Obliczanie kąta |
Autor |
Wiadomość |
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy Posty: 263
21763 Prestiż
|
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 16-02-2006, 22:36
|
|
|
Advanced Math.
Pokombinuj z tym! Naprawdę można niezłe cuda zrobić |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy Posty: 263
21763 Prestiż
|
Wysłany: 16-02-2006, 22:37
|
|
|
Aps, zapomniałbym dodać... potrzebny mi jest sam wzór. Nie robię tego w TGF-ie. |
Ostatnio zmieniony przez Jakim 26-02-2007, 01:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BROO
Pupogłowy Wizard x-)
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 37 razy Posty: 502
31680 Prestiż
|
Wysłany: 16-02-2006, 23:35
|
|
|
Coś pomieszałem ...
Więc wzory są takie**:
y/r = sin θ
x/r = cos θ
y/x = tg θ *
x/y = ctg θ
więc:
θ = arcsin y/r
lub
θ = arccos x/r
lub
θ = arctg y/x*
lub
θ = arcctg x/y
* - polecam
** - θ to miara kąta w radianach (2pi*radian = 360°)
A tak zwyczajowo określa się kąt.
|
|
|
|
|
Jakim
Młodszy chorąży Mjuzik Mejker
Główny edytor:
Pojedynki: tak
Pomógł: 4 razy Posty: 263
21763 Prestiż
|
Wysłany: 17-02-2006, 15:06
|
|
|
Dzięki, pomogło. Potrzebne mi to było, ponieważ robię grę a'la Scorched Earth . Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|