NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jak zrobić fajny efekt plecaka RPG?
Autor Wiadomość
Dzedaj 
Starszy kapral


Posty: 51

739 Prestiż
Wysłany: 16-02-2007, 22:39   Jak zrobić fajny efekt plecaka RPG?

A więc jak w temacie...
Chciałbym przykład plecaka RPG aby miał fajny efekt taki jak w WoW'ie (Bez niewidzialności)
Proszę o przykładik ;)
 
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 16-02-2007, 22:55   

A jaki fajny efekt jest w WoW'ie (bez niewidzialności)? Co to WoW?
 
     
Dzedaj 
Starszy kapral


Posty: 51

739 Prestiż
Wysłany: 16-02-2007, 23:04   

To plecak RPG z miejscem na itemy, a WoW to World of Warcraft ;) (Polecam tą gierkę)
Jak ma mniejwięcej wyglądać:

http://hqsoft.internetdsl.pl/Cave.jpg

Oczywiście inwentory ;)
Ostatnio zmieniony przez Minty 16-02-2007, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 17-02-2007, 12:24   

Tak.. po pierwsze nie myśl, że ktoś zrobi za ciebie inventory który jest główną bolączką wszystkich twórców RPG.

Po drugie, z tego co pamiętam ty chwaliłeś się silnikiem do RPG'a którego nawet nie sprawdzałem więc skoro zrobiłeś silnik to gdzie ekwipunek?

Po trzecie jest kilka słabych przykładów w necie jak zrobić taki plecak.. Jednak może niedługo uzyskasz jakąś pomoc...
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Śmietek 
Starszy kapral


Pomógł: 2 razy
Posty: 48

1281 Prestiż
Wysłany: 17-02-2007, 12:47   

Fano mówi dobrze, wystarczy poszukać w necie (chyba nawet na CB jest taki przykład). A co do polecania WoWa to trzeba powiedzieć, że granie w tą grę jest płatne...
 
 
     
Ploo 
Chorąży


Główny edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 287

8346 Prestiż
Wysłany: 17-02-2007, 12:47   

Uzyj jakies rozszerzenia w ktorym mozna latwo sie dostac do przechowywanych informacji. Np jakis Array. Potem jezeli masz cos podniesz to puszczasz petle fast loopa i sprawdzasz wszystkie sloty az znajdziesz pusty, a nastepnie w pustym wkladasz przedmiot oraz odpalasz petle odpowiedzialna za aktualizacje inventory w postaic obiektow. A wiec puszczasz petle i na kazdym kroku petli zmien animacje obiektu ktory jest w miejscu inventory na ten odpowiadajacy w array. Przyklad malo kto ci zrobi. Trzeba samemu po probowac.

Plooscva :D
 
 
     
Fanotherpg 
Porucznik
I'm livin' proof


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Fusion 2.5
Pojedynki: tak
Skype:
Pomógł: 8 razy
Posty: 821

14368 Prestiż
Wysłany: 19-02-2007, 15:44   

A najlepszym rozszerzeniem jest głowa i włączone myślenie... Po szukaj i znajdziesz.. Przy okazji polecam zeszyt i ołówek do rozpisania tego włączonego drugiego systemu..
_________________
Indie since 1997.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group