NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[Platformowa] Top Hat
Autor Wiadomość
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy
Posty: 263

21763 Prestiż
  Wysłany: 02-07-2014, 02:02   [Platformowa] Top Hat



Gatunek: Zręcznościowa

Autor: N94 Games
Kod: Nikas (+ Jakim)
Design: Nikas
Grafika: Nikas
Dźwięk: Jakim
Muzyka: Jakim



Opis:
Hej! Jak zapewne wiecie, przez spory czas pracowałem z Nikodemem nad Top Hatem. Jestem odpowiedzialny w niej za muzykę, dźwięki i troszkę kodu. Dzisiaj jest dla nas wielki dzień, ponieważ nastała premiera gry oraz ruszyliśmy z akcją na Steamie Greenlight. Liczymy na wasze głosy!

Ale o co chodzi?

Top Hat to dynamiczna platformówka w stylu retro - jeśli wychowaliście się na pegazusie, szukacie gier, które stanowią prawdziwe wyzwanie i macie dość takich, w których obrywa się serią z CKM-u, dwoma granatami, po czym chowa za murkiem dla odnowy życia, nasza gra jest dla was! (A i tak mamy dobre serduszko, bo dodaliśmy system save'ów).

Gra oferuje:
- zróżnicowane pod wieloma względami poziomy,
- kilka godzin wymagającej zręczności i pomysłowości rozgrywki,
- walki z bossami,
- mini questy,
- system achievementów,
- zabawne cutscenki i smaczki,
- zapach nostalgii okraszony pełnym chiptune'owym soundtrackiem.

Tutaj macie linkaska do trailera:

watch?v=QV85VAVFLQ8

Mamy nadzieję, że gra się spodoba i wspomożecie nas, jak tylko możecie!

Zrzuty ekranu:




Możecie kupić grę już teraz: bezpośrednio z naszego sklepu - jeśli Greenlight wypali, to oczywiście dostarczymy wam też klucze do Steama!

Gra ma swój soundtrack, można go za darmo ściągnąć z mojej strony lub bandcampa:
bandcamp
jakim.pl

Przydatne linki:
n94games.com
jakim.pl

Nie zapomnij odwiedzić nas na Facebooku!

Ostatnio zmieniony przez Jakim 02-07-2014, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 02-07-2014, 13:25   

Jest w tej grze jakaś fabuła, czy tylko przechodzimy kolejne poziomy?
 
     
Nikas 
Kapral


Główny edytor: GameMaker
Posty: 31

294 Prestiż
Wysłany: 02-07-2014, 14:57   

Fabuła jest taka, że kradną na super złoty cylinder i chcemy go odzyskać. Ale to co się wręcz [ciach] po drodze... jest naprawdę niezłe. Przyjdzie nam urżnąć się rumem z piratem pistoletovem, popalić dziwnego tytoniu z jakimś ziomkiem na pustyni, spotkać mistycznego dziadka z laską... i więcej! :)

Wulg. | Neo
Ostatnio zmieniony przez Neoqueto 09-07-2014, 17:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
duur 
Starszy sierżant


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: nie
Pomógł: 2 razy
Posty: 178

19 Prestiż
Wysłany: 02-07-2014, 22:20   

Domknięty projekt, a to najtrudniejsze... Super!!! :--)
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 04-07-2014, 18:04   



W momencie, gdy wstawiam ten obrazek, mamy już 80%. Dużo w tym pomogło CD-Action i Antyweb.

Dzięki wszystkim za support!
 
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 09-07-2014, 11:54   

Chciałbym pogratulować ukończenia gry. Co prawda, nie mam już czasu na granie i Top Hat'a raczej nie zakupie, ale "great job" mogę napisać. Z tego co widziałem na trailerach i na tvgry, to wygląda to dość przyjemnie, oceny jednak żadnej nie wystawie, co jest dość logiczne :P . Życzę kolejnych sukcesów.

