jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2018, 22:21 [Fusion] Dzine zachowanie grup
|
|
|
Chciałem zrobić prosty silnik platformowy "na wektorach". Zdarzenia dotyczą wyłącznie grup obiektów.
Sterowanie: strzałki lewo/prawo - ruch, góra - skok
Frame 1: Wszystko działa do momentu wejścia w schodki - gracz nagle spada w dół
Frame 2: Dodatkowy obiekt swobodnie opada i zatrzymuje się na platformie. Ale jak gracz wejdzie w schody, to również zaczyna spadać, mimo, że jego stan nie powinien się zmienić
Frame 3: Jeśli dołożę dwa dodatkowe obiekty, to fizyka całkowicie przestaje na nie działać i silnik przestaje wykrywać, że gracz stoi na podłożu oraz grawitacja działająca na gracza wydaje się być większa.
Macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje?
[link wycięty]
[ Dodano: 17-01-2018, 22:47 ]
Sam już zrozumiałem swój błąd |
|