NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2/MMF2] Filtreted/Logical
Autor Wiadomość
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 26-08-2008, 01:23   [TGF2/MMF2] Filtreted/Logical

Build R247 dodał bardzo fajną opcje do TGF/MMF - funkcję OR. Chcę tylko, by ktos wyjaśnił czym się różni OR(filtreted) od OR (logical). Doświadczalnie nie zauważyłem różnicy.
 
     
Cremmy 
Sierżant
Triggerheart


Główny edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz
Posty: 113

16734 Prestiż
Wysłany: 28-08-2008, 08:52   

"The Filtered OR operator
This is the operator you should use in most of the cases. Imagine the following conditions and actions :

+ Mouse is over object 1
OR (filtered)
+ Mouse is over object 2
- Destroy object 1
- Destroy object 2

If the mouse is over object 1, then object 1 is destroyed, but object 2 remains there. If the mouse is over object 2, object 2 is destroyed but object 1 remains there. The filtered OR operator explores all the conditions of the event, and marks all the objects as inspected. The objects contained in false condition are marked as well, but the action related to them will not occur. This is the reason why actions in a event with the filtered OR operator will only affect the objects selected in the conditions that are true.

The Logical OR operator
This operator does not mark the objects in false conditions. As the objects are not marked, the default behavior of Multimedia Fusion 2 when it encounters an action dealing with non-marked objects, is to affect ALL the occurences of the given objects. In our example, if we replace the filtered OR by a logical OR, you will have as a result :
If the mouse is over object 1, then both objects are destroyed, if the object is over object 2, then both objects are destroyed. Imagine mouse is over object 1, object 1 is selected. The actions are called. The Destroy object 1 action finds a selected object (the one under the mouse) and deletes it. The Destroy object 2 action find NO selected object: it destroys all the occurences of object 2. "

Przeklejone z pomocy :P Przetlumaczyc czy juz jasne? :D
_________________
"Zamknąłem plik, pogrążając stworzony świat w ciemności... co bynajmniej nie oznaczało jego końca."
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 28-08-2008, 15:24   

Punkcik poszedł. Wszystko jaśniutkie.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 29-08-2008, 08:02   

Warto przeczytać Manuala i Pomoc to tak na przyszłość.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 82 razy
Posty: 1731

37283 Prestiż
Wysłany: 29-08-2008, 10:36   

Fanotherpg napisał/a:
Warto przeczytać Manuala i Pomoc to tak na przyszłość.
Byłem pewien, że znam manuala na pamięc, a tymczasem okazuje się, że znam manuala do starszej wersji TGF/MMF :D No trudno. Grunt, że teraz już wiem, jak to działa.
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 29-08-2008, 13:08   

To było bardziej do nowych klikowców Fen.
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group