Copperdragon vs. Fadex vs. Wirtualność |
Kto najlepiej wykonał swoją pracę? |
Copperdragon |
|
11% |
[ 1 ] |
Fadex |
|
66% |
[ 6 ] |
Wirtualność |
|
22% |
[ 2 ] |
|
Głosowań: 9 |
Wszystkich Głosów: 9 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:02 Copperdragon vs. Fadex vs. Wirtualność
|
|
|
Kto?: Copperdragon
Z kim?: Fadex, Wirtualność
O co?: 2000 PP (od każdego)
Do kiedy?: 16.05.2009, 23:59
Czym?: Gra tekstowa
Jak?:
- nie można wstawiać grafiki nietekstowej (ASCII-Arty są dozwolone)
- muzyka jest dozwolona
- praca powinna być zarchiwizowana, a archiwum nie powinno zajmować więcej niż 5 MB
- maksymalny rozmiar okna: 1024x768
|
Ostatnio zmieniony przez Minty 21-05-2009, 07:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:04
|
|
|
Tak, zgadzam się Już biorę się do pracy!
...jak tylko skończę grać w Icewind Dale'a |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:05
|
|
|
Ja też się zgadzam Czas ruszyć do pracy |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:49
|
|
|
Cytat: | ...jak tylko skończę grać w Icewind Dale'a |
rotfl
Dawno już nie było dobrej (żadnej?) tekstówki, zauważyliście? |
|
|
|
|
Kodek
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 176
12261 Prestiż
|
Wysłany: 02-05-2009, 15:07
|
|
|
Nie ja przejdzie tylko jak skończy ;]
RomanX napisał/a: | Dawno już nie było dobrej (żadnej?) tekstówki, zauważyliście? |
To nie zbyt popularny gatunek gry no i nie dla każdego łatwy do wykonania ;] |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2009, 20:32
|
|
|
Mam pytanie, gdyż jeszcze nigdy nie pojedynkowałem się a nigdzie nie było o tym wzmianki - czy cała gra musi być tworzona przez jedną osobę czy tylko kod musi być tworzony, a np. betatesty, tłumaczenie mogą robić inne? |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2009, 20:37
|
|
|
Cóż, główne elementy gry muszą być tworzone przez jedną osobę - to jest kod, grafika (tu nie obowiązuje), ale co najważniejsze w tekstówkach - fabuła.
Betatesty i tłumaczenia mogą przeprowadzać inne osoby, czyli tak jak w Bitwach |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2009, 21:04
|
|
|
Takie doprecyzowanie, bo Wirt się pytał: przez grę tekstową rozumiemy nie tylko przygodówki, tylko generalnie gry, w których stosowany jest jedynie tekst. To w zasadzie oznacza, że można by pokusić się o zrobienie FPSa tekstowego, aczkolwiek nie sądzę, aby komuś się chciało. Jeśli chodzi o mnie, to ja będę tworzył granatnik przeciwpancerny.
W każdym razie uzgodnijmy, że przez jedną osobę musi być tworzona rdzenna część gry, tj. kod i tekst. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 03-05-2009, 21:18
|
|
|
Kurcze, następnym razem najpierw zacznę robić silnik, a potem do niego skrypty. Teraz wszystko jest takie chaotyczne, że się połapać nie mogę ale może to i dobrze. Przynajmniej już zacząłem |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 05:41
|
|
|
Dzisiaj kończy się termin, nie zapomnijcie się |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 08:09
|
|
|
No, właśnie pamiętam, w tym problem Mało mam tej tekstówki bo miałem dużo spraw na głowie w tym tygodniu, no, ale dam co mam - może coś z tego będzie |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 08:37
|
|
|
W sumie u mnie też trochę mało tego jest, bo sporo czasu zajęły kwestie silnikowe i inne zajęcia. Z tego względu nie miałbym nic przeciwko drobnemu przedłużeniu terminu, pytanie jeszcze, czy Wirt się zgodzi. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 09:38
|
|
|
Drobnemu = minimum 2 dni, bo jutro mam cały dzień zajęty i nic nie zrobię |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
copperdragon
Bohater Popieram Ice Cold Revolucion
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 625
55382 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 10:04
|
|
|
To ja proponowałbym do wtorku lub środy.
Ja tam się zgadzam czekamy tylko na Wirta | Fadex |
Ostatnio zmieniony przez Fadex 16-05-2009, 10:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Wirtualność
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 313
18050 Prestiż
|
Wysłany: 16-05-2009, 10:49
|
|
|
Ja też się zgadzam |
|
|
|
|
|