|
|
Megaclite |
Autor |
Wiadomość |
Ishimura
Chorąży
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy Posty: 299
4531 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2016, 20:08 Megaclite
|
|
|
Tytuł: Megaclite
Gatunek: Platformowo/Zręcznościowa
Autor: Ishimura
Grafika: Ishimura
Dźwięk: Ishimura (generator)
Muzyka: Azureflux
Opis:
Tak więc witam. Chciałbym jakoś ciekawie zacząć tego posta, ale nie mam pomysłu, tak więc nie przedłużam. Ogólnie to zrobiłem grę, pierwszą, do końca (chociaż gawiedź pewnie powie że można było to zrobić na Unrealu w 4K z obsługą Oculusa, ale spoko, walcie śmiało.
Gierka powstawała wieczorami po pracy, nie zawsze się chciało, nie zawsze był czas, wiadomo jak jest. Tak więc Megaclite to platformówka dla hardkorów, taki trochę mój Flappy Bird. Kilka osób w nią zagrało (nie mających jakiegoś większego stażu w graniu) i bez pomocy, nie przechodzili 1 poziomu. Następnym razem postaram się stworzyć coś bardziej casualowego.
Zamysł gry jest dość prosty, chodzisz, skaczesz, zbierasz punkty, często giniesz (jeśli jesteś lamą) szukasz przejścia na kolejny poziom.
Jest fioletowo, nawet nie wiem dlaczego wybrałem takie kolory. Jedynym możliwym wytłumaczeniem może być to że strasznie lubię klimat Netheru w różnistych RPGach.
Graficznie jak zawsze 2/10, pikseloza wali po oczach, ale starałem się stonować całość tak żeby dało się to oglądać.
Muzyka to Azureflux, wczoraj obczaiłem na jakimś soundcloudzie, niby spoko, creative commons, ale chajsu zarabiać nie dają, tylko niekomercyjnie
Podsumowując, więcej jest w tej grze mojej nauki CTF, niż samej gry, ale od czegoś trzeba zacząć. Jak ktoś przeczytał te kilka linijek to scrolluj w dół i zasysaj giere, jak nie to won na góre i czytać moje wypociny, dziękuję.
Aha i napiszcie coś o gierce, najlepiej coś miłego tak żeby motywacja na następną gierkę została, danke szyn, maj friends.
GAMEJOLT: http://gamejolt.com/games/megaclite/123905#close
Zrzuty ekranu:
Download:
https://gamejolt.com/games/megaclite/123905 |
Ostatnio zmieniony przez Minty 06-02-2018, 17:28, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
Kaszanna
Kapral
Główny edytor:
Posty: 35
3303 Prestiż
|
Wysłany: 04-01-2016, 22:49
|
|
|
No więc tak
Bardzo przyjemne i grywalne ! Chodź dość ciężkie, o 100 śmierciach nie miałem siły dalej grac xd
Na plus:
-Grafika, niby fioletowo, niby pixele ale bardzo mi się podoba
-Bardzo, bardzo fajne menu, kreatywne i ciekawe !!
-Muzyka, wcale nie przeszkadza, dodaje uroku takie retro zmieszane z Japońskim techno, na plus też dużo odgłosów i dźwięków
-Ciekawe animacje i dość ogólnie bardzo przyjemny projekt
-Fajny pomysł z brakiem żyć, szybko można zaczynać od nowa
Na minus:
-Dość trudna ;p
Moja postać uderzając w bloki przy kolcach ginie chodź na moje oko kolce nie wystają poza obrys i nie powinny mnie ranić, tak samo z spadaniem, postać nie dotknie jeszcze dobrze podłogi i już ginie nawet waląc w ścianę boczną klocka. Bardzo mnei to irytowało w nie których miejscach, podobnie kolce już na zabiją, chodź widać ze nie było kontaktu z nimi.
Jeśli to Twoja pierwsza gra, aplikacja to naprawdę genialnie. Sam chyba bym miał problem z stworzeniem czegoś takiego chodź długo się bawię klikami. Pierwsze gry to przeważnie kwadraty, a to jest naprawdę coś dobrego i ciekawego !!
