[Bitwa NB] 34 |
Która praca była lepsza? |
Sasiacz - Newcomer Agent |
|
30% |
[ 3 ] |
Sporek - Fioletowa Sprawa |
|
70% |
[ 7 ] |
|
Głosowań: 10 |
Wszystkich Głosów: 10 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 10-02-2014, 18:01 [Bitwa NB] 34
|
|
|
Ogłaszam trzydziestą czwartą BITWĘ NUKEBOARDS!
Temat: Intryga!
Jakaś zagadka detektywistyczna? Stało się coś dziwnego? Ktoś kogoś zabił? A może jesteś uwikłany w cały globalny spisek?
Czy uda Ci się rozwikłać wszystkie niejasności? I dlaczego zadaję tyle pytań? To i wiele więcej może znaleźć się w grze!
Linki pomocnicze:
-Pan Detektyw - gra autorstwa Cremmy'ego
-Phoenix Wright: Ace Attorney - seria gier
-Sherlock Holmes - postać fikcyjna
-Imię róży - książka / film
Wytyczne:
- limit wielkości pracy: 100 MB, ale muzyka w .wav jest niedozwolona,
- maksymalny rozmiar ekranu to 1024x768,
- dozwolone programy: KNP, TGF, MMF, GM, Construct, Game Develop, Game Editor, Novelty, Ren'Py, RPG Maker, Stencyl, Unity 3D (wszystkie wersje; brak Twojego edytora? Spytaj!),
- plik gry nie musi być odblokowany,
- główny kod pracy musi być tworzony specjalnie na Bitwę i tylko przez jedną osobę,
- jeśli używasz DMC2, plik bass.dll musi być dołączony, tak samo jak pliki CNCS##.DLL,
- praca musi być zapisana bez instalatora, jako plik wykonywalny (EXE) lub otwieralny w przeglądarce (jak SWF czy HTML5) i powinna być zarchiwizowana.
w grze naturalnie musi się znaleźć jakaś intryga/tajemnica/zagadka, którą można rozwiązać.
oficjalny zakaz spoilowania! (dla wszystkich, nie tylko uczestników)
Przewidywane nagrody:
I miejsce:
- Klucz do MMF2 w wersji standard!
- 3000 Punktów Prestiżu!
- przynależność do grupy Bohaterowie!
- specjalny kolor użytkownika!
II miejsce:
- 2250 Punktów Prestiżu!
III miejsce:
- 1500 Punktów Prestiżu!
Dla wszystkich uczestników:
- 750 Punktów Prestiżu!
- Kopia prac na wieczność!
Nadsyłanie prac:
Link do pracy należy umieścić w wiadomości w tym temacie do dnia 10.03.14 (poniedziałek), godziny 23:59. Macie 20 + 8 dni na wykonanie! Następnie odbędzie się trwające kilka dni głosowanie. Wiadomość zgłoszeniowa powinna zawierać nazwę pracy. UWAGA! Tylko pierwszy post się liczy, o ile jury nie zadecyduje inaczej (jedynie specjalne okoliczności).
Do Bitwy, gotowi... START! |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 12:08
|
|
|
Jest opcja, żeby zwiększyć limit rozmiaru gry do 200 MB? W obliczu limitu czasowego człowiekowi nie chce się pilnować kompresji audio i grafiki, szczególnie, kiedy jego gra będzie opierać się o duże obrazki. Po prostu warto mieć zaplecze. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
Sunflower
Bohaterka
Główny edytor:
Posty: 100
29218 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 12:42
|
|
|
O matko, do 200 MB? O.O
No bez przesady, chyba docelowo w grze nie będzie się wyświetlać bitmap 2560x1920, prawda? "
Zlitujcie się nad graczami, zwłaszcza, jeśli nie mają dobrego połączenia internetowego.
Poza tym chyba jak już się ma narzędzia do kompresji, to czas przeznaczony na kompresję zasobów jest raczej zaniedbywalny w porównaniu z resztą procesu tworzenia, zwłaszcza, jeśli robimy to na bieżąco. >.< |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 13:13
|
|
|
100 MB to rozmiar archiwum z grą, nie stricte samej gry. Myślę że RAR sobie poradzi |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Neoqueto
Moderator Akcelerator
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 537
7976 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 15:43
|
|
|
No dobrze, chciałem tylko sobie zaszaleć. :<
Chociaż pewnie nie wezmę udziału, bo nie byłbym w stanie wymyślić ciekawej oraz zwięzłej i poprawnej historii. |
_________________ Jeśli otrzymałeś pomoc - pamiętaj o przyznaniu punktu Pomógł! |
|
|
|
|
BulletHead
Bohater
Główny edytor:
Posty: 36
12825 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 17:40
|
|
|
Życzę powodzenia wszystkim! Tę bitwę sobie odpuszczam, temat nie jest dla mnie ciekawy, nigdy nie byłem dobry w pisaniu fabuły. |
|
|
|
|
pfabj99
Starszy szeregowy
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 13
8338 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 19:14
|
|
|
A Unity 3D ?? Jest dozwolone ? |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 20:58
|
|
|
Myślę że tak. Nie widzę powodu dla którego mielibyśmy zabronić unity.
Poza tym w bitwie nie chodzi o to, żeby każdy wymyślił genialną fabułę i wokół niej zbudował grę. Wystarczy tylko tyle, żeby jakaś intryga/zagadka była głównym elementem - fabuła nie musi być obłędna, bo tworzenie nie trwa kilka miesięcy a niecałe 3 tygodnie. Nie ma co rezygnować. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
MariQ
Kapral
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Skype:
Posty: 26
303 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 21:26
|
|
|
Ale można by zmienić temat czy coś, bo chyba tylko Adrian zrobi grę. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 21:41
|
|
|
Temat zostaje. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
duur
Starszy sierżant
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 178
19 Prestiż
|
Wysłany: 11-02-2014, 21:50
|
|
|
imię róży to dobrze wróży... |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 12-02-2014, 10:03
|
|
|
Jak bardzo Unity jest w ogóle klikiem? Chodzi nam o proste i relatywnie tanie edytory gier. Unity Pro moim zdaniem niezbyt pasuje, ale Unity Free wygląda spoko |
|
|
|
|
delgado88a
Dezerter
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Posty: 87
6038 Prestiż
|
|
|
|
|
Aleks
Moderator Wilczek
Główny edytor:
Skype:
Posty: 636
28588 Prestiż
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 13-02-2014, 21:15
|
|
|
No w grach z tej kategorii jest Phoenix Wright jak już wspomniałem, który ma rzeszę fanów i niemal same pochlebne recenzje. Nie wiem czemu ktoś miałby go nie lubić tbh - może jedynie dlatego że jest po angielsku. Także pytanie co najmniej nietrafione. |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
|