|
|
[Strzelanka] Red Battalion |
Autor |
Wiadomość |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 19-05-2018, 22:10 [Strzelanka] Red Battalion
|
|
|
Red Battalion
Czas: 2142r.
Miejsce: Obca planeta (być może Mars)
Opis rozgrywki:
Co się stanie, jeśli skrzyżujemy Tank Battalion i Red Faction? Oczywiście powstanie Red Battalion!
Rozgrywka bardzo przypominałaby tą z gry Battle City: prowadzimy czołg i niszczymy wrogów. Plansze byłyby większe, składające się z kilku ekranów, a wrogowie zamiast spawmować byliby rozstawieni już na początku poziomu.
Plansza składałaby się z różnych typów ścian jak cegły, beton czy ziemia. Większość ścian dałoby się zniszczyć.
Czołg gracza miałby dwa typy pocisków, każdy pod innym klawiszem:
Przeciwpancerny: ogromne obrażenia przy trafieniu
Odłamkowy: mniejsze obrażenia, ale pocisk eksploduje i uszkadza wszystko w zasięgu eksplozji.
Na planszy gracz zbierałby jakąś walutę lub części. Po przejściu każdej planszy gracz dostawałby szansę naprawienia jednego z wrogich czołgów zużywając kasę/części i przed kolejną misją gracz wybierałby którego pojazdu chce użyć.
Często w misjach gracz miałby wsparcie w postaci piechoty sterowanej przez AI.
Pojazdy od siebie różniłyby się szybkością ruchu, punktami wytrzymałości, szybkością przeładowania działa, zadawanymi obrażeniami i rozmiarem eksplozji.
Akcja:
Wprowadzenie: okazuje się, że bajki o porwaniach przez kosmitów były jednak prawdziwe. Kosmici porywali ludzi, transportowali ich na swoją planetę i zmuszali do pracy w kopalniach. Bohater gry jest jedną z ofiar takiego porwania.
Gra zaczyna się w momencie, kiedy górnicy-niewolnicy napadają na patrolujący czołg i go przejmują.
Cele gracza od tej pory to uwalnianie ludzi, eksterminacja wrogów oraz odnalezienie pojazdu, którym wszyscy mogliby wrócić na ziemię.
Inne:
Do gry zrobiłem tylko grafikę: https://www.dropbox.com/s...XLZS771_ua?dl=0
kilka pojazdów, eksplozje, ściany narysowane w stylu pegazusowym. |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 20-05-2018, 10:11
|
|
|
Cytat: | Po przejściu każdej planszy gracz dostawałby szansę naprawienia jednego z wrogich czołgów zużywając kasę/części i przed kolejną misją gracz wybierałby którego pojazdu chce użyć. |
Wololooo...
A tak serio, to całkiem ciekawy pomysł, tylko nie napisałeś, czym te pojazdy by się od siebie różniły. Red Faction nie znam, zerknąłem w necie i to jakiś fps, więc nie za bardzo wiem, jak to może być połączone. Kojarzy mi się trochę z Rawtankiem od Duura, zobaczymy, co z tego wyjdzie. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 20-05-2018, 10:17
|
|
|
Cytat: | Pojazdy od siebie różniłyby się szybkością ruchu, punktami wytrzymałości, szybkością przeładowania działa, zadawanymi obrażeniami i rozmiarem eksplozji. |
Z red faction byłoby połączone bardziej fabularnie - rewolucja w kopalni na innej planecie |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 8 razy Posty: 837
8479 Prestiż
|
Wysłany: 20-05-2018, 10:34
|
|
|
Ślepy jestem
No to nieźle, bo Battle City było dość monotonne. Jeśli uda się to urozmaicić, to może wyjść coś ciekawego. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|