Box Kid Adventures - udało się przejść przez Greenlight! :-D |
Autor |
Wiadomość |
Miro
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 10
3124 Prestiż
|
Wysłany: 28-01-2015, 16:41 Box Kid Adventures - udało się przejść przez Greenlight! :-D
|
|
|
Tytuł: Box Kid Adventures
Gatunek: gra logiczna z elementami zręcznościowymi
Autor: T-Rex Interactive - Mirosław i Sebastian Wiśniowscy
Grafika: Mirosław Wiśniowski
Dźwięk: Mirosław i Sebastian Wiśniowscy
Muzyka: Mirosław i Sebastian Wiśniowscy
Opis:
W erze elektroniki, roboty stały się ulubioną zabawką dzieci. Aczkolwiek, młody, ambitny projektant stworzył nową zabawkę. Chłopca. Box Kid'a! Zabawkę stworzoną z kartonu. Zabawkę która miała ożywić świat wyobraźni. Jednakże prezes firmy nie był oczarowany tym pomysłem i wyrzucił Box Kid'a przez zsyp na śmieci... Ale czy na pewno taki był powód? Odkryj prawdę, pomagając Box Kid'owi odkryć swoje przeznaczenie!
Platformy docelowe to na dzień dzisiejszy PC z Windows i urządzenia mobilne z Android.
Gra powstaje w GameMaker: Studio.
Zwiastun
Jeśli podoba Wam się nasza gra i chcielibyście nam pomóc, to rozważcie oddanie głosu.
http://steamcommunity.com...s/?id=509854181
Będziemy wdzięczni za każdą pomoc.
Zrzuty ekranu:
Download:
Alpha Demo dla PC z Windows (21MB)
Box Kid Adventures na Game Jolt
Uwagi:
Alpha demo składa się z 10 poziomów.
Należy zebrać wszystkie karty-klucze, w celu otwarcia drzwi wyjściowych, prowadzących do kolejnego poziomu.
Jeśli się zablokujesz - zrestartuj poziom.
Sterowanie:
Poruszanie: strzałki na klawiaturze albo myszka (kliknij gdzie chcesz iść).
Rzucanie kulkami: ctrl + strzałki na klawiaturze (przytrzymaj ctrl i wciśnij kierunek) albo prawy guzik myszki.
Oddalenie kamery: klawisze "1", "2", "3" i "z", albo kliknij lupę na ekranie.
Szybki zapis: klawisz "s".
Szybkie wczytanie: klawisz "l".
Linki:
Twitter T-Rex Interactive
Facebook T-Rex Interactive
Facebook Box Kid Adventures
Game Jolt - Box Kid Adventures
IndieDB - Box Kid Adventures
Tumblr - T-Rex Interactive |
Ostatnio zmieniony przez Miro 12-03-2016, 15:12, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 28-01-2015, 19:02
|
|
|
Wizualnie bosko. Wszystko wydaje się bezbłędnie spojone. Przydałyby się dźwięki w menu, no i muzyka--nie słychać jej. Jest w demo? Gameplay fajny, przynajmniej pierwszy poziom Choć muszę spytać, czemu nie da się wepchnąć skrzynki na, że tak to nazwę, elektropromień? Dźwięki w grze są bardzo przyjemne, kojarzą się po trochu z Minecraftem (jak i protagonista), ale głównie ze starymi grami. Ach, te ciepłe brzmenia Przydałby się malutki poziomik tutorialowy, bo rzucanie kulkami wyczytałam dopiero z opisu. Podoba mi się możliwość sterowania myszą lub klawiaturą. Wolę klawiaturę, a zakładam, że obsługa myszy i tak musi być z powodu Androida.Pięknie i przyjemnie. |
|
|
|
|
Miro
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 10
3124 Prestiż
|
Wysłany: 28-01-2015, 23:24
|
|
|
Dzięki za miłe słowa i opinię na tema gry
Sne napisał/a: | Przydałyby się dźwięki w menu, no i muzyka--nie słychać jej. Jest w demo? |
To wciąż wersja alpha, wiele rzeczy zostanie dodanych (bądź poprawionych) później.
