Zdarzenia 1 po drugim |
Autor |
Wiadomość |
Kodarth
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 141
3319 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 00:08 Zdarzenia 1 po drugim
|
|
|
Jak zrobić żeby była grupa zdarzeń a w niej zdarzenia wykonywały się pokoleji. Dajmy na to że kiedy grupa się zaktywuje wykonywane jest zdarzenie 1 potem 2 potem 3 potem 4 potem 5 i tak np zatrzyma się na 8 albo np. na 12 zalerzy od tego czy jakiś warunek jest spełniony. PLZ POMÓŻCIE |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 09:23
|
|
|
Po kolei? Jeżeli nie konieczne w tym samym czasie, to użyj licznika zawsze dodawaj 1 do niego, a kiedy licznik = 1 - wykonaj zdarzenie 1, kiedy = 2, to 2 itd.
Jeżeli nie mogą być po kolei to zastosuj fast loopa.
Ustaw loop na liczbę zdarzeń do wykonania i przy każdym zdarzeniu na początku [zdarzenia] wstaw 'Loop triger (numer pętli którą wybrałeś)' i także zdarzenia z licznikiem. Dodaj jeszcze taki oddzielny warunek -
Kod: | Loop Triger (numer pętli którą wybrałeś) >> dodaj do licznika 1. |
Jeżeli zależy od tego jaki warunek ma być spełniony to tak:
Przed tym zdarzeniem ustaw wartość [jakąkolwiek] na x [w twoim przypadku osiem]
W akcji wykonywania tego zdarzenia ustawiasz wartość na y [w twoim przypadku dwanaście]
I później jeżeli wykonujesz bez fast loopa, to sprawdzasz, czy licznik jest równy tej wartości, a jak z fast loop'em, to pobierasz liczbę pętli z tej wartości.
Mam nadzieję, że zrozumiałeś
Fadex |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Slawo
Legenda
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 16 razy Posty: 706
25566 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 13:13
|
|
|
start - ustwa licznik na 0 (lub wartosc A, B, C ...n (to w MMF ) czegoś)
zdarzenie 1, gdy licznik=0 ->>> wykonaj >>> ustaw licznik na 1
zdarzenie 2, gdy licznik=1 ->>> wykonaj >>> ustaw licznik na 2
zdarzenie 3, gdy licznik=2 ->>> wykonaj >>> ustaw licznik na 3
zdarzenie 4, gdy licznik=3 ->>> wykonaj >>> ustaw licznik na 4
.....zdarzenie n, gdy licznik=n-1 ->>> wykonaj >>> ustaw licznik na n
no i żeby powrót do tej grupy zdarzeń był możliwy, na końcu, w ostatnim zdarzeniu lub w innym, ustaw z powrotem licznik na = 0. |
_________________ http://pograjmy.webd.pl - gry z rankingami graczy i turniejami - miejsce również na Twoje gry klikowe
Ponad 150 gier wydanych
Od 2003 w klikach
Od 2001 w hiscoresach na www
http://pograjmy.webd.pl/typer/ (typuj wyniki Mundialu)
Czytam: http://kontrowersje.net |
|
|
|
|
Kodarth
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 141
3319 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 19:29
|
|
|
Gdybym chciał to zrobić na liczniku to bym nie prosił... ale to z fast loopem to nie czaję... może jakiś przykład można prosić ? |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 07-03-2006, 19:47
|
|
|
Tak samo jak z licznikiem, tylko wykonując szybką pętlę. Ustawiasz to na liczbę zdarzeń do wykonania [3 to 1, 2, 3, a 5 to 1, 2, 3, 4, 5] i:
Kod: | Loop Triger (numer pętli którą wybrałeś) >> dodaj do licznika 1. |
i tyle
przy każdym zdarzeniu, które ma być wykonane dajesz na początk 'loop triger (numer pętli którą wybrałeś)' |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Kodarth
Sierżant
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 141
3319 Prestiż
|
Wysłany: 08-03-2006, 16:59
|
|
|
? spoko ? :?
Aleź się rozpisał / Fadex |
|
|
|
|
|