NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[RPG] Dziennik Bohaterów
Autor Wiadomość
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 23-09-2015, 22:28   [RPG] Dziennik Bohaterów

Tytuł: Dziennik Bohaterów (Demo)


Gatunek: RPG

Autor: RedMaster7377 (Nessa)
Grafika: RedMaster7377 (Nessa), Fongsturion + parę grafik z neta
Dźwięk: Większość dźwięków pochodzi z internetu + z kilku innych gier (to się zmieni w pełnej wersji)
Muzyka: RedMaster7377 (Nessa)

Opis:
Nastały ciężkie czasy... Królestwo Iustus, które niegdyś cieszyło się spokojem, teraz przeżywa wielką wojnę między ciemnością a światłem. Jedyna grupa bohaterów, która mogła cokolwiek zdziałać, wyruszyła jako pierwsza w obronie swojego domu. Niestety, siły ciemności tym razem zatriumfowały, zwabiając bohaterów w pułapkę i okrutnie ich zabijając - jednego po drugim. Ślad po bohaterach zaginął... Na polu bitwy nie było ich ciał, jedynie noszone przez nich maski oraz uzbrojenie, jakim ruszyli do walki. Znaleziono wszystkie maski, prócz jednej... Jeden z najpotężniejszych Bohaterów, został pojmany i zmutowany, powstał jako Łowca dusz. Bogowie wykorzystując całą swoją energię, wyzwolili bohatera spod władzy ciemności, ale nie przywrócili mu jego dawnego wyglądu i mocy... Jedyny żyjący bohater, ma tylko jeden cel - zakończyć te trwającą wojnę i przywrócić królestwu dawny spokój.

W Demie fabuła może się okazać troszkę chaotyczna, ponieważ wzięta jest z połowy gry (może być troszkę niedociągnięć). Natomiast w pełnej wersji będzie wszystko jaśniej i dokładniej wytłumaczone.

Zrzuty ekranu:
Na stronce (jeżeli kogoś to zainteresuje) będzie można znaleźć materiały (niekoniecznie screeny) z gry.

https://dziennikbohaterow.wordpress.com/

Download:
http://www.mediafire.com/...B3w+DEMO+V2.exe

Uwagi:
W prawdzie, troszkę błędów zostało już odnalezionych, to i jeszcze mogą się trafić jakieś inne. To jeżeli istnieje taka możliwość, to proszę o je wypisanie. Oprócz tego, podczas rozpoczęcia misji, gra może się na trochę zwiesić, wystarczy troszkę poczekać. No i sama gra, też ma swoje wymagania, więc mogą zdarzyć się przycinki, lub nie wczytywanie się map (pracuje nad optymalizacją w pełnej wersji).
 
     
Dumper 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 34

472 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 07:22   

No red, w końcu ogłosiłeś dalej swój projekt niż na yt. Czy planujesz do gry jakiś soundtrack? Mógłbym zagrać na trąbce :P
Poza tym, pracujesz teraz nad pełną wersją gry czy multiplayer? Czy multiplayer będzie oddzielnie z grą czy wszystko w jednym? A, zamierzasz wystartować z tym na greenlight? Według mnie projekt naprawdę godny pochwały!
_________________
 
     
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 09:53   

Postanowiłem się tym już nieco bardziej na poważnie zająć. Pierwszej części DB raczej na Greenlighta nie dam, ale już mam w połowie napisaną drugą, i to pewnie ją będę chciał próbować dać na steama. Ale to daleka przyszłość, jak na razie...

Co do soundtracku - to robię coś w FL Studio, ale efekt nie jest powalający. Dlatego też pewnie będę szukał jakiś doświadczonych kompozytorów, ale to nie prędzej jak skończę wszystkie lokacje.

Pracuję nad obiema grami (pełną i multi). Multi nie będzie połączone, to będzie osobna aplikacja. Dzięki temu łatwiej będę mógł wydawać aktualizacje.
 
     
masterjayz 
Bohater


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: być może
Pomógł: 6 razy
Posty: 228

10209 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 14:44   

Cześć Red! :D
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 15:17   

Czemu to zajmuje aż 600MB? :U
Nie mam czasu na takie pobieranie, może kiedyś.
_________________
 
 
     
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 15:55   

Same animacje pewnie tyle ważą (a jest ich dosyć sporo). Z tą wersją demo raczej już nic nie zrobię, ale pełną postaram się jakoś odchudzić. Ale obawiam się, że to przyniesie i tak słaby efekt.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 16:03   

To chyba najlepsze klikowe rpg, ale zastanawiam się czy nie przesadzasz z tymi systemami.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 16:07   

To znaczy, system mam już zrobiony w całości (niektóre rzeczy co chciałem wprowadzić zostały usunięte, jeszcze niektóre zmienione), więc teraz zostało mi tylko dodawanie lokacji, dialogów, przeciwników - te sprawy.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 24-09-2015, 16:11   

Przydałoby się popracować nad grafiką bo gra bardzo dobrze się zapowiada.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Dumper 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 34

472 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 06:44   

Cootje, grafika jest właśnie Ok. Oddaje taki pataponowy klimat, tajemniczy. Co do mechanik- rozgrywka jest liniowa? Będą misje, jakieś teleporty, krainy? Może misje poboczne? Czymś się inspirujesz? Skąd te pomysły na potwory? :D
_________________
 
     
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 10:25   

Super grafikiem nie jestem - to fakt. Ostatecznie mogę spróbować coś zmienić/poprawić.

