Pidżama parowa? |
Czy robimy następną Pidżamę w drużynach? |
Tak, dwie osoby zrobią więcej za te trzy godziny |
|
33% |
[ 5 ] |
Nie, jedna osoba nie będzie miała problemów komunikacyjnych |
|
66% |
[ 10 ] |
|
Głosowań: 15 |
Wszystkich Głosów: 15 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
msg
Pupogłowy ~~~~~~~~~~~

Posty: 1411
Prestiż
|
Wysłany: 01-02-2016, 19:02 Pidżama parowa?
|
|
|
Cześć, rzuciłem na SB taki pomysł, żeby następną pidżamę zrobić w drużynach po dwie osoby. Byłby wtedy grafik i koder (lub kododźwiękowiec), ale daje to wartość teoretyczną 6,5 roboczogodziny podczas compo. Co wy na to? Ja wiem, że będzie mniej prac, ale ~5 sztuk to i tak niezły wynik. Słucham waszych opinii i apeluję o oddanie głosu w ankiecie. |
_________________
|
|
|
|
 |
Cootje
Legenda
 
Posty: 640
Prestiż
|
Wysłany: 01-02-2016, 19:46
|
|
|
Co do tych problemów komunikacyjnych to ja obecnie robię projekt z innymi twórcami i dajemy radę. Kluczem jest organizacja no i polecam team viewer. |
_________________ Mój klucz publiczny PGP |
|
|
|
 |
BROO
Pupogłowy Wizard x-)

Pojedynki: nie
Posty: 502
Prestiż
|
Wysłany: 01-02-2016, 19:53
|
|
|
Zagłosowałem na "nie", chociaż każda opcja ma swoje plusy i minusy.
1. Jakkolwiek uwielbiam zespołową pracę, praca pod mocnym deadlinem nie wydaje się dobrą zabawą (presję czuć praktycznie od pierwszej minuty projektowania).
2. Lubię aktualny styl graficzny ;->.
3. Kto z kim? Czego można się spodziewać po sobie? Dużo pytań, a wszystkie zespoły powinny być już dobrze zsynchronizowane jeśli mówimy o 3h14m, inaczej godzinę będziemy się docierać. |
|
|
|
 |
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
 
Pojedynki: nie
Steam: 
Posty: 715
Prestiż
|
Wysłany: 01-02-2016, 22:41
|
|
|
Tak, ale tylko i wyłącznie pidżamę w wersji offline. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Neoqueto
Moderator Akcelerator
 
Pojedynki: być może
Skype: 
Posty: 537
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2016, 03:58
|
|
|
Pidżama drużynowa nie, ale inna, dłuższa bitwa w parach jak najbardziej. Ale to przez to, że w 3 godziny zmarnowałby się potencjał dwuosobowego teamu, czy raczej potencjał na fun w takim teamie. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
 |
kamiledi15
Kapitan
 
Steam: 
Posty: 837
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2016, 09:54
|
|
|
Mam takie same zdanie, jak Neoqueto - nie umiem wymyślać i projektować na szybko, więc bitwy 3-godzinne i tak nie są dla mnie, a co dopiero w parach, dogadać się w tak krótkim czasie. Ale długa drużynowa bitwa to jak najbardziej dobry pomysł. Z tym że wtedy by trzeba było dawać dwa razy większe nagrody. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 |
|
|
|
 |
masterjayz
Bohater
 
Pojedynki: być może
Posty: 228
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2016, 13:04
|
|
|
Według mnie nie, ja wole pracować samemu |
|
|
|
 |
Sporek
Bohater Producent Wody w Proszku
 
Pojedynki: być może
Steam: 
Posty: 349
Prestiż
|
Wysłany: 02-02-2016, 15:34
|
|
|
Zależy. Samotność jest zła, ale brak porozumienia w grupie pogarsza i dzieli niż łączy. Każdy jest inny i każdy chce coś innego. W krótkim czasie trudno jest się zgadać i omówić co leży w głowie. I tak samo trudno zrobić dobrą grę jeśli każda osoba wymyśla po równo wszystkiego, chyba, że to taka gra śmieciowa w ogóle nie połączona stylem, bo żeby to było spójne to więcej czasu potrzeba. Najlepiej jest jak jedna osoba wymyśla fabułę, koncept gry, inni od technicznych rzeczy i ewentualnie razem tylko nad drobnymi fragmentami dyskutują, ale za sam ogół gry odpowiada 1 osoba. Jestem na nie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|