NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: msg
18-08-2014, 11:15
[Platformowa] Czarek lubi bloki 2
Autor Wiadomość
Ayth 
Podporucznik


Główny edytor: KNP
Pojedynki: nie
Pomógł: 31 razy
Posty: 686

7700 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 13:25   

nie o to do końca chodzi o przyspieszenie spowalnianie siłę skoku i to jak się ogólnie steruje postacią no a sama ustawienie klawiszy tez nie jest wygodne proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM
Ostatnio zmieniony przez Ayth 14-08-2012, 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 13:25   

Nawet w tgf1 bez wtyczek i menu da się otworzyć okienko zmiany sterowania :P . Jak się nie znasz, to się nie wypowiadaj.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze


Główny edytor: Fusion 2.5
Pomógł: 9 razy
Posty: 340

18611 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 15:10   

Wywaliłem po zebraniu pierwszego zielonego kloca, który chyba jest kasą. Dźwięki zdecydowanie za głośne (brak regulacji), sterowanie okropne, jakiś counter na górze (chyba punkty, chociaż nie wiadomo), odgłosy skakania podczas lotu (jeśli nawalam w spację czy na czym tam się skakało)...
Ale postać całkiem przyjemna, taki spokojny ten kwadrat, ale poza kwadratem grafika fuj.
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1018

15752 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 15:29   

Klo napisał/a:
proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM

a ja chodzenie strzałki skok Z strzelanie X
_________________


 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 17:31   

Worm02 napisał/a:
Klo napisał/a:
proponuję sterowanie WASD skok spacja a strzelanie LPM

a ja chodzenie strzałki skok Z strzelanie X


A może być : Z strzelanie X skakanie Strzałki chodzenie ? :(

[ Dodano: 14-08-2012, 18:38 ]
[quote="YumohuSeyo"]Wywaliłem po zebraniu pierwszego zielonego kloca, który chyba jest kasą. Dźwięki zdecydowanie za głośne (brak regulacji), sterowanie okropne, jakiś counter na górze (chyba punkty, chociaż nie wiadomo), odgłosy skakania podczas lotu (jeśli nawalam w spację czy na czym tam się skakało)...
Ale postać całkiem przyjemna, taki spokojny ten kwadrat, ale poza kwadratem grafika fuj.

Tak , ten lewitujący kloc to kasa . Z tymi dźwiękami zobaczę . Ten counter to score , nie counter .

Co do grafiki...nie mam sił już by po raz enty i siamety tego mówić , więc w tej sprawie DAJ MI SPOKÓJ !
_________________

 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 18:26   

"Lewitujący kloc" i tak jest lepszym żartem niż wynik testu ze speedtest.
Grafika jest naprawdę bardzo kiepska, ja też supergrafikiem nie jestem a tworzę co najmniej 3 razy lepszą od Twojej.
YumohuSeyo nazywa rzeczy po imieniu, obiekt, który ma postać liczby i ją zmienia to licznik, a licznik to znaczy counter, więc nie chwytaj za słowa, a jeśli już musisz to sprawdź czy masz rację.
BTW. Score to counter wyświetlający globalną wartość jaką jest "score".
_________________
when the devil is too busy they call me
Ostatnio zmieniony przez Muchomorek 13-12-2012, 09:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 25-09-2012, 17:58   

YumohuSeyo napisał/a:
Wywaliłem po zebraniu pierwszego zielonego kloca, który chyba jest kasą. Dźwięki zdecydowanie za głośne (brak regulacji), sterowanie okropne, jakiś counter na górze (chyba punkty, chociaż nie wiadomo), odgłosy skakania podczas lotu (jeśli nawalam w spację czy na czym tam się skakało)...
Ale postać całkiem przyjemna, taki spokojny ten kwadrat, ale poza kwadratem grafika fuj.


Counter na górze to punkty.
Jak dźwięki za głośne, to ścisz nieco głos z głośnika.
Odgłosy skakania podczas lotu mówisz...hmm...bo używam tego sposobu :


Kiedy zostanie wciśnięty klawisz X
• Odtwórz dźwięk kuc.vav


.
Innego nie znam :P
_________________

 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 25-09-2012, 19:14   

Dodaj Only one action when event loops lub pokombinuj z Restrict actions.

OR

Player is overlapping backdrop (jako podwarnuek do Upon pressing a key)

Bo jest to Domyślny ruch platformowy. Proste.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 26-09-2012, 13:08   

Muchomorek napisał/a:
Dodaj Only one action when event loops lub pokombinuj z Restrict actions...


Za dużo grzebania.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Neoqueto 27-09-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze


Główny edytor: Fusion 2.5
Pomógł: 9 razy
Posty: 340

18611 Prestiż
Wysłany: 26-09-2012, 13:52   

pogromca909 napisał/a:
Za dużo grzebania.


<facepalm>

To NIE jest dużo grzebania :P
Chociaż skoro dla Ciebie jest, to nigdy nie zrobisz żadnego większego projektu.
Ostatnio zmieniony przez Neoqueto 27-09-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
wermi 
Major
Depressive Disorder


Główny edytor: TGF
Drugi edytor: TGF
Pomogła: 53 razy
Posty: 1018

15752 Prestiż
Wysłany: 26-09-2012, 15:48   

On ma TGF, więc nie ma OR <facepalm>
_________________


 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 26-09-2012, 16:03   

Noo to podwarunek z negate animation x is playing.
Zresztą or było jako "lub". Są to odseparowane sposoby.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 02-10-2012, 19:20   

Wniosek z tego taki : Nie słuchać muchomorka.
_________________

 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: MMF
Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 337

4605 Prestiż
Wysłany: 03-10-2012, 16:40   

Nie słuchaj żadnej krytyki, pogromco (co ty w ogóle umiesz poskramiać?), na pozytywną krytykę nie zasługuje żadna z twoich pseudo-gier.
Jeśli jeszcze Twoje własne ego cię nie zjadło to popraw post @up i napisz mój nick z dużej litery.
A z czego to wywnioskowałeś? Bo nie umiesz znaleźć przycisku do zrobienia nowego zdarzenia?
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
pogromca909 
Głupiec


Główny edytor: MMF2 Dev
Drugi edytor: TGF
Skype:
Posty: 147

1212 Prestiż
Wysłany: 03-10-2012, 18:24   

Wywnioskowałem z twojej przesadnej ponurości i hejtowania wszystkich wkoło.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group