Licznik punktów |
Autor |
Wiadomość |
Kalon
Pupogłowy

Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 29
331 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2017, 17:00 Licznik punktów
|
|
|
Witam. Czy wie ktoś jak zrobić punktacje? |
Ostatnio zmieniony przez Kalon 04-01-2018, 15:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2017, 18:27
|
|
|
Pokaż YouTube? |
|
|
|
 |
jarlfenrir
Generał brygady
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 82 razy Posty: 1731
37283 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2017, 18:54
|
|
|
Nie wiem jak bardzo szczegółowy opis potrzebujesz, ale:
po kolizji postaci ze znajdźką usuń znajdźkę i stwórz obiekt, który ją przypomina.
Ten obiekt powinien mieć ruch odbijającej się kulki.
Zawsze ten obiekt kieruje się w stronę licznika.
Jeśli ten obiekt koliduje z licznikiem, to go zniszcz i dodaj do licznika 1. |
|
|
|
 |
wermi
Major Depressive Disorder
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2017, 20:51
|
|
|
IMO wyświetlana wartość punktów i "faktyczna" wartość powinny być oddzielne. Po co tworzyć inny obiekt, gdy można wykorzystać ten sam? Wystarczy, aby obiekt posiadał flagę/zmienną wskazującą jego stan (przed zebraniem lub zebrany). |
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Główny edytor: 
Drugi edytor: 
Pomógł: 35 razy Posty: 639
18032 Prestiż
|
Wysłany: 21-10-2017, 20:59
|
|
|
Z ruchem odbijającej się kulki to tak sztywno będzie wyglądać, więc jak masz cf2.5 możesz pobawić się z innymi ruchami fizycznymi. Dobrym przykładem jest tu gra z CF o nazwie Tap Heroes znajdziesz ją za darmo w google play. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
|