NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] BULL UNDERGROUND CRAP ADVENTURE
Autor Wiadomość
Sne 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: Construct
Pojedynki: być może
Skype:
Pomogła: 257 razy
Posty: 3409

35355 Prestiż
Wysłany: 19-01-2016, 10:46   

I zupełnie nowe poziomy i będzie to sequel! :D
 
     
worm 
Kapitan
Saas


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 49 razy
Posty: 959

12907 Prestiż
Wysłany: 09-08-2017, 05:57   

Przeszedłem poprawioną wersję gry ponownie w całości, o ile level design faktycznie jest głupi przez swoją nieprzewidywalność, to gdy zna się pozycje kolców gra raczej nie jest zbyt trudna. Ale jeżeli chodzi o pierwotną wersję gry to muszę się zgodzić - poruszanie się jest makabryczne i trudno się do niego przyzwyczaić. Szkoda, że dodanie poruszania się w powietrzu rujnuje niektóre rozwiązania przy tworzeniu poziomów. Innym problemem, który występuje nawet w poprawionej wersji jest schodzenie po schodach - bardzo łatwo się "oderwać" z maksymalną prędkością i (najczęściej) wbić się w kolce. Co do nieprzewidywalności poziomów myślę, że dobrym i szybkim rozwiązaniem byłoby dodanie trybu swobodnego poruszania kamerą, który pozwoli na zapoznanie się z przeszkodami poza polem widzenia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group