[TGF] licznik |
Autor |
Wiadomość |
smajler
Sierżant
Posty: 101
1300 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 14:27 [TGF] licznik
|
|
|
Kolejny problem:D:D
Robie sobie licznik - pasek, w warunkach robie zeby licznik przyjmowal wartość wartości bezwzgledenj obiektu ( na poczatku ona wynosi 20, ale co jakis czas zmienia sie o 10) no i jak ustawić ten licznik aby maksymalna jego wartość przyjmowała wartość obiektu ( war bez A) ?? |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
|
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 14:48
|
|
|
Chodzi Ci o to, żeby w trakcie gry licznik zmieniał swój zakres? Jeśli tak, to jest to niemożliwe z użyciem standardowego licznika (w MMF to jest możliwe).
Zakres licznika możesz jedynie edytować w "Edit counter" w edytorze etapów. |
|
|
|
|
smajler
Sierżant
Posty: 101
1300 Prestiż
|
|
|
|
|
Tasmpol
Bohater young god
Główny edytor:
Pomógł: 14 razy Posty: 955
24606 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 14:57
|
|
|
Da się regulować maks. wartość licznika obrazkowego, ale jest to cholernie skomplikowane, na CGA był przykład (pogadaj z Bedźem). A w MMF to już standard. |
_________________ the preacher man says its the end of time
|
|
|
|
|
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40082 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 15:16
|
|
|
Mi się zdaje że wystarczy pomnożyć tylko wartość x jakiś współczynnik np.:
Licznik 1 (liczbowy) = 100
Licznik 2 (pasek) = Licznik1*10
Max dla licznik2 = 1000
Jednak gdy podwyższamy licznik 1 do max, to licznik 2 też zdaje się mieć wartość max (bo ma). |
_________________ |
|
|
|
|
Natie
Bohaterka
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomogła: 7 razy Posty: 380
10110 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 15:42
|
|
|
A nie czasem
Kod: | always=>set counter to mod 50 |
gdzie 50 to zakres? |
_________________ ... |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:02
|
|
|
Jeśli licznik nie ma przekraczać wartości np. 100, to należy zawsze (always) ustawiać licznik na wartość:
Kod: | licznik - ( (licznik /100)*100 ) |
|
|
|
|
|
smajler
Sierżant
Posty: 101
1300 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:25
|
|
|
TZN, bo mam tak w grze ze co 1 lvl zmienia się wartość A, a licznik- pasek ma zawsze przybrac wartość wartości A. Więć max wartość licznika zmienia się co lvl. |
_________________ ...:::SMAJLER SOFTWARE:::...
|
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:31
|
|
|
Tak przemawiając do wyobraźni twórcy by to zabrzmiało tak:
Jeżeli postać awansuje o jeden poziom, zmienia się wartość jej maksymalnej witalności (wartość A). W ten sposób zakres licznika też musi się zmienić.
O to chodzi? Jeśli tak: to awykonalne. Możesz pokusić się o stworzenie własnego licznika, ale to już nie będzie łatwe. Bedziu bodaj że posiada przykład z CGA (chyba Omenskiego) na własny licznik. |
|
|
|
|
Temporal
Podporucznik CP user
Główny edytor:
Pomógł: 1 raz Posty: 674
334 Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2006, 17:48
|
|
|
To prościutkie 8) . Jak znajde czas to dam przykład. Wiem o chyba o co ci chodzi bo sam coś takiego stosowałem w moich grach. |
_________________ Tajemnica 4
Soundcloud
msg napisał/a: | Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem. |
|
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
|
|
|
|
smajler
Sierżant
Posty: 101
1300 Prestiż
|
|
|
|
|
|