2 pytania |
Autor |
Wiadomość |
karol
Kapral
Posty: 17
126 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 08:31 2 pytania
|
|
|
Mam 2 pytania:
1 Jak zrobić celownik taki jak w Vectro 2 Demo??
2 Jak zrobić, że przeciwnik, jak cię zobaczy, nie wali prosto w ściane, a jak już cię ściga, to nie tak, jakby się napił?
/Poprawione; RomanX/ |
|
|
|
|
dj_programmers
Kapral
Posty: 31
21 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 09:27
|
|
|
Co do przeciwnika to jestem pewny że na nuke soft jest taki silnik. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 09:33
|
|
|
http://www.kosa.net.pl/~romanx/down/advai.zip
Advanced AI by RomanX. Zresztą tam jest wszystko by RomanX |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 19:04
|
|
|
No tak, to do 2. punktu.
Co do celownika, to chodzi Ci o ten laserek, czy kursor?
a) laserek robiony jest przy użyciu DrawLine. To trochę bardziej skomplikowane...
b) kursor to po prostu obiekt aktywny ustawiany na pozycji XMouse, YMouse ze schowanym kursorem Windowsa: The mouse pointer and keyboard > Hide... |
|
|
|
|
|