NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[MMF2] Aktualizacja gry
Autor Wiadomość
Aha 
TenKtóregoImieniaNie WolnoWymawiaćDobrze
He jestem wielbłądem he he he


Pojedynki: być może
Pomógł: 9 razy
Posty: 337

18592 Prestiż
Wysłany: 07-07-2012, 05:44   [MMF2] Aktualizacja gry

Witam, dzisiaj przedstawię Wam mój projekt launchera.

Potrzebujemy:

6 Stringów (mogą być backdropami, żeby uniknąć problemów z czcionką, jeśli użytkownik nie posiada użytej)
2 Edit Boxy
2 Countery
Download Object
2 Active System Boxy

1. Układamy je np. tak:

Spoiler:


Ja dodałem od siebie tło i napis pełniący funkcję loga.

2. Napisom: pobrane, predkosc, %, bps, oraz licznikom predkosci i % pobranych danych odznaczamy w Display Options opcję Visible at start

3. Przechodzimy do zdarzeń:

-Start of frame:
+special: set global value wersja to val(edittext$("wersja"))
+wersja_aktualna: set text "Pobieranie danych..."
+wersja: load text file: Apppath$+"\ver.txt"
-Timer equals 0.5 sekundy:
+download object: download file "link do pliku ver.txt np. na cba.pl" destination Apppath$+"\ver.txt" slot 1
+wersja: set text "Build #"+edittext("wersja")
-Download succesfully completed in slot 1:
+wersja_new: load text file Apppath+"\ver.txt"
+wersja_new: set text "Build #" + edittext("wersja_new")
-[Aktualizuj] clicked:
+special: activate group "2"
+download object: download file "link do gry" destination Apppath$+"\game.exe" slot 2
+obiekty, które mają odznaczone visible at start: Reappear
-[Uruchom grę] clicked:
+special: Execute external program: Apppath$+"\game.exe" (nie zaznaczamy opcji wait, oraz hide)
+storyboard contorls: end the aplication
+wersja: save text to file Apppath$+"\ver.txt"

Grupa zdarzeń "2":

-Download in progress slot 2:
+pobrane: set counter currentpercent("download object") slot 2
+predkosc: set counter currentspeed("download object") slot 2
-Download succesfully completed in slot 2:
+special: Execute external program: Apppath$+"\game.exe" (nie zaznaczamy opcji wait, oraz hide)
+storyboard control: end the aplication

KONEC

Mam nadzieję, że komuś pomogłem :P
 
     
Minty 
Stwórczyni
omc dr fizyki


Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy
Posty: 3445

33730 Prestiż
Wysłany: 07-07-2012, 07:42   

Kod jest bez sensu. Ustawiasz zmienne na dane jeszcze nie wczytane, generalnie kolejność jest bez sensu, wczytujesz dane w arbitralnym czasie, wspomniane dane są nieużywane później, nie masz rozwiązania na wypadek konieczności aktualizacji samego launchera...
 
     
Muchomorek 
Dezerter
Intensive

Pojedynki: nie
Pomógł: 22 razy
Posty: 339

4605 Prestiż
Wysłany: 07-07-2012, 08:48   

Po pierwsze na forum są tuziny wytłumaczeń, a nawet na klikipedii jest porządny i przejrzysty artykuł.

Nie chce mi się tego przeglądać, ale manualne wpisywanie przez użytkownika jest bez sensu. W kodzie nie widzę również opcji, gdyby obecnie miało się najnowszą wersję.

Cytat:
Kod jest bez sensu. Ustawiasz zmienne na dane jeszcze nie wczytane, generalnie kolejność jest bez sensu, wczytujesz dane w arbitralnym czasie, wspomniane dane są nieużywane później, nie masz rozwiązania na wypadek konieczności aktualizacji samego launchera...

Właśnie. Kolejność ma znaczenie (co można zobaczyć w alternatywnym "edytorze zdarzeń"... zapomniałem nazwy), czyli generalnie całość nie działa. Proponowałbym najpierw byś sam to przetestował przed wstawianiem tutaj.
Na 100% przy zastąpieniu aplikacji która jest odtwarzana, nie zostanie ona usunięta, a najlepszym razie właśnie pobrany plik zostanie zmieniony na "game (x)" (albo wyskoczy error) przez co całość nie zostanie uruchomiona.
_________________
when the devil is too busy they call me
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group