NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Megaclite
Autor Wiadomość
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
  Wysłany: 04-01-2016, 20:08   Megaclite

Tytuł: Megaclite

Gatunek: Platformowo/Zręcznościowa

Autor: Ishimura
Grafika: Ishimura
Dźwięk: Ishimura (generator)
Muzyka: Azureflux



Opis:

Tak więc witam. Chciałbym jakoś ciekawie zacząć tego posta, ale nie mam pomysłu, tak więc nie przedłużam. Ogólnie to zrobiłem grę, pierwszą, do końca (chociaż gawiedź pewnie powie że można było to zrobić na Unrealu w 4K z obsługą Oculusa, ale spoko, walcie śmiało.

Gierka powstawała wieczorami po pracy, nie zawsze się chciało, nie zawsze był czas, wiadomo jak jest. Tak więc Megaclite to platformówka dla hardkorów, taki trochę mój Flappy Bird. Kilka osób w nią zagrało (nie mających jakiegoś większego stażu w graniu) i bez pomocy, nie przechodzili 1 poziomu. Następnym razem postaram się stworzyć coś bardziej casualowego.

Zamysł gry jest dość prosty, chodzisz, skaczesz, zbierasz punkty, często giniesz (jeśli jesteś lamą) szukasz przejścia na kolejny poziom.

Jest fioletowo, nawet nie wiem dlaczego wybrałem takie kolory. Jedynym możliwym wytłumaczeniem może być to że strasznie lubię klimat Netheru w różnistych RPGach.

Graficznie jak zawsze 2/10, pikseloza wali po oczach, ale starałem się stonować całość tak żeby dało się to oglądać.

Muzyka to Azureflux, wczoraj obczaiłem na jakimś soundcloudzie, niby spoko, creative commons, ale chajsu zarabiać nie dają, tylko niekomercyjnie :/

Podsumowując, więcej jest w tej grze mojej nauki CTF, niż samej gry, ale od czegoś trzeba zacząć. Jak ktoś przeczytał te kilka linijek to scrolluj w dół i zasysaj giere, jak nie to won na góre i czytać moje wypociny, dziękuję.

Aha i napiszcie coś o gierce, najlepiej coś miłego tak żeby motywacja na następną gierkę została, danke szyn, maj friends.

GAMEJOLT: http://gamejolt.com/games/megaclite/123905#close

Zrzuty ekranu:









Download:

https://gamejolt.com/games/megaclite/123905
Ostatnio zmieniony przez Minty 06-02-2018, 17:28, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
Kaszanna 
Kapral


Główny edytor: TGF2
Posty: 35

3303 Prestiż
Wysłany: 04-01-2016, 22:49   

No więc tak :)

Bardzo przyjemne i grywalne ! Chodź dość ciężkie, o 100 śmierciach nie miałem siły dalej grac xd

Na plus:
-Grafika, niby fioletowo, niby pixele ale bardzo mi się podoba
-Bardzo, bardzo fajne menu, kreatywne i ciekawe !!
-Muzyka, wcale nie przeszkadza, dodaje uroku takie retro zmieszane z Japońskim techno, na plus też dużo odgłosów i dźwięków
-Ciekawe animacje i dość ogólnie bardzo przyjemny projekt :)
-Fajny pomysł z brakiem żyć, szybko można zaczynać od nowa

Na minus:
-Dość trudna ;p

Moja postać uderzając w bloki przy kolcach ginie chodź na moje oko kolce nie wystają poza obrys i nie powinny mnie ranić, tak samo z spadaniem, postać nie dotknie jeszcze dobrze podłogi i już ginie nawet waląc w ścianę boczną klocka. Bardzo mnei to irytowało w nie których miejscach, podobnie kolce już na zabiją, chodź widać ze nie było kontaktu z nimi.

Jeśli to Twoja pierwsza gra, aplikacja to naprawdę genialnie. Sam chyba bym miał problem z stworzeniem czegoś takiego chodź długo się bawię klikami. Pierwsze gry to przeważnie kwadraty, a to jest naprawdę coś dobrego i ciekawego !!

Życzę powodzenia w nowych produkcjach, naprawdę masz zdolności do tego ;) Fenkju for gód gejm
_________________

 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 05-01-2016, 10:35   

kilka słów:

:arrow: menu pomysłowe i świetnie wykonane, choć jedynie czepiałbym się istnienia myszki, gdy cała gra oparta na klawiszach. ale można to wybaczyć :--) dla tego efektu 'hide object' tak.

