NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Strzelanka na dwóch] LagMasters
Autor Wiadomość
Sne 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 258 razy
Posty: 3433

35567 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 20:11   [Strzelanka na dwóch] LagMasters

Tytuł: LagMasters

Gatunek: strzelanka / 2 graczy

Autor: RomanX
Grafika: RomanX
Dźwięk: RomanX
Muzyka: źródła internetowe

Opis:
Bardzo prosta strzelanka, w której dwóch zawodników z bardzo opóźnionym zapłonem walczy ze sobą farbą. Czyli nietypowy paintball :)

Zrzuty ekranu:
Arena

Download:
Tutaj.

Uwagi:
Zrobiona w 30 minut. Najwięcej czasu zajęło mi robienie menu i dźwięków - z godzinkę :) W sumie to jest taka prezentacja wykorzystania przykładu.
 
     
bmatrix 
Starszy sierżant


Główny edytor: TGF
Pomógł: 4 razy
Posty: 204

2055 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 21:53   

Hmm, nie wiem jak to ocenić. Dość dobre, jak się nudzi, ale sterowanie jest niestety spartaczone. Ciężko trafić w przeciwnika no i często nie można iść w odpowiednim kierunku bo postać zablokowała się w ścianie. Oprócz tego gra jest pewien bug... można strzelać przez ściany :) . Ogółem dobra gra, ale trzebaby jeszcze nad nią popracować i dodać kilka nowych plansz, broni.
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 22:03   

Sterowanie jest genialnie bezczelne ;) ... tzn. unikalne i wyjątkowo nieprzyjemne. Bardzo fajny pomysł. Moim zdaniem nie ma sensu go rozbudowywać w nowe broni, liczy się sam fakt, że ten ruch jest jaki jest. :)

Gra idealna dla masochistów ;) . Przynajmniej tu można się pośmiać z tego, co na ogół wkurza, gdy gra się przez sieć.
 
     
Sne 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 258 razy
Posty: 3433

35567 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 22:12   

Hm... wydawało mi się, że ten błąd z blokowaniem się i strzelaniem przez ściany już naprawiony (to jeden i ten sam) tuż przed wysłaniem... i to prawda :P tylko pomyliły mi się pliki i poszedł nie ten, co trzeba x[ Mea culpa. Zostało wysłane ponownie. Nawet nie zmieniam numerka wersji na stronie, bo wcześniej było 0.9, a nie 1.0 :)

W sumie dziwna reakcja: "dobra gra". Wydawało mi się, że wszyscy będą, że tak powiem, "bluzgać". Można by dodać inne bronie obecne w paintballu i upgrade'ować grę do moich standardów technologicznych :) tj. ruch 360° z pixelową dokładnością, efekty wizualne i takie tam, może nawet singleplayer (z silnika "Zaawansowane AI" ;) ). Tylko muszę mieć pewność, że to w ogóle ma szanse :)
 
     
BROO 
Pupogłowy
Wizard x-)


Główny edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy
Posty: 502

31680 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 22:16   

Zalagowane AI vs zalagowany gracz? Chmmm :) . [z głosem jadącym po ambicji] Jeśli tylko potrafisz...
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 952

24591 Prestiż
Wysłany: 05-02-2006, 22:38   

Jeżeli chcesz to rozwijać o singla, nowe bronie itp. to radze dobrze
USUŃ TE LAGI!
A jak ma pozostać multi, to mogą być :)
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
smajler
Sierżant


Posty: 101

1300 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 09:55   

mi się potoba:D te lagi sa bardzo smieszne:D:D:D
_________________
...:::SMAJLER SOFTWARE:::...

