NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Neoqueto
04-12-2016, 18:31
RPG, postać patrz się na kursor/celownik
Autor Wiadomość
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
  Wysłany: 28-11-2016, 21:33   RPG, postać patrz się na kursor/celownik

Chciałbym aby, postać w grze RPG, patrzyła się na Kursor/Celownik, jak to zrobić? hmm? ;P [ Czyli postać obraca się w tamtą stronę gdzie kursor jest ] ^^
Ostatnio zmieniony przez msg 29-11-2016, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
wisnia_pc 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 5 razy
Posty: 128

2356 Prestiż
Wysłany: 28-11-2016, 22:06   

Tu masz przykład:

Link
_________________
Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany RTS jaki powstaje w klikach.
 
     
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 28-11-2016, 22:18   

Ooo... Własnie w tym stylu! tylko żeby nie blokowało, kursora... znasz poradnik jakis albo coś ? :D ^^
wisnia_pc napisał/a:
Tu masz przykład:

Link
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 14:00   

ziomek123234 napisał/a:
tylko żeby nie blokowało, kursora...

Musisz usunąć celownikowi movement "Mouse Controlled" i dodać event: Always->Set x position "cursor" to xmouse; Set y position "cursor" to ymouse.
edit: minęły już trzy dni chyba, więc pewnie już wcześniej ogarnąłeś, jak to zrobić xd
 
     
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 01-12-2016, 18:37   

Nie mam kompletnie pojęcia o tym :( , wolałbym jakiś poradnik :(
Wilkeł napisał/a:
Musisz usunąć celownikowi movement Mouse Controlled i dodać event: Always->Set x position cursor to xmouse; Set y position cursor to ymouse.
edit: minęły już trzy dni chyba, więc pewnie już wcześniej ogarnąłeś, jak to zrobić xd
 
     
Wilkeł 
Plutonowy


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: nie
Pomógł: 3 razy
Posty: 74

3779 Prestiż
Wysłany: 03-12-2016, 21:23   

Masz tu tamten projekt z usuniętą blokadą: http://www.mediafire.com/...ckenblaster.mfa
 
     
ziomek123234 
Sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Skype:
Pomógł: 1 raz
Posty: 105

1419 Prestiż
Wysłany: 04-12-2016, 14:00   

dzieki pomogles
Wilkeł napisał/a:
Masz tu tamten projekt z usuniętą blokadą: http://www.mediafire.com/...ckenblaster.mfa


[ Dodano: 04-12-2016, 15:14 ]
POMÓGŁ WILKEŁ
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group