Przesunięty przez: msg 18-08-2014, 11:15 |
[Platformowa] Czarek lubi bloki 2 |
Autor |
Wiadomość |
Ayth
Podporucznik
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy Posty: 686
7700 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 13:25
|
|
|
nie o to do końca chodzi o przyspieszenie spowalnianie siłę skoku i to jak się ogólnie steruje postacią no a sama ustawienie klawiszy tez nie jest wygodne proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM |
Ostatnio zmieniony przez Ayth 14-08-2012, 13:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 13:25
|
|
|
Nawet w tgf1 bez wtyczek i menu da się otworzyć okienko zmiany sterowania . Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
Aha
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
Główny edytor:
Pomógł: 9 razy Posty: 340
18611 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 15:10
|
|
|
Wywaliłem po zebraniu pierwszego zielonego kloca, który chyba jest kasą. Dźwięki zdecydowanie za głośne (brak regulacji), sterowanie okropne, jakiś counter na górze (chyba punkty, chociaż nie wiadomo), odgłosy skakania podczas lotu (jeśli nawalam w spację czy na czym tam się skakało)...
Ale postać całkiem przyjemna, taki spokojny ten kwadrat, ale poza kwadratem grafika fuj. |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1018
15752 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 15:29
|
|
|
Klo napisał/a: | proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM |
a ja chodzenie strzałki skok Z strzelanie X |
_________________
|
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 17:31
|
|
|
Worm02 napisał/a: | Klo napisał/a: | proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM |
a ja chodzenie strzałki skok Z strzelanie X |
A może być : Z strzelanie X skakanie Strzałki chodzenie ?
[ Dodano: 14-08-2012, 18:38 ]
[quote="YumohuSeyo"]Wywaliłem po zebraniu pierwszego zielonego kloca, który chyba jest kasą. Dźwięki zdecydowanie za głośne (brak regulacji), sterowanie okropne, jakiś counter na górze (chyba punkty, chociaż nie wiadomo), odgłosy skakania podczas lotu (jeśli nawalam w spację czy na czym tam się skakało)...
Ale postać całkiem przyjemna, taki spokojny ten kwadrat, ale poza kwadratem grafika fuj.
Tak , ten lewitujący kloc to kasa . Z tymi dźwiękami zobaczę . Ten counter to score , nie counter .
Co do grafiki...nie mam sił już by po raz enty i siamety tego mówić , więc w tej sprawie DAJ MI SPOKÓJ ! |
_________________
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 14-08-2012, 18:26
|
|
|
"Lewitujący kloc" i tak jest lepszym żartem niż wynik testu ze speedtest.
Grafika jest naprawdę bardzo kiepska, ja też supergrafikiem nie jestem a tworzę co najmniej 3 razy lepszą od Twojej.
YumohuSeyo nazywa rzeczy po imieniu, obiekt, który ma postać liczby i ją zmienia to licznik, a licznik to znaczy counter, więc nie chwytaj za słowa, a jeśli już musisz to sprawdź czy masz rację.
BTW. Score to counter wyświetlający globalną wartość jaką jest "score". |
_________________ when the devil is too busy they call me |
Ostatnio zmieniony przez Muchomorek 13-12-2012, 09:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 25-09-2012, 19:14
|
|
|
Dodaj Only one action when event loops lub pokombinuj z Restrict actions.
OR
Player is overlapping backdrop (jako podwarnuek do Upon pressing a key)
Bo jest to Domyślny ruch platformowy. Proste. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 26-09-2012, 13:08
|
|
|
Muchomorek napisał/a: | Dodaj Only one action when event loops lub pokombinuj z Restrict actions... |
Za dużo grzebania. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Neoqueto 27-09-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Aha
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
Główny edytor:
Pomógł: 9 razy Posty: 340
18611 Prestiż
|
Wysłany: 26-09-2012, 13:52
|
|
|
pogromca909 napisał/a: | Za dużo grzebania. |
<facepalm>
To NIE jest dużo grzebania
Chociaż skoro dla Ciebie jest, to nigdy nie zrobisz żadnego większego projektu. |
Ostatnio zmieniony przez Neoqueto 27-09-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1018
15752 Prestiż
|
Wysłany: 26-09-2012, 15:48
|
|
|
On ma TGF, więc nie ma OR <facepalm> |
_________________
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 26-09-2012, 16:03
|
|
|
Noo to podwarunek z negate animation x is playing.
Zresztą or było jako "lub". Są to odseparowane sposoby. |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 02-10-2012, 19:20
|
|
|
Wniosek z tego taki : Nie słuchać muchomorka. |
_________________
|
|
|
|
|
Muchomorek
Dezerter Intensive
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy Posty: 337
4605 Prestiż
|
Wysłany: 03-10-2012, 16:40
|
|
|
Nie słuchaj żadnej krytyki, pogromco (co ty w ogóle umiesz poskramiać?), na pozytywną krytykę nie zasługuje żadna z twoich pseudo-gier.
Jeśli jeszcze Twoje własne ego cię nie zjadło to popraw post @up i napisz mój nick z dużej litery.
A z czego to wywnioskowałeś? Bo nie umiesz znaleźć przycisku do zrobienia nowego zdarzenia? |
_________________ when the devil is too busy they call me |
|
|
|
|
pogromca909
Głupiec
Główny edytor:
Drugi edytor:
Skype:
Posty: 147
1212 Prestiż
|
Wysłany: 03-10-2012, 18:24
|
|
|
Wywnioskowałem z twojej przesadnej ponurości i hejtowania wszystkich wkoło. |
_________________
|
|
|
|
|
|