 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 592

426 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 20:19   

Lagi może i śmieszne ale sam gra jest słaba. Grafa jest ok ale zabardzo rozbudowana ta gra nie jest. Niezniechęcam cię bo jak chcesz możesz robić dalej gierę bo może jeszcze będą z niej ludzie :lol: . Moim zdaniem zróbiłeś giere by pochwalić się tym lagiem bo sam dobrze wiesz że od gry nie ma co oczekiwać 8) . Rozbuduj to może będzie dobrze a jak nie to weź się za robienie innego projektu? A no właśnie jak tam Vectro?
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud
 
     
Sne 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 258 razy
Posty: 3433

35567 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 20:44   

Cytat:
Moim zdaniem zróbiłeś giere by pochwalić się tym lagiem bo sam dobrze wiesz że od gry nie ma co oczekiwać

Właściwie zostało to przeze mnie oznajmione na samym początku :)
Co do innych projektów: LagMasters jest zrobione właśnie dla odetchnięcia od Vectro 2 i Projektu Tlen :) No i, jak już było wspomniane- nie za bardzo widzę sens rozbudowywania LagMasters...

Do BROO:
Cytat:
Jeśli tylko potrafisz...

Najbanalniej można by zrobić 1 vs. 1, wtedy AI dostałoby takie prawa, jak drugi gracz (dostęp do bufora). Można też sprawić, by wszystkie reakcje były opóźnione poprzez manipulacje wartościami, wtedy można by zrobić 1 vs. kilku :) Trudne to nie jest, ale czy warto?
 
     
Tasmpol 
Bohater
young god


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 14 razy
Posty: 952

24591 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 20:53   

RX, prosze opowiedz coś o Projekcie Tlen! Bo wielokrotnie o tym wspominałeś, a n igdy o tym nie czytałem!
_________________
the preacher man says its the end of time
 
     
Mr Knife 
Bohater

Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 2 razy
Posty: 266

13819 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 21:17   

Bardzo realistyczne odwzorowanie LAGU, naprawdę. Od teraz nie musze CoD odpalać by móc znów ujrzeć to piękne zjawisko. Duży plus za realizm i funkcjonalność. Jak mi wysiądzie net, to nadal moge odczuć te emocje związane z pojawianiem się ich. Dodatkowo można pokazać tą grę jako przykład osobą, które nigdy osobnika zwanego LAGiem nie spotkały. Brawa dla RX za odwzorowanie! Granie z LAGami jest świetne, zawsze panuje totalne zamieszanie, gdy pingi sięgną 900. I nie ma obawy, że pingi drastycznie spadną w okolice 30-50 ( koniec stresu z tym związanego ). Po prostu jeszcze lepsze od orginału!!!

Nie oceniam gry, bo po prostu żartu się nie ocenia, tylko z niego śmieje. Tak więc: heheheheh :lol:
 
     
msg 
Pupogłowy
tchórzy i leniwych.


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 71 razy
Posty: 1354


39677 Prestiż
Wysłany: 06-02-2006, 21:38   

Heh. No to jest śmieszne.
Od razu mi się przypomina moja koleżanka z klasy, która śmieje się zawsze 30 sekund po tym jak inni zrozumieją kawał. Po prostu ją laguje.
Ja na moim lanie gram przy ping 60 ms, ale mam tak wrażliwego neta, że zatrzymuje serwer już przy 300.
_________________
:razzugly:
 
     
Moro 
Sierżant


Posty: 130

538 Prestiż
Wysłany: 24-02-2006, 22:47   

Hehe niezle xD Ale jak ktos ma slabe nerwy to lagi moa go do reszty wyczłapać :badgrin:
 
 
     
Fred 
Bohater


Główny edytor: TGF
Pomógł: 2 razy
Posty: 358

3404 Prestiż
Wysłany: 26-02-2006, 12:05   

Hehe, nie no dobra gra :) Gram często z qmplem :D Bardzo fajnie, tak jak powiedział Knif'e, zrobiłeś lagi :) Widać że zrobiłeś tą gre w 30 minut, ale jak na taki czas to jest bardzo nieźle.
 
 
     
michal.10 
Starszy sierżant
Club to Death Angel


Główny edytor: MMF
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pomógł: 1 raz
Posty: 180

2376 Prestiż
Wysłany: 27-02-2006, 14:39   

Ech... Spoko! :D

Nawet ze starym pograłem. :)

W sumie - może być, tylko te LAGI :!: :!: :lol: :lol:

;)
_________________
"Nić życia jest mieszanym włóknem, dobro i zło przewijają się razem."
"Nie kocha się za, kocha się pomimo, że..."
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group