczynek
:ban:

Tak serio, mroczne. Fajna oprawa.

BARDZO ciekawi mnie, czy obrót bębenka jest fizycznie realistyczny (przyspieszenie obrotu, gdy nabój obraca się w dół opóźnienie, gdy w górę).

Istnieje tryb (albo specjalne rundy) z dwoma nabojami? Dla wariatów do potęgi?
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 17:04   

Uwzględnienie wagi naboju jest. Nie działa to może w 100% realistycznie ale jest wyczuwalne. Efekt jest taki że nabój częściej zatrzymuje się w prawym dolnym położeniu niż zaraz za lufą.
Jest to opcjonalne i będzie można włączyć/wył w opcjach.

Innych trybów gry niestety póki co nie ma. 1 vs 1 i jeden nabój.
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 18:08   

Myślę, że warto rozważyć akcję umieszczenia drugiego naboju w bębenku. Z drugiej strony może to skomplikować sprawy. Prawdopodobieństwo wystrzału (bez uwzględnienia wagi nabojów) jest nieco większe, ale przy uwzględnieniu wag już chyba sporo mniejsze.

ViS napisał/a:
Uwzględnienie wagi naboju jest.

<3
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 19:12   

Jeśli wyliczyłeś budżet na 200zł, to lepiej byś miał w portfelu z pół tysiaka ;) Projekt informatyczny zawsze pochłonie więcej (ze dwa razy), niż się planuje.

Co do gry, to po przeczytaniu opisu stwierdziłem "ciekawe co to, muszę koniecznie zagrać", obejrzałem screeny i tu przyszło rozczarowanie... poniżej brakuje downloadu :(
btw. skoro projekt planujesz na 2-3 miesiące, to ciekawe ile płacisz swoim programistom, że w sumie wyjdzie 200zł ;)
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 90

2538 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 23:12   

Jak ja chcę w to zagrać i proszę dodajcie tryp multiplayer, albo rywalizacji na jednym komputerze z drugą osobą. Możecie też jeszcze dodać inne rodzaje rewolwerów, które są cięższe i inaczej się kręcą. Gra zapowiada się miodnie, wróżę jej ogromny sukces ;)
 
     
kamiledi15 
Porucznik


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 803

8267 Prestiż
Wysłany: 20-01-2016, 14:30   

Cytat:
Szanse przeżycia zależą od tego jak dokładnie jesteśmy w stanie zakręcić bębenkiem revolveru i ocenić w której komorze znajduje się nabój.

Nie wiem, jak to może wyglądać w praktyce, ale jestem bardzo ciekaw. Jeśli uda się to dobrze zrobić, to może wyjść wciągająca gra.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 00:20   

Sne napisał/a:
Myślę, że warto rozważyć akcję umieszczenia drugiego naboju w bębenku. Z drugiej strony może to skomplikować sprawy. Prawdopodobieństwo wystrzału (bez uwzględnienia wagi nabojów) jest nieco większe, ale przy uwzględnieniu wag już chyba sporo mniejsze.


Pomyślę o tym. Trochę żałuję że nie zostało to zaplanowane na początku ale wszystko da się jeszcze zrobić.

jarlfenrir napisał/a:
Jeśli wyliczyłeś budżet na 200zł, to lepiej byś miał w portfelu z pół tysiaka Projekt informatyczny zawsze pochłonie więcej (ze dwa razy), niż się planuje.


Spokojnie,wszystko jest pod kontrolą. Niewiele już zostało do zrobienia. To co zostało dam radę zrobić sam w wolnym czasie.

HappyOrange napisał/a:
Jak ja chcę w to zagrać i proszę dodajcie tryp multiplayer, albo rywalizacji na jednym komputerze z drugą osobą. Możecie też jeszcze dodać inne rodzaje rewolwerów, które są cięższe i inaczej się kręcą.


Jeżeli gra się przyjmie będzie rozwijana i być może będą dodatkowe tryby,rewolwery,postacie,animacje śmierci itd. Na razie cel jest taki żeby zrobić minimum potrzebne do w pełni grywalnej gry.

kamiledi, z tego elementu gry jestem najbardziej zadowolony :D

Dorzucam filmik z rozgrywki. Jeżeli macie jakieś sugestie to walcie.
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 00:46   

Rzeczywiście, czuć tę gęstą atmosferę grozy. Im dłużej oglądałem, tym bardziej się obawiałem efektu wystrzału. Kupiłeś mnie ;) .
_________________
 
 
     
HappyOrange 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 90

2538 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 14:22   

Jaki edytor?
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 20:08   

MMF2 Dev. Zapomniałem dodać do opisu. Już poprawione
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 20:18   

Użyłeś 3D Mesh / OpenGL, czy to prerendery? Bo jak prerendery (a to obstawiam) - to ile to zajmuje? ;o
_________________
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 21:25   

Prerendery. Plik exe z tym co jest na filmie ma teraz 14mb. Szacuję że pełna gra będzie miała 30-40mb. Postacie nie są pojedynczymi spritami tylko są podzielone na części. Temu tak mało. Żeby dodać nową postać wystarczy wstawić animacje głowy. Resztę ustawia się varami (kolor garnituru,wzór/kolor krawata itd.). Działa bez problemów nawet na słabszym sprzęcie ;)
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 711

36293 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 21:34   

Zapytałem, bo ja w jednej grze dałem animację 15 sekundową o niskiej rozdzielczości i już rozmiar aplikacji wzrósł o bodaj 8MB ;p.
Ładnie się to prezentuje, zupełnie jak nie gra z MMFa. Możesz jeszcze, jeśli masz możliwość, dorzucić trochę antyaliasingu, bo postaci są trochę poszarpane.
_________________
 
 
     
ViS 
Kapral


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 29

3039 Prestiż
Wysłany: 23-01-2016, 21:53   

Pewnie wstawiłeś grafiki bez wcześniejszej redukcji kolorów do niezbędnego minimum. U mnie to samo było kiedy wstawiłem surowe rendery. Po redukcji rozmiar znacznie spadł a wydajność wzrosła. Właściwie bez utraty jakości.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group