wrogie życie |
Autor |
Wiadomość |
karol
Kapral
Posty: 17
126 Prestiż
|
Wysłany: 13-03-2006, 11:50 wrogie życie
|
|
|
Dzień dobry (dla mnie zły)... Przejdźmy do rzeczy: Mam 10 postaci - obiektów aktywnych (moich wrogów) no i strzelam do nich i padają po jednym strzale. Jak zrobić, żeby każdy miał swoje 100 HP (per obiekt) osobno chociaż są nazwani "zly" i maja polączone zdarzenia?
/Poprawione; RomanX/ |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 16 razy Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 13-03-2006, 12:01
|
|
|
na szypko - czeba zrobić im jak pamiętam spread values na starcie, czyli każdemu przypisać inną wartość jakąś A - tyle pamiętam z dawnych postow na forum - ale ktoś lepiej niech to wytłomacy
/No bez jaj!; RomanX/ |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
sulge
Sierżant
Pomógł: 1 raz Posty: 125
3935 Prestiż
|
Wysłany: 13-03-2006, 14:14 Oki
|
|
|
Wies tak dajesz "star poziomu">> i pod obiektem "wrog" ustaw zmienną A na 100
Nastyępnie warunek kolizja "wrog" z "pocisk" >>odejmij od zmiennej A 1
koejny warunek zmienna A obiektu "wrog" jest <= 0 znisz obiekt "wrog"
to tyle. |
|
|
|
|
|