[MMF2] Celne strzelanie,Niecelne strzelanie,Zmienianie broni |
Autor |
Wiadomość |
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 07-09-2011, 20:50 [MMF2] Celne strzelanie,Niecelne strzelanie,Zmienianie broni
|
|
|
Witam!
Chciałbym się zapytać jak zrobić celne strzelanie
z takim czymś że jeśli dużo będzie strzelał to coraz mniej celnie.
I ostatnie pytanie jak zrobić zmienianie broni? Musi to być oddzielna broń
i oddzielna postać?
Jak zrobić karabin maszynowy?
I jeszcze coś. Jak zrobić żeby np. jeśli
przyciśnie się R to timer się włącza? |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 08-09-2011, 10:25
|
|
|
Rexu napisał/a: | Chciałbym się zapytać jak zrobić celne strzelanie
z takim czymś że jeśli dużo będzie strzelał to coraz mniej celnie.
...
Jak zrobić karabin maszynowy? |
http://romanx.webd.pl/?91 - to powinno starczyć, będziesz musiał tylko dodać licznik, który odpowiadał za rozrzut. Przy każdym strzale dodawaj do niego jakąś wartość, a gdy jest >0, to odejmuj 1. Warto zrobić górny limit (np. gdy >20, to ustaw na 20) i podobnie dolny, gdy chcesz korzystać z liczb zmiennoprzecinkowych (np. gdy <0, to ustaw na 0).
Rexu napisał/a: | I ostatnie pytanie jak zrobić zmienianie broni? Musi to być oddzielna broń
i oddzielna postać? |
Nic nie musi być oddzielne. Po prostu przy wciśnięciu klawisza dodawaj 1 do licznika. Do zdarzenia związanego ze strzałem dodaj sprawdzanie wartości licznika (czy =0). Skopiuj to zdarzenie i w kopii sprawdzaj czy =1, a w akcjach pozmieniaj tak, jak chcesz, żeby druga broń działała. Dodaj też osobne zdarzenie sprawdzające, czy >=2, a jeśli tak, to ustaw licznik na 0. W ten sposób oznaczasz, że masz tylko 2 bronie - 0 i 1.
Rexu napisał/a: | I jeszcze coś. Jak zrobić żeby np. jeśli
przyciśnie się R to timer się włącza? |
Przeładowanie? Jeśli tak, to kompletne rozwiązanie jest takie: dodajesz do zdarzeń zw. ze strzałem warunek sprawdzający, czy licznik przeładowania, nazwijmy go R, jest =0. Dodaj nowe zdarzenie, które sprawdza, czy R>0 i jeśli tak, to zmniejsz R o 1. Ostatecznie - gdy gracz wciśnie przycisk przeładowania ustaw licznik R na np. 50 i tyle - resztą zajmie się przedostatnie zdarzenie. |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 17-09-2011, 11:09
|
|
|
Aha dzieki! Z zmienianiem broni sam juz na to wpadlem . Temat chyba do zamkniecia
[ Dodano: 17-09-2011, 12:01 ]
A mógłbyś mi pomóc z 360? Nie rozumiem tego |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Minty
Stwórczyni omc dr fizyki
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: być może
Pomogła: 259 razy Posty: 3446
33789 Prestiż
|
Wysłany: 17-09-2011, 13:00
|
|
|
Prześledź wszystkie części krok po kroku, przecież są tam komentarze i w ogóle. |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 17-09-2011, 14:39
|
|
|
no tak ale proboje to rozgrysc . I nie rozumiem tych komentarzy. Nie wszystkie
[ Dodano: 17-09-2011, 14:58 ]
Skopiowalem te zdarzenia . Predzej czy pozniej sie naucze ale mam 1 problem. Jak zrobic zeby moj pocisk sie obracal?
[ Dodano: 17-09-2011, 15:33 ]
Mam jeszcze 1 rzecz. Jesli ide w 1 strone a w przeciwna strone strzelam. Jak zrobić zeby sie obracal w ta strone gdzie strzela? |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
wermi
Major Depressive Disorder
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pomogła: 53 razy Posty: 1015
15748 Prestiż
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 17-09-2011, 23:45
|
|
|
@Up
Myślisz ze jestem taki glupi?
Mam wlasnie ten problem ze strzela z "du*y" |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Wackyjackie
Bohater Starszy Chorąży Sztabowy Randomu
Główny edytor:
Drugi edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 69 razy Posty: 717
36331 Prestiż
|
Wysłany: 18-09-2011, 00:02
|
|
|
Ustaw hot spot i action point. Hot spot odpowiada za miejsce obrotu postaci, a action point za miejsce wystrzału (ale można korzystać czasami zamiennie). Możesz je zmienić w edytorze graficznym danego obiektu aktywnego. |
_________________
|
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 19-09-2011, 15:58
|
|
|
Hotspot i action point sa dobrze ustawione ;/ |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
Fadex
Legenda #4; #12; #18; #20; #21; #27
Główny edytor:
Pojedynki: nie
Pomógł: 105 razy Posty: 1773
51612 Prestiż
|
Wysłany: 19-09-2011, 17:17
|
|
|
Sprawdź czy na pewno we wszystkich kierunkach. Przy tym zarówno przy graczu (action point) jak i przy pocisku (hot spot). |
_________________ If it doesn't have to work, I can optimize any code to a runtime of zero. What's your superpower?
wat |
|
|
|
|
Rexu
Bohater
Główny edytor:
Pojedynki: być może
Pomógł: 1 raz Posty: 206
22306 Prestiż
|
Wysłany: 20-09-2011, 16:02
|
|
|
Kierunki mam ustawione na automatic rotations
[ Dodano: 23-09-2011, 20:13 ]
Juz sobie poradzilem! Zrobilem maly niewidzialny active na ktorym zrobilem ruch wsad i przypielem do niego mojego bohatera |
_________________ Communities so toxic i forgot to take my hazmat gear off. |
|
|
|
|
|