Co do rozgrywki - fabuła główna będzie w większości liniowa. Ale trafią się również momenty wyboru, które wypłyną na dalszą grę.

Poruszanie się po Królestwie wygląda następująco: Będziemy mieli mapę świata, po której możemy się swobodnie poruszać. Jednak że im dalej pójdziemy, tym bardziej groźniejsi przeciwnicy będą nam się losować + jeszcze im więcej fabuły głównej zrobimy, tym więcej lokacji nam się odblokuje (nowe miasta, ruiny, lochy, itp...).

Oprócz tego, od czasu do czasu gdzieś na jakimś terenie, będą się pojawiać eventowe zdarzenia (np. bossowie, jakaś lokacja która nie pojawia się cały czas, czy nawet bitwa pomiędzy frakcjami). Będzie to oznaczone specjalnymi ikonkami.

Teleportów zbyt wiele nie będzie, bardziej trzeba będzie liczyć na swoją szybkość poruszania.

Co do misji pobocznych, to z tym miałem trochę problemów nie ukrywam. Ostatecznie pojawi się kilka, ale tego zbyt wiele nie będzie.

Czym się inspiruje powiadasz? Generalnie można DB uznać za zlepek kilku gier: Gothica, Pataponów 3, Monster Huntera, oraz Fallouta tacticsa. Będzie kilka małych podobieństw, więc jeśli ktoś grał w te gry, to pewnie ogarnie z czego to. Rzecz jasna, pojawi się też wiele nowości.

Wymyślanie tych wszystkich potworów to akurat najprzyjemniejsza rzecz jak dla mnie. Samo ich rysowanie już jest fajne + ta świadomość, że do gry można wrzucić dosłownie wszystko co się chce. Więc jedyne co ogranicza, to wyobraźnia.
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 14:36   

Zareklamuj projekt na jakimś forum graficznym. Jestem pewien, że znajdziesz kogoś do pomocy przy grafice.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Dumper 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: Fusion 2.5 Dev
Posty: 34

472 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 16:32   

Ta pataponowa grafika jest świetna! No może przydałoby się parę odcieni i efektów świetlnych, lecz gdy cała grafika się zmieni to już nie to samo. Jestem ciekawy ile to może mieć linijek kodu. Współpracujesz z kimś niżeli z Fongustrionem? Chodzi mi np. o MediaFor123, Włodim czy też olkiem olkiem 1000? Rozmawialiście kiedyś chociaż? Co o nich sądzisz i o ich produkcjach?
_________________
 
     
Oskar1101 
Sierżant


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 6 razy
Posty: 133

928 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 16:43   

Cootje napisał/a:
Zareklamuj projekt na jakimś forum graficznym. Jestem pewien, że znajdziesz kogoś do pomocy przy grafice.


Co ty się tak uczepiłeś tej grafiki? Moim zdaniem jest bardzo dobra. Wreszcie coś ładnego a nie pikseloza nazywana również "pixel artem". Tzn hud oraz interface pozostawia wiele do życzenia ale rozumiem że to jest tylko tymczasowy wypełniacz aby to działało przynajmniej od strony technicznej.
 
     
Nessa 
Kapral


Główny edytor: Fusion 2.5
Posty: 30

555 Prestiż
Wysłany: 25-09-2015, 18:19   

Dumper napisał/a:
Współpracujesz z kimś niżeli z Fongustrionem? Chodzi mi np. o MediaFor123, Włodim czy też olkiem olkiem 1000? Rozmawialiście kiedyś chociaż? Co o nich sądzisz i o ich produkcjach?


Współpracuje jak na razie tylko z Fongiem. Choć on ze względu na brak czasu, chwilowo jest mało aktywny. Natomiast z pozostałymi twórcami nie rozmawiałem (no jedynie tylko z MediaFor123). Widziałem ich projekty i cóż, ogólnie cieszy mnie fakt, że mamy wielu dobrych twórców gier i że też mamy się czym pochwalić w tej dziedzinie. Ich projekty są naprawdę bardzo dobre. Przynajmniej ja tak uważam.

Oskar1101 napisał/a:
hud oraz interface pozostawia wiele do życzenia ale rozumiem że to jest tylko tymczasowy wypełniacz aby to działało przynajmniej od strony technicznej


Tak to kiedyś miało wyglądać. Popełniłem w tym zakresie kilka drobnych i prawdę mówiąc ciężkich do naprawy błędów i zastanawiałem się, czy już tak tego nie zostawić. Ostatecznie jednak postanowiłem zrobić ten system od nowa i w pełnej wersji będzie wyglądał (mam nadzieję) znacznie lepiej.

Natomiast jeżeli chodzi o grafikę, to nie będę jej zmieniał całkowicie. Poprawie tylko kilka obiektów i dorobię parę efektów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group