NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Mam] silnik RPG - kiepskiGame
Autor Wiadomość
worm 
Kapitan
Bąba


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: tak
Pomógł: 50 razy
Posty: 985

15584 Prestiż
Wysłany: 24-09-2017, 23:09   [Mam] silnik RPG - kiepskiGame

kiepskiGame b6

featurez:
  • potężny :^) silnik skryptowy oparty o rozszerzenie XLua
  • ruch bohatera
  • NPC z animacjami, poruszaniem się poprzez skrypt bądź losowo oraz możliwością interakcji
  • obiekty aktywujące skrypt, gdy postać stanie na ich miejscu
  • rysowanie okien interfejsu na podstawie kafelków
  • dość uniwersalny kod do budowy menu wyborów
  • nieco upośledzony zapis oraz odczyt map
  • ekwipunek z możliwością użycia, wyrzucenia, zamiany miejscami oraz uzyskania informacji na temat przedmiotu
  • zalążek silnika drużyny (niedokończone rysowanie menu i obliczanie wymaganej liczby punktów doświadczenia dla danego poziomu)
  • (nieco zbugowane) odtwarzanie muzyki złożonej z dwóch części (intro oraz pętla) bez przerw


brakuje silnika walki, drużyny oraz paru innych pomniejszych rzeczy.

silnik jest zbudowany w dość specyficzny sposób. niektóre rozwiązania są złe, a kod jest dość zagmatwany, ale możliwe, że można się czegoś z niego nauczyć.

archiwum zawiera:
  • przykładowe (taaa) mapy, skrypty, muzykę i dźwięki
  • plik .mfa (wymagany MMF2)
  • niekompletna dokumentacja w .rtf


kod jest jaki jest i dokumentacja jest niekompletna, dlatego jeżeli coś jest niejasne - zapytaj

licencja: róbta co chceta, ale nie używajcie zasobów stworzonych przeze mnie (w tym przypadku grafika)

DOWNLOAD (7,7 MB)
 
     
Cootje 
Legenda


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: być może
Pomógł: 34 razy
Posty: 603

17795 Prestiż
Wysłany: 22-10-2017, 20:12   

Zastanawiam się czemu tak bardzo upieracie się przy tym lua szczególnie, że nie działa na wszystkie platformy, a można je łatwo zastąpić dynamicznymi pętlami.
_________________
Mój klucz publiczny PGP
 
     
jarlfenrir 
Generał brygady


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: TGF2
Pomógł: 76 razy
Posty: 1606

35140 Prestiż
Wysłany: 23-10-2017, 11:13   

Mógłbyś rozwinąć wątek "dynamicznych pętli"?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group