PS. Szkoda że PSK nie tworzy takich gier, bo chyba grę z game makera pod tą scenę zaliczyć nie moża, nie?:>
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
msg 
Pupogłowy
~~~~~~~~~~~


Główny edytor: KNP
Drugi edytor: KNP
Pomógł: 76 razy
Posty: 1411

40082 Prestiż
Wysłany: 09-07-2014, 16:31   

Temporal napisał/a:
PS. Szkoda że PSK nie tworzy takich gier, bo chyba grę z game makera pod tą scenę zaliczyć nie moża, nie?:>


Można i trzeba.

Gra wygląda wyjątkowo różnorodnie i rozmachowo.
Choćbym miał nie dojadać, choćbym miał pluć krwią, to kupię sobie w końcu tego TopHata.

http://youtu.be/3C8-2azoKlo?t=10m27s
_________________
:razzugly:
 
     
Temporal 
Podporucznik
CP user


Główny edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 1 raz
Posty: 674

334 Prestiż
Wysłany: 09-07-2014, 18:22   

msg napisał/a:
Można i trzeba.


Troche naciąganie statysk na korzyśc dla PSK :D
_________________
Tajemnica 4

Soundcloud

msg napisał/a:
Temporal, fakt, jest bardzo wyluzowany. Ale to taki człowiek, który będzie chichotał na pogrzebie własnej matki. A to z kolei albo doskonałe aktorstwo albo bycie przygłupem.
 
     
Aleks 
Moderator
Wilczek


Główny edytor: GDevelop
Skype:
Pomógł: 78 razy
Posty: 636

28588 Prestiż
Wysłany: 09-07-2014, 19:06   

Będzie jakieś demo?







_________________
( Przystan Ocalenie | Centaurus | Skrzydlaty Pies | WWF | Nakarm Psiaka )
 
     
Jakim 
Młodszy chorąży
Mjuzik Mejker


Główny edytor: GameMaker
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy
Posty: 263

21763 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 03:01   

http://www.indiedb.com/ga...hat-half-demo-1

Demo z końca 2012 roku, jak łatwo się domyślić - wielu rzeczy nie ma, wliczając achievementy, bajery graficzne czy system kodów; dodatkowo w tej wersji znajdują się bugi, które zostały poprawione. Można traktować tę wersję jako otwartą betę. Things have changed, niedługo powinny pojawić się gameplaye; będzie można porównać rozgrywkę.

Sterowanie: strzałki, Z, X, C, A/S/D + enter/spacja/escape.
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 06:37   

Nikas, Jakim, jeśłi Steam pozwala Wam udostępniać takie dane, to jak stoicie ze sprzedażą? Ile kopii, jaki zysk na czysto (może być wartość ujemna :D )?
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Sporek 
Bohater
Producent Wody w Proszku


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: TGF
Pojedynki: być może
Pomógł: 2 razy
Posty: 349

15764 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 14:31   

Fajna gra, jedna z lepszych w PSK no i jeden z największych sukcesów :) Gra jest przyjemna, oglądałem filmiki i grałem w demo, jest nieźle, ale za tą cenę można mieć wiele innych i lepszych gier, serio. Ale nie biorąc pod uwagę ceny to jest spoko i na pewno wielu motywuje do robienia własnych gier, bo skoro ktoś mógł, to czemu inni nie mogą :)
_________________
 
     
creesee 
Młodszy chorąży


Główny edytor: Fusion 2.5
Drugi edytor: GameMaker Studio 2
Pomógł: 12 razy
Posty: 242

12192 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 15:18   

Dołączam się do pytania Neo, a dodatkowo mam kilka własnych:
Ile czasu zajmuje ukończenie całej gry?
Ile mniej więcej obiektów jest widocznych jednocześnie na ekranie?
Kiedy powstał pomysł, żeby zrobić z tego projektu "pełnometrażową" grę?
Jak długo powstawała gra?
Skąd czerpaliście inspiracje?
Ostatnio zmieniony przez creesee 10-07-2014, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kamiledi15 
Kapitan


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: MMF2
Pomógł: 8 razy
Posty: 846

8524 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 16:14   

Gierka bardzo fajna, ale czy warta swojej ceny? Ciężko stwierdzić. Ostatnio mało gier wychodzi, zwłaszcza tak długich, więc choćby z tego względu warto. Na razie przechodzę demo, jestem w statku piratów.
Ogólnie rewolucji nie ma, klasyczna platformówka z paroma ciekawymi pomysłami i masą pułapek.
_________________
Pies Syrena - GRA UKOŃCZONA.
 
 
     
Neoqueto 
Moderator
Akcelerator


Główny edytor: Fusion 2.5 Dev
Drugi edytor: MMF2
Pojedynki: być może
Skype:
Pomógł: 60 razy
Posty: 537

7976 Prestiż
Wysłany: 10-07-2014, 20:35   

Ludzie niegdyś płacili dużo za Super Mario Brosa i czerpali przyjemność. Fakt, że zmieniły się standardy, ale czy to nadal zaprzecza temu, że przy takiej grze można się dobrze bawić? To jest właśnie cały powód, który stoi za tym, że nadal powstają gry stylizowane na retro. A ja chcę tylko płacić zależnie od tego jak dobrze się bawiłem.
_________________
Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group