JUŻ WYDANO WERSJE Indev 1 !
W niej jest m. in : 1 Etap , w który skład wchodzą na razie 2 Poziomy (W kolejnej wersji dorobię jeszcze Poziom Bossa ) , licznik punktów , Lewitujące banknoty (zamiennik lewitujących monet) , wrogowie strzelający kulami ognia i dźwięki (nie ma jeszcze muzyki ) .
Strzałki - poruszanie sie
Z - Skok
X - Strzelanie do wrogów kulkami z elektryczności czerpanej z ziemniaka kamienia o niewyczerpanej mocy
Zrzuty ekranu:
Oto to , co na razie jest .
UWAGI :
ROBIĘ W TGF 1
Nie bijcie mnie za grafikę i sterowanie i inne rzeczy , na które się poskarżycie (na pewno)
_________________
Ostatnio zmieniony przez pogromca909 06-09-2012, 18:00, w całości zmieniany 4 razy
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomógł: 76 razy Posty: 1411
40080 Prestiż
Wysłany: 11-08-2012, 21:28
To nie jest kwesta potrafienia, tylko jak masz bitmapę w 16 mln kolorów to ją bele programem graficznym zredukuj do 256 kolorów z ditheringiem. Photofiltre, paint.net, wszystkie to potrafią IMO. Potem taki obrazek ze zredukowaną paletą do 8 bitów wrzucasz do gry i już tych przebrzydłych pasów nie ma .
Główny edytor:
Drugi edytor: Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
Wysłany: 14-08-2012, 11:31
Toporne sterowanie, beznadziejne przyśpieszenie/zwalnianie (postać strasznie się ślizga), słaba grafika, wbudowany ruch platformowy, żenujące strzelanie. Pewnie jest też parę innych rzeczy ale nie mam zamiaru już odpalić tej gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum