[MMF2] Parametry uruchomienia pliku wykonywalnego |
Autor |
Wiadomość |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40080 Prestiż
|
Wysłany: 02-12-2013, 16:39 [MMF2] Parametry uruchomienia pliku wykonywalnego
|
|
|
Witam. Dziś pragnę wszystkim przypomnieć (szczególnie tym ze słabszymi maszynami), że jeżeli gra działa wam mało płynnie i da się to naprawić zmianą ustawień trybu graficznego, to zamiast pisać o nową kompilację - warto ustawić sobie te ustawienia samemu. Jak? Do skrótu z plikiem wykonywalnym dopisać parametr!
/DIB => wymusza standardowy tryb graficzny
/DIB3 => wymusza standardowy tryb graficzny, 256 kolorów
/DIB4 => wymusza standardowy tryb graficzny, 16 mln kolorów, 24 bity
/DIB6 => wymusza standardowy tryb graficzny, 32768 kolorów
/DIB7 => wymusza standardowy tryb graficzny, 65536 kolorów
/DIB8 => wymusza standardowy tryb graficzny, 16 mln kolorów, 32 bity
/DDRAW => wymusza DirectDraw + VRAM
/NOVR => bez VRAM w trybie DirectDraw
/DEBUG => wyświetla wybrany tryb graficzny w pasku tytułu
/MIS0 => wyłącza Machine Independent Speed
/MIS1 => wymusza Machine Independent Speed
/NOF => uruchamia program w okienku
/NOC => zapobiega kompresji obrazów w pamięci (do lokalnych testów)
/NOX => blokuje Alt+F4
/NOK => blokuje Keep Screen Ratio - brak rozciągania (na pełnym ekranie)
/VSYNC => wymusza włączenie V-Sync |
_________________
|
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 09-12-2013, 19:42
|
|
|
Nie znałam, super! Przyda się na pewno. |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40080 Prestiż
|
Wysłany: 09-12-2013, 20:26
|
|
|
Mam takie wrażenie, że jakby dokładniej przestudiować helpa, to by się więcej takich "genialnych rozwiązań w tym durnym i drętwym MMFie" znalazło . To był pierwszy przypadkowo otwarty artykuł. |
_________________
|
|
|
|
 |
|