NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Copperdragon vs. Fadex vs. Wirtualność

Kto najlepiej wykonał swoją pracę?
Copperdragon
11%
 11%  [ 1 ]
Fadex
66%
 66%  [ 6 ]
Wirtualność
22%
 22%  [ 2 ]
Głosowań: 9
Wszystkich Głosów: 9

Autor Wiadomość
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 02-05-2009, 10:02   Copperdragon vs. Fadex vs. Wirtualność

Kto?: Copperdragon
Z kim?: Fadex, Wirtualność
O co?: 2000 PP (od każdego)
Do kiedy?: 16.05.2009, 23:59
Czym?: Gra tekstowa
Jak?:
- nie można wstawiać grafiki nietekstowej (ASCII-Arty są dozwolone)
- muzyka jest dozwolona
- praca powinna być zarchiwizowana, a archiwum nie powinno zajmować więcej niż 5 MB
- maksymalny rozmiar okna: 1024x768 :P
Ostatnio zmieniony przez Minty 21-05-2009, 07:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 02-05-2009, 10:04   

Tak, zgadzam się :D Już biorę się do pracy!

...jak tylko skończę grać w Icewind Dale'a :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 02-05-2009, 10:05   

Ja też się zgadzam :D Czas ruszyć do pracy ;)
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 02-05-2009, 10:49   

Cytat:
...jak tylko skończę grać w Icewind Dale'a

rotfl

Dawno już nie było dobrej (żadnej?) tekstówki, zauważyliście?
 
     
Kodek 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: nie
Posty: 176

12261 Prestiż
Wysłany: 02-05-2009, 15:07   

RomanX napisał/a:
rotfl

Nie ja przejdzie tylko jak skończy ;]
RomanX napisał/a:
Dawno już nie było dobrej (żadnej?) tekstówki, zauważyliście?

To nie zbyt popularny gatunek gry no i nie dla każdego łatwy do wykonania ;]
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 03-05-2009, 20:32   

Mam pytanie, gdyż jeszcze nigdy nie pojedynkowałem się a nigdzie nie było o tym wzmianki - czy cała gra musi być tworzona przez jedną osobę czy tylko kod musi być tworzony, a np. betatesty, tłumaczenie mogą robić inne?
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 03-05-2009, 20:37   

Cóż, główne elementy gry muszą być tworzone przez jedną osobę - to jest kod, grafika (tu nie obowiązuje), ale co najważniejsze w tekstówkach - fabuła.

Betatesty i tłumaczenia mogą przeprowadzać inne osoby, czyli tak jak w Bitwach :)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 03-05-2009, 21:04   

Takie doprecyzowanie, bo Wirt się pytał: przez grę tekstową rozumiemy nie tylko przygodówki, tylko generalnie gry, w których stosowany jest jedynie tekst. To w zasadzie oznacza, że można by pokusić się o zrobienie FPSa tekstowego, aczkolwiek nie sądzę, aby komuś się chciało. :madugly: Jeśli chodzi o mnie, to ja będę tworzył granatnik przeciwpancerny. ;)

W każdym razie uzgodnijmy, że przez jedną osobę musi być tworzona rdzenna część gry, tj. kod i tekst.
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 03-05-2009, 21:18   

Kurcze, następnym razem najpierw zacznę robić silnik, a potem do niego skrypty. Teraz wszystko jest takie chaotyczne, że się połapać nie mogę :P ale może to i dobrze. Przynajmniej już zacząłem ^^
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Posty: 3446

33789 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 05:41   

Dzisiaj kończy się termin, nie zapomnijcie się :P
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 08:09   

No, właśnie pamiętam, w tym problem :P Mało mam tej tekstówki bo miałem dużo spraw na głowie w tym tygodniu, no, ale dam co mam - może coś z tego będzie ;)
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 08:37   

W sumie u mnie też trochę mało tego jest, bo sporo czasu zajęły kwestie silnikowe i inne zajęcia. :P Z tego względu nie miałbym nic przeciwko drobnemu przedłużeniu terminu, pytanie jeszcze, czy Wirt się zgodzi. ;)
 
 
     
Fadex 
Legenda
#4; #12; #18; #20; #21; #27


Główny edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Posty: 1773

51612 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 09:38   

Drobnemu = minimum 2 dni, bo jutro mam cały dzień zajęty i nic nie zrobię :P
_________________
If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat
 
 
     
copperdragon 
Bohater
Popieram Ice Cold Revolucion


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Posty: 625

55382 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 10:04   

To ja proponowałbym do wtorku lub środy. :)

Ja tam się zgadzam :P czekamy tylko na Wirta | Fadex
Ostatnio zmieniony przez Fadex 16-05-2009, 10:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Wirtualność 
Bohater


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Posty: 313

18050 Prestiż
Wysłany: 16-05-2009, 10:49   

Ja też się zgadzam ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group