Muzyki w demie jeszcze nie ma. To jest coś czym się dopiero zajmiemy. Z efektami dźwiękowymi w menu jest analogicznie.
Sne napisał/a: | Gameplay fajny, przynajmniej pierwszy poziom Choć muszę spytać, czemu nie da się wepchnąć skrzynki na, że tak to nazwę, elektropromień? |
Skrzynek nie da się wepchnąć w elektropromień, bo odpycha je promieniowanie elektromagnetyczne (w skrzynkach są metalowe części robotów) ;-).
A tak na poważnie to jest to przemyślany element gameplayu. Różne obiekty mają różne właściwości i na relacjach miedzy nimi są oparte zagadki.
Sne napisał/a: | Dźwięki w grze są bardzo przyjemne, kojarzą się po trochu z Minecraftem (jak i protagonista), ale głównie ze starymi grami. Ach, te ciepłe brzmenia |
Box Kid Adventures powstaje z sentymentu to gier w jakie graliśmy w dzieciństwie i jest w pewnym sensie dla nich hołdem .
Sne napisał/a: | Przydałby się malutki poziomik tutorialowy, bo rzucanie kulkami wyczytałam dopiero z opisu. |
Sterowanie będzie odpowiednio wyjaśnione graczowi w pełnej wersji (mamy na to kilka pomysłów). W alphie ograniczyliśmy się tylko do krótkiego opisu tu na stronie.
Za tutorial będą służyły pierwsze, proste poziomy - najprawdopodobniej pierwsze poziomy tego dema (choć możliwe, że je poprawimy/zmodyfikujemy).
Zamysł jest taki, żeby gracz uczył się mechaniki poprzez grę. Na początek będzie mógł przetrenować umiejętności w bezpiecznych warunkach, aby potem wykorzystać je przy rozwiązywaniu zagadek.
Postaramy się odpowiednio zbalansować poziom trudności.
Docelowo w grze będzie 50 poziomów - 25 normalnych (o odpowiednio rosnącym stopniu trudności) + 25 bonusowych (do odblokowania za zdobyte medale).
Sne napisał/a: | Podoba mi się możliwość sterowania myszą lub klawiaturą. Wolę klawiaturę, a zakładam, że obsługa myszy i tak musi być z powodu Androida.Pięknie i przyjemnie. |
Też wolimy grać na klawiaturze . Zdecydowanie lepiej się sprawdza przy grze tego typu. Sterowanie myszką, tak jak napisałaś, jest potrzebne do dotykowego sterowania na androidzie.
Dodamy opcję zmiany sterowania (wybór kontrolera, zmiana klawiszy itp.).
Pozdrawiam i życzę powodzenia w kolejnych poziomach! d(^_^)b |
|
|
|
|
CrasheR
Starszy kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Posty: 50
284 Prestiż
|
Wysłany: 29-01-2015, 12:23
|
|
|
Szczerze powiem, że bardzo ciekawy projekt. Piękny jeżeli chodzi o grafikę, a i gameplay wciągający. Minusem jest brak muzyki, ale skoro macie takową zamiar dodać to bardzo fajnie. Ogólnie całość mi się podobała. No może oprócz tego, że "tutorial" został napisany na forum, a nie w grze. Tak czy inaczej życzę dużo weny twórczej! |
_________________
|
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 29-01-2015, 18:51
|
|
|
Całkiem wciągające. Wygląda trochę jak mix Sokobana i Boulder Dasha plus parę dodatkowych elementów, np. parę pomysłów przypomina mi grę Gruntz. Ciekawym pomysłem jest też liczenie naszych kroków w danym poziomie Ogólnie - ciekawe połączenie kilku starych gier. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy Posty: 349
15764 Prestiż
|
Wysłany: 30-01-2015, 19:08
|
|
|
Bardzo to ładne |
_________________
|
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 31-01-2015, 10:14
|
|
|
Statystyki pokazuja, ze w Polsce lepsze gry wychodza w Game makerze niz TGF/MMF/Fusion |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 31-01-2015, 13:48
|
|
|
Oczywiście masz źródło tych statystyk lub sam je przeprowadziłeś, bo nie rzucasz słów na wiatr? |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 31-01-2015, 16:59
|
|
|
Wiedzialem, ze odpiszesz na moj post. Jestes bardzo drazliwa osoba, ale to juz nie moj problem. Zrodel jest wiele, trzeba tylko troche zaradnosci. Zawsze tez mozesz przyjac swoje wersje swiata, gdzie wszystko jest po twojemu. Jesli czujesz sie z tym lepiej, to nie zabronie ci wierzyc, ze mamy wysyp dopracowany gier klikowych.
