NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Box Kid Adventures - udało się przejść przez Greenlight! :-D
Autor Wiadomość
Miro 
Starszy szeregowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 10

3124 Prestiż
Wysłany: 28-01-2015, 16:41   Box Kid Adventures - udało się przejść przez Greenlight! :-D



Tytuł: Box Kid Adventures

Gatunek: gra logiczna z elementami zręcznościowymi

Autor: T-Rex Interactive - Mirosław i Sebastian Wiśniowscy
Grafika: Mirosław Wiśniowski
Dźwięk: Mirosław i Sebastian Wiśniowscy
Muzyka: Mirosław i Sebastian Wiśniowscy

Opis:
W erze elektroniki, roboty stały się ulubioną zabawką dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże prezes firmy nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odkryć swoje przeznaczenie!


Platformy docelowe to na dzień dzisiejszy PC z Windows i urządzenia mobilne z Android.
Gra powstaje w GameMaker: Studio.

Zwiastun



Jeśli podoba Wam się nasza gra i chcielibyście nam pomóc, to rozważcie oddanie głosu. :-)
http://steamcommunity.com...s/?id=509854181

Będziemy wdzięczni za każdą pomoc. :-)


Zrzuty ekranu:








Download:
Alpha Demo dla PC z Windows (21MB)

Box Kid Adventures na Game Jolt

Uwagi:
Alpha demo składa się z 10 poziomów.
Należy zebrać wszystkie karty-klucze, w celu otwarcia drzwi wyjściowych, prowadzących do kolejnego poziomu.
Jeśli się zablokujesz - zrestartuj poziom.

Sterowanie:
Poruszanie: strzałki na klawiaturze albo myszka (kliknij gdzie chcesz iść).
Rzucanie kulkami: ctrl + strzałki na klawiaturze (przytrzymaj ctrl i wciśnij kierunek) albo prawy guzik myszki.
Oddalenie kamery: klawisze "1", "2", "3" i "z", albo kliknij lupę na ekranie.
Szybki zapis: klawisz "s".
Szybkie wczytanie: klawisz "l".

Linki:
Twitter T-Rex Interactive

Facebook T-Rex Interactive

Facebook Box Kid Adventures

Game Jolt - Box Kid Adventures

IndieDB - Box Kid Adventures

Tumblr - T-Rex Interactive
Ostatnio zmieniony przez Miro 12-03-2016, 15:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 28-01-2015, 19:02   

Wizualnie bosko. Wszystko wydaje się bezbłędnie spojone. Przydałyby się dźwięki w menu, no i muzyka--nie słychać jej. Jest w demo? Gameplay fajny, przynajmniej pierwszy poziom :P Choć muszę spytać, czemu nie da się wepchnąć skrzynki na, że tak to nazwę, elektropromień? Dźwięki w grze są bardzo przyjemne, kojarzą się po trochu z Minecraftem (jak i protagonista), ale głównie ze starymi grami. Ach, te ciepłe brzmenia ^.^ Przydałby się malutki poziomik tutorialowy, bo rzucanie kulkami wyczytałam dopiero z opisu. Podoba mi się możliwość sterowania myszą lub klawiaturą. Wolę klawiaturę, a zakładam, że obsługa myszy i tak musi być z powodu Androida.Pięknie i przyjemnie.
 
     
Miro 
Starszy szeregowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 10

3124 Prestiż
Wysłany: 28-01-2015, 23:24   

Dzięki za miłe słowa i opinię na tema gry :-)


Sne napisał/a:
Przydałyby się dźwięki w menu, no i muzyka--nie słychać jej. Jest w demo?

To wciąż wersja alpha, wiele rzeczy zostanie dodanych (bądź poprawionych) później.
Muzyki w demie jeszcze nie ma. To jest coś czym się dopiero zajmiemy. Z efektami dźwiękowymi w menu jest analogicznie.


Sne napisał/a:
Gameplay fajny, przynajmniej pierwszy poziom :P Choć muszę spytać, czemu nie da się wepchnąć skrzynki na, że tak to nazwę, elektropromień?

Skrzynek nie da się wepchnąć w elektropromień, bo odpycha je promieniowanie elektromagnetyczne (w skrzynkach są metalowe części robotów) ;-).
A tak na poważnie to jest to przemyślany element gameplayu. Różne obiekty mają różne właściwości i na relacjach miedzy nimi są oparte zagadki.


Sne napisał/a:
Dźwięki w grze są bardzo przyjemne, kojarzą się po trochu z Minecraftem (jak i protagonista), ale głównie ze starymi grami. Ach, te ciepłe brzmenia ^.^

Box Kid Adventures powstaje z sentymentu to gier w jakie graliśmy w dzieciństwie i jest w pewnym sensie dla nich hołdem :-) .


Sne napisał/a:
Przydałby się malutki poziomik tutorialowy, bo rzucanie kulkami wyczytałam dopiero z opisu.

Sterowanie będzie odpowiednio wyjaśnione graczowi w pełnej wersji (mamy na to kilka pomysłów). W alphie ograniczyliśmy się tylko do krótkiego opisu tu na stronie.
Za tutorial będą służyły pierwsze, proste poziomy - najprawdopodobniej pierwsze poziomy tego dema (choć możliwe, że je poprawimy/zmodyfikujemy).
Zamysł jest taki, żeby gracz uczył się mechaniki poprzez grę. Na początek będzie mógł przetrenować umiejętności w bezpiecznych warunkach, aby potem wykorzystać je przy rozwiązywaniu zagadek.
Postaramy się odpowiednio zbalansować poziom trudności.
Docelowo w grze będzie 50 poziomów - 25 normalnych (o odpowiednio rosnącym stopniu trudności) + 25 bonusowych (do odblokowania za zdobyte medale).