:arrow: graficznie gra przesłodka! są drobne błędy kolizyjne (kolce) i przewysoki poziom trudności - znów poległem na tych czterech cegiełkach w powietrzu pod kolcami. raz przez nie przebiegam, raz spadam. liczyłem na to, że ten element planszy zmienisz. a tak znów tutaj zakończyłem przygodę z grą. szkoda.

:arrow: jak przedmówcy zauważają... masz talent i potencjał. rób gry! powodzenia przy następnym większym! projekcie! :--)
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 05-01-2016, 11:43   

Ilość śmierci w trzecim poziomie - 129. Przez jeden przerąbany fragment, gdzie trzeba przeskoczyć przez 3 rzędy dolnych i górnych kolców (dość hardcorowe), potem skoczyć zupełnie na ślepo bardzo daleko w prawo i trafić w drabinę (jedno pole dalej są kolce, w dodatku na drabinie nawalają w nas ogniste kule, więc trafienie tam i nie oberwanie to czysta loteria, bo podczas skoku nie widać celu). Oczywiście checkpoint jest przed kolcami, więc jak zginiemy na drabinie - znów musimy skakać przez kolce. I tam właśnie straciłem ponad 100 żyć. W dodatku na samym końcu okazało się, że zabrakło mi JEDNEGO złotego znaczka, który gdzieś musiałem pominąć. Po stracie tych 129 żyć nie bardzo mi się chciało cofać i szukać go, ale pewnie jeszcze spróbuję.
Gra jest dość udana, a zniesienie limitu żyć jest dobrym pomysłem. Dzięki temu można przechodzić bez większych stresów, a bardziej ambitni gracze mogą próbować przejść z lepszymi statystykami.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Wackyjackie 
Bohater
Starszy Chorąży Sztabowy Randomu


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: Stencyl
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy
Posty: 717

36331 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 15:19   

Fajne to jest. Tylko nie wykrywaj kolizji całą postacią, a jakimś prostokątnym detektorem, bo to wkurza, jak nawet z boku zahaczymy o kolce to śmierć.
Są tylko 2 poziomy, czy znalazłem jakiś błąd? - http://i.imgur.com/JKKHGUj.png
A może sprawdzasz, czy ma się dokładnie 45, a ja znalazłem jeden więcej, którego nie powinienem? :P Jeśli byłyby dalsze, to bym pograł, ale nie chce mi się powtarzać 2 poziomu raz jeszcze.

Oprawa graficzna ładna, ruch też niczego sobie, nie licząc tej detekcji kolizji, podoba mi się pomysł ze 'zbieranym' podwójnym skokiem, szkoda, że jest tylko jeden blok takiego typu (można by dać bonus z lataniem, pociski rozbijające ściany, itp. itd.). Ładna animacja ruchu. Szkoda, że przeciwnicy nie są wymagający, tylko jedynie te kolce :P. Brakuje też innej muzyki, już miałem trochę dość tej pętli po pierwszym poziomie.

Ciekawe menu.
_________________
 
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 06-01-2016, 15:27   

@up

Kurde, gratuluje spostrzegawczości, rzeczywiście był jeden za dużo, trzeba było spaść na ten szary słupek, a potem zginąć. Już usunąłem bład, wrzucam świeżą apke.

Nad kolcami się jeszcze zastanowię, myślę że zmienie je tylko z Normal Mode, Legendary Mode zostanie tak trudny jak jest.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1015

15748 Prestiż
Wysłany: 14-01-2016, 20:48   

https://youtu.be/dGW3npUieIQ
https://youtu.be/SEL0FJ1GxdM

Co do samej gry to była w miarę fajna, ale przestałem grać na trzecim levelu gdzie level design mnie naprawdę zniechęcił do grania. Poza tym chciałem speedrunnować tę gierkę, ale naprawdę się zawiodłem gdy dwa straty podane wyżej okazały się być bezużyteczne, bo trzeba zebrać wszystkie znaczki.
 
     
Ishimura 
Chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2 Dev
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy
Posty: 299

4531 Prestiż
Wysłany: 15-01-2016, 13:24   

worm, dzięki za znalezienie tych bugów. Już je naprawiłem, co do skoku, to sam nie wiem jak robiłeś triplejumpa, ale to moja wina, bo zmienna która odpowiadała za ilość skoku, nie była zerowana przy śmierci.

Wrzuciłem poprawioną wersję. Pjona :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group