PS. Gry klikowe = gry zrobione za pomoca edytora od click teamu, a nie wyklikane w dowolnym edytorze.
Pozdrawiam cieplo. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 31-01-2015, 19:07
|
|
|
Jeśli powołujesz się na statystykę to powinieneś czymś poprzeć swoje słowa, bo inaczej są puste. Tak działa informacja. To nie jest zależne od wersji świata, zaradności, czy uczuć bro.
A teraz koniec offtopu. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Sasiacz
Plutonowy
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 77
6603 Prestiż
|
Wysłany: 06-02-2015, 17:07
|
|
|
Naprawdę nieźle to wygląda. Życzę powodzenia w tworzeniu |
_________________ Więcej na temat moich projektów na stronie:
www.comisframestudio.cba.pl |
|
|
|
|
Miro
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 10
3124 Prestiż
|
Wysłany: 12-02-2015, 14:44
|
|
|
Cześć!
Właśnie udostępniliśmy nowe Alpha Demo.
Poprawiliśmy parę błędów, zmodyfikowaliśmy gdzieniegdzie UI i dodaliśmy opis sterowania bezpośrednio do gry.
Pobrać można z dysku google albo z Game Jolt:
dysk google
Game Jolt
Pozdrawiamy!
[ Dodano: 22-05-2015, 10:28 ]
Cześć!
Mamy nowy trailer do Box Kida:
https://www.youtube.com/watch?v=tPVoZxq9Jts
Prace nad grą powoli dobiegają końca
Pozdrawiam! d(^_^)b |
|
|
|
|
Cootje
Legenda
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 35 razy Posty: 644
18047 Prestiż
|
Wysłany: 22-05-2015, 12:34
|
|
|
Gra wydaję się być sympatyczna! W czym ją tworzycie? GM? |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
|
Miro
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Posty: 10
3124 Prestiż
|
Wysłany: 22-05-2015, 14:17
|
|
|
Dzięki
Tak, tworzymy ją w GameMaker: Studio.
[ Dodano: 31-08-2015, 20:33 ]
Cześć!
Dzisiaj dla nas wielki dzień - właśnie zgłosiliśmy Box Kida do Steam Greenlight. :-D
http://steamcommunity.com...s/?id=509854181
Jeśli podoba Wam się nasza gra i chcielibyście nam pomóc, to głosujcie i opowiadajcie o niej znajomym.
Będziemy wdzięczni za każdą pomoc.
Dzięki! d(^_^)b |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 01-09-2015, 02:20
|
|
|
Jak sobie przypomnę to zagłosuję, bo samplowanie dźwięku z Windowsa w trailerze
Tak bardziej serio to bardzo fajno wygląda mimo że nie grałem i jak będę miał możliwość to nawet zrobię speedruna z tej gry, bo chciałbym z czegoś takiego. Wykuwać zagadki na pamięć i w ogóle. |
|
|
|
|
|