NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Szukam] HUD jak w Ghost Recon
Autor Wiadomość
creesee 
Młodszy chorąży


Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12175 Prestiż
Wysłany: 16-09-2008, 20:20   [Szukam] HUD jak w Ghost Recon

Kupię (za 200-1000 pkt. prestiżu - w zależności od wykonania) HUD taki jak w grze Ghost Recon. Podgląd macie tutaj. W 0.23sek./0.24sek. pokazuje się okienko - chodzi mi o taki styl. Wiem, że MMF2 obsługuje Alpha, więc coś takiego (stopień coraz bardziej przezroczystego obiektu) jest możliwe do zrealizowania. Nie chodzi mi o jeden obiekt - może 5? Wymiary - różne (max. 640x200).
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3444

33725 Prestiż
Wysłany: 17-09-2008, 07:59   

Może napisz napierw, co tam chcesz mieć, bo chyba nie do końca to samo, co w GR, nie?
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 17-09-2008, 11:54   

Ja tam niewiele widzę na tym filmiku. Jest minimapa po prawej, a po lewej - nie mam pojęcia. A co do półprzeźroczystego tła, to da się załatwić nawet bez kanału alfa.
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Pojedynki: być może
Pomógł: 12 razy
Posty: 241

12175 Prestiż
Wysłany: 17-09-2008, 14:42   

RomanX napisał/a:
Może napisz najpierw, co tam chcesz mieć, bo chyba nie do końca to samo, co w GR, nie?

Nie to samo. :P Różne obiekty HUD, np. miejsce na info o broni, inne na zdrowie, ekwipunek, różne... jak w typowej strzelaninie. ;)
Chodzi mi o to, żeby nie było widać pikseli na zewnątrz obiektu bez względu na tło.
Fenrir napisał/a:
A co do półprzeźroczystego tła, to da się załatwić nawet bez kanału alfa.

Mi chodzi o to, żeby obiekt w różnych miejscach jednego obiektu miał różny procent przezroczystości. ;)
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Pomógł: 82 razy
Posty: 1732

37281 Prestiż
Wysłany: 18-09-2008, 00:25   

smiiile napisał/a:

Fenrir napisał/a:
A co do półprzeźroczystego tła, to da się załatwić nawet bez kanału alfa.

Mi chodzi o to, żeby obiekt w różnych miejscach jednego obiektu miał różny procent przezroczystości. ;)

Daj mi konkretny obiekt (graficzkę), to zobaczę ,co da się zrobić. Bo przecież każdy obiekt wymaga osobnego kanału alpha.
\najlepiej przygotować obiekt w jakimś programie typu Corel czy gimp. Jak już jest obiekt gotowy (w programie ma piksele różnej przeźroczystości) to wypełnij go całego na biało, zrób pod nim czarne tło i gotowe.

[ Dodano: 18-09-2008, 15:11 ]
W sumie to poniekąd sprawę powinno załatwić zaznaczenie opcji Anti-Aliasing w preferencjach obiektu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group