Życzę powodzenia w nowych produkcjach, naprawdę masz zdolności do tego Fenkju for gód gejm |
_________________
|
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 05-01-2016, 10:35
|
|
|
kilka słów:
menu pomysłowe i świetnie wykonane, choć jedynie czepiałbym się istnienia myszki, gdy cała gra oparta na klawiszach. ale można to wybaczyć :--) dla tego efektu 'hide object' tak.
graficznie gra przesłodka! są drobne błędy kolizyjne (kolce) i przewysoki poziom trudności - znów poległem na tych czterech cegiełkach w powietrzu pod kolcami. raz przez nie przebiegam, raz spadam. liczyłem na to, że ten element planszy zmienisz. a tak znów tutaj zakończyłem przygodę z grą. szkoda.
jak przedmówcy zauważają... masz talent i potencjał. rób gry! powodzenia przy następnym większym! projekcie! :--) |
|
|
|
|
kamiledi15
Kapitan
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomógł: 8 razy Posty: 846
8524 Prestiż
|
Wysłany: 05-01-2016, 11:43
|
|
|
Ilość śmierci w trzecim poziomie - 129. Przez jeden przerąbany fragment, gdzie trzeba przeskoczyć przez 3 rzędy dolnych i górnych kolców (dość hardcorowe), potem skoczyć zupełnie na ślepo bardzo daleko w prawo i trafić w drabinę (jedno pole dalej są kolce, w dodatku na drabinie nawalają w nas ogniste kule, więc trafienie tam i nie oberwanie to czysta loteria, bo podczas skoku nie widać celu). Oczywiście checkpoint jest przed kolcami, więc jak zginiemy na drabinie - znów musimy skakać przez kolce. I tam właśnie straciłem ponad 100 żyć. W dodatku na samym końcu okazało się, że zabrakło mi JEDNEGO złotego znaczka, który gdzieś musiałem pominąć. Po stracie tych 129 żyć nie bardzo mi się chciało cofać i szukać go, ale pewnie jeszcze spróbuję.
Gra jest dość udana, a zniesienie limitu żyć jest dobrym pomysłem. Dzięki temu można przechodzić bez większych stresów, a bardziej ambitni gracze mogą próbować przejść z lepszymi statystykami. |
_________________ Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
|
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2016, 15:19
|
|
|
Fajne to jest. Tylko nie wykrywaj kolizji całą postacią, a jakimś prostokątnym detektorem, bo to wkurza, jak nawet z boku zahaczymy o kolce to śmierć.
Są tylko 2 poziomy, czy znalazłem jakiś błąd? - http://i.imgur.com/JKKHGUj.png
A może sprawdzasz, czy ma się dokładnie 45, a ja znalazłem jeden więcej, którego nie powinienem? :P Jeśli byłyby dalsze, to bym pograł, ale nie chce mi się powtarzać 2 poziomu raz jeszcze.
Oprawa graficzna ładna, ruch też niczego sobie, nie licząc tej detekcji kolizji, podoba mi się pomysł ze 'zbieranym' podwójnym skokiem, szkoda, że jest tylko jeden blok takiego typu (można by dać bonus z lataniem, pociski rozbijające ściany, itp. itd.). Ładna animacja ruchu. Szkoda, że przeciwnicy nie są wymagający, tylko jedynie te kolce :P. Brakuje też innej muzyki, już miałem trochę dość tej pętli po pierwszym poziomie.
Ciekawe menu. |
_________________
|
|
|
|
|
Ishimura
Chorąży
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy Posty: 299
4531 Prestiż
|
Wysłany: 06-01-2016, 15:27
|
|
|
@up
Kurde, gratuluje spostrzegawczości, rzeczywiście był jeden za dużo, trzeba było spaść na ten szary słupek, a potem zginąć. Już usunąłem bład, wrzucam świeżą apke.
Nad kolcami się jeszcze zastanowię, myślę że zmienie je tylko z Normal Mode, Legendary Mode zostanie tak trudny jak jest. |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
Wysłany: 14-01-2016, 20:48
|
|
|
https://youtu.be/dGW3npUieIQ
https://youtu.be/SEL0FJ1GxdM
Co do samej gry to była w miarę fajna, ale przestałem grać na trzecim levelu gdzie level design mnie naprawdę zniechęcił do grania. Poza tym chciałem speedrunnować tę gierkę, ale naprawdę się zawiodłem gdy dwa straty podane wyżej okazały się być bezużyteczne, bo trzeba zebrać wszystkie znaczki. |
|
|
|
|
Ishimura
Chorąży
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 11 razy Posty: 299
4531 Prestiż
|
Wysłany: 15-01-2016, 13:24
|
|
|
worm, dzięki za znalezienie tych bugów. Już je naprawiłem, co do skoku, to sam nie wiem jak robiłeś triplejumpa, ale to moja wina, bo zmienna która odpowiadała za ilość skoku, nie była zerowana przy śmierci.
Wrzuciłem poprawioną wersję. Pjona |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|