Zepsute wejście pod ładowarkę do laptopa |
Autor |
Wiadomość |
DFSTR
Dezerter
 
Pojedynki: tak
Posty: 177
Prestiż
|
Wysłany: 08-09-2016, 20:47 Zepsute wejście pod ładowarkę do laptopa
|
|
|
Witam
Mam pewien problem. Robiłem grę na bitwę i zapisując ją do .mfa wszystko było cacy. Tylko że rano właczając laptopa stan baterii był niski. To podłączam ładowarkę i nadal pokazuje mi że stan niski. Póżniej próbując włączyć laptopa okazało się ze jest rozładowany, a ładowarka była cały czas podłączona. Więc okazuje się że wtyczka jest popsuta. Kiedy wyciągając wtyczkę w środku była taka metalowa koncówka, więc zakladam że te gdzieś w środku laptopa się zepsuło. Więc przechodząc do rzeczy, da uratować się jakoś tą grę na bitwę albo podładować laptopa? |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 08-09-2016, 20:58
|
|
|
Możesz oddać laptopa do serwisu. Jeśli ktoś ma podobny model laptopa ze znajomych to możesz go poprosić, by podładował baterię z Twojego laptopa. Możesz wykręcić dysk i podłączyć do innego komputera. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
GHPL
Starszy chorąży
 
Pojedynki: nie
Posty: 386
Prestiż
|
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 01:32
|
|
|
Na pewno gniazdo jest uszkodzone, a nie wtyczka w zasilaczu? Podejdź do komputerowego i spytaj się o kabel do twojego zasilacza (przyjdź z nim). |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
DFSTR
Dezerter
 
Pojedynki: tak
Posty: 177
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 19:34
|
|
|
Fadex napisał/a: | Możesz oddać laptopa do serwisu. Jeśli ktoś ma podobny model laptopa ze znajomych to możesz go poprosić, by podładował baterię z Twojego laptopa. Możesz wykręcić dysk i podłączyć do innego komputera. | Nikt nie ma takiego samego laptopa jak ja (w okolicy), a słowo "wykręcić" źle mi się kojarzy. |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 19:41
|
|
|
To nie wykręcaj, tylko wyjmij |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
DFSTR
Dezerter
 
Pojedynki: tak
Posty: 177
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 19:52
|
|
|
Fadex napisał/a: | To nie wykręcaj, tylko wyjmij | Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony. |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 20:17
|
|
|
Karikk napisał/a: | Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony. |
W tej chwili jest bezużyteczny. Przydałby się zdrowy rozsądek w rozwiązywaniu twojego problemu, np. oddanie laptopa do serwisu, zamiast odrzucać wszystkie logiczne propozycje ludzi online. Serwis bez większego wysiłku wyciągnie dysk (chyba, że masz jakiś nowy biedaptop, w którym dysk jest pod klawiaturą) a z większym wysiłkiem wymieni złącze zasilacza. |
_________________
|
|
|
|
 |
DFSTR
Dezerter
 
Pojedynki: tak
Posty: 177
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 20:20
|
|
|
msg napisał/a: | Karikk napisał/a: | Nie wiem czy powinienem, laptop jest współdzielony. |
W tej chwili jest bezużyteczny. Przydałby się zdrowy rozsądek w rozwiązywaniu twojego problemu, np. oddanie laptopa do serwisu, zamiast odrzucać wszystkie logiczne propozycje ludzi online. Serwis bez większego wysiłku wyciągnie dysk (chyba, że masz jakiś nowy biedaptop, w którym dysk jest pod klawiaturą) a z większym wysiłkiem wymieni złącze zasilacza. | Laptop był kupiony z jakieś pół roku temu, nie powinna być co najmniej gwarancja? Mój laptop to Lenovo. |
|
|
|
 |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 09-09-2016, 20:33
|
|
|
Karikk napisał/a: | Mój laptop to Lenovo. |
To masz przewalone. I tym akcentem temat uważam za zamknięty. |
_________________
|
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2016, 04:02
|
|
|
Powinna być gwarancja, ale na 99% usterka będzie uznana za uszkodzenie mechaniczne wynikłe z twojej winy, tak więc raczej w twoim wypadku gwarancja straciła ważność. Idź do jakiegoś serwisu laptopów w twoim mieście z dobrymi opiniami, zrobią to w przeciągu tygodnia za 100 - 200 zł albo i taniej. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2016, 12:10
|
|
|
Neoqueto napisał/a: | Powinna być gwarancja, ale na 99% usterka będzie uznana za uszkodzenie mechaniczne wynikłe z twojej winy, tak więc raczej w twoim wypadku gwarancja straciła ważność. |
To nie znaczy, że nie warto oddawać na gwarancję. Zawsze można oszczędzić te "100-200zl", producent nie zawsze zachowuje się jak małpa. W przypadku lenovo nie liczylbym na wiele, ale to inna kwestia. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2016, 12:33
|
|
|
Wiesz - tracisz czas na cały proces reklamacji. Wysyłka to 2-3 dni, diagnoza to dwa tygodnie (wg. prawa, ale NIGDY się nie zdarzyło, abym dostał decyzję wcześniej), wysyłka do serwisu, serwis, wysyłka do klienta to zapewne ponad tydzień. Nie do końca zrozumiałem zdanieKarikk napisał/a: | Kiedy wyciągając wtyczkę w środku była taka metalowa koncówka | więc jeśli bez rozkręcania nie da się poznać, czy cokolwiek jest uszkodzone, to warto oddać na gwarancję, ale jeżeli metalowa końcówka urwała się z gniazda w laptopie, to moim zdaniem reklamacja jest stratą czasu. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 1773
Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2016, 12:54
|
|
|
Jak już mówiłem, to zależy od producenta. Wysyłanie na gwarancję nigdy nie jest stratą czasu, jeśli można oszczędzić. Nawet jeśli naprawa okaże się płatna, to mogą ją wykonać w serwisie gwarancyjnym, przez co laptop nie utraci swojej gwarancji jakby coś innego było nie tak. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
 |
DFSTR
Dezerter
 
Pojedynki: tak
Posty: 177
Prestiż
|
Wysłany: 10-09-2016, 13:17
|
|
|
Bo papierów nie mam pod ręką, w pudłach pewnie zostały. Jedyne co najważniejsze to moja gra na bitwę, a robiłem ją długo.
[ Dodano: 10-09-2016, 13:21 ]
Bo ja już nie chce być pupogłowym |
|
|
|
 |
|