Zamknięty przez: Minty 02-08-2013, 13:01 |
[TGF2] Płynny ruch po siatce |
Autor |
Wiadomość |
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 22-02-2013, 18:42 [TGF2] Płynny ruch po siatce
|
|
|
Prawie wszystkie przykłady na FG runęły, w tym wymieniony w tytule. Wszystkie, znalezione przeze mnie już nie działały, a ten z NukeSoftu, nie posiadał dla mnie zrozumiałego kodu i zamierzonego efektu. Prosiłbym więc o wykonanie owego przykładu i oczywiście będzie "Pomógł". Pozdrawiam!
[ Dodano: 22-02-2013, 22:58 ]
Nieaktualne |
|
|
|
 |
THEDrago15
Starszy szeregowy
 
Główny edytor: 
Posty: 5
73 Prestiż
|
Wysłany: 02-08-2013, 12:04
|
|
|
Mysle ze chodzi ci o poruszanie sie objectu po siatce:
Żeby ustawić obiekt na siatce, musisz ustawić go na pozycji X/32*32, Y/32*32, gdzie X,Y to np. pozycja myszy.
Mozna zamienic 32 na inna wartosc np. na 64 wtedy opbject bedzie sie poruszal co 64. |
|
|
|
 |
Vader
Chorąży Nastoletni emeryt
 
Główny edytor: 
Pojedynki: być może
Pomógł: 5 razy Posty: 342
3177 Prestiż
|
Wysłany: 02-08-2013, 12:45
|
|
|
Nie odkopuj tak starego tematu, nie zauważyłeś notki "Nieaktualne"? |
|
|
|
 |
|