Sne napisał/a:
Podoba mi się możliwość sterowania myszą lub klawiaturą. Wolę klawiaturę, a zakładam, że obsługa myszy i tak musi być z powodu Androida.Pięknie i przyjemnie.

Też wolimy grać na klawiaturze :-) . Zdecydowanie lepiej się sprawdza przy grze tego typu. Sterowanie myszką, tak jak napisałaś, jest potrzebne do dotykowego sterowania na androidzie.
Dodamy opcję zmiany sterowania (wybór kontrolera, zmiana klawiszy itp.).


Pozdrawiam i życzę powodzenia w kolejnych poziomach! d(^_^)b
 
     
CrasheR 
Starszy kapral


Główny edytor: RPG Maker
Drugi edytor: Stencyl
Posty: 50

284 Prestiż
Wysłany: 29-01-2015, 12:23   

Szczerze powiem, że bardzo ciekawy projekt. Piękny jeżeli chodzi o grafikę, a i gameplay wciągający. Minusem jest brak muzyki, ale skoro macie takową zamiar dodać to bardzo fajnie. Ogólnie całość mi się podobała. No może oprócz tego, że "tutorial" został napisany na forum, a nie w grze. Tak czy inaczej życzę dużo weny twórczej! :D
_________________
 
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 29-01-2015, 18:51   

Całkiem wciągające. Wygląda trochę jak mix Sokobana i Boulder Dasha plus parę dodatkowych elementów, np. parę pomysłów przypomina mi grę Gruntz. Ciekawym pomysłem jest też liczenie naszych kroków w danym poziomie :) Ogólnie - ciekawe połączenie kilku starych gier.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 30-01-2015, 19:08   

Bardzo to ładne :)
_________________
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 31-01-2015, 10:14   

Statystyki pokazuja, ze w Polsce lepsze gry wychodza w Game makerze niz TGF/MMF/Fusion
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 31-01-2015, 13:48   

Oczywiście masz źródło tych statystyk lub sam je przeprowadziłeś, bo nie rzucasz słów na wiatr?
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 31-01-2015, 16:59   

Wiedzialem, ze odpiszesz na moj post. Jestes bardzo drazliwa osoba, ale to juz nie moj problem. Zrodel jest wiele, trzeba tylko troche zaradnosci. Zawsze tez mozesz przyjac swoje wersje swiata, gdzie wszystko jest po twojemu. Jesli czujesz sie z tym lepiej, to nie zabronie ci wierzyc, ze mamy wysyp dopracowany gier klikowych.

PS. Gry klikowe = gry zrobione za pomoca edytora od click teamu, a nie wyklikane w dowolnym edytorze.

Pozdrawiam cieplo.
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 31-01-2015, 19:07   

Jeśli powołujesz się na statystykę to powinieneś czymś poprzeć swoje słowa, bo inaczej są puste. Tak działa informacja. To nie jest zależne od wersji świata, zaradności, czy uczuć bro.

A teraz koniec offtopu.
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Sasiacz 
Plutonowy


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: być może
Posty: 77

6603 Prestiż
Wysłany: 06-02-2015, 17:07   

Naprawdę nieźle to wygląda. Życzę powodzenia w tworzeniu :D
_________________
Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl
 
 
     
Miro 
Starszy szeregowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 10

3124 Prestiż
Wysłany: 12-02-2015, 14:44   

Cześć! :-)

Właśnie udostępniliśmy nowe Alpha Demo.
Poprawiliśmy parę błędów, zmodyfikowaliśmy gdzieniegdzie UI i dodaliśmy opis sterowania bezpośrednio do gry.

Pobrać można z dysku google albo z Game Jolt:

dysk google

Game Jolt


Pozdrawiamy! :-)

[ Dodano: 22-05-2015, 10:28 ]
Cześć! :-)

Mamy nowy trailer do Box Kida:

https://www.youtube.com/watch?v=tPVoZxq9Jts



Prace nad grą powoli dobiegają końca :-)

Pozdrawiam! d(^_^)b
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: MMF Express
Pomógł: 35 razy
Posty: 644

18047 Prestiż
Wysłany: 22-05-2015, 12:34   

Gra wydaję się być sympatyczna! W czym ją tworzycie? GM?
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
Miro 
Starszy szeregowy


Główny edytor: GameMaker
Posty: 10

3124 Prestiż
Wysłany: 22-05-2015, 14:17   

Dzięki :-)
Tak, tworzymy ją w GameMaker: Studio.

[ Dodano: 31-08-2015, 20:33 ]
Cześć!

Dzisiaj dla nas wielki dzień - właśnie zgłosiliśmy Box Kida do Steam Greenlight. :-D
http://steamcommunity.com...s/?id=509854181

Jeśli podoba Wam się nasza gra i chcielibyście nam pomóc, to głosujcie i opowiadajcie o niej znajomym. :-)
Będziemy wdzięczni za każdą pomoc. :-)

Dzięki! d(^_^)b
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 01-09-2015, 02:20   

Jak sobie przypomnę to zagłosuję, bo samplowanie dźwięku z Windowsa w trailerze :D

Tak bardziej serio to bardzo fajno wygląda mimo że nie grałem i jak będę miał możliwość to nawet zrobię speedruna z tej gry, bo chciałbym z czegoś takiego. Wykuwać zagadki na pamięć i w ogóle.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group