NukeBoards - Kreatywność przede wszystkim
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  DownloadDownload
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[TGF2/MMF2] Symulacja konsoli FDS
Autor Wiadomość
adrian09_01 
Dezerter
Babcia Frania


Pojedynki: tak
Posty: 228

3 Prestiż
Wysłany: 16-08-2011, 22:02   [TGF2/MMF2] Symulacja konsoli FDS

Dzisiaj trochę o symulacji FDS. Chcecie mieć grę z "CHANGE TO SSIDE B", CHANGE CASSETTE 1/2 i tym podobnym? No Problemo! Proszę!

1.開始-Czyli przygotowanie...
Robimy:
Backdrop - Tytuł.
String (niekonieczne) - Tłumaczenie tytułu.
String 2 - String o treści "PUSH START BUTTON" - Arial 20.
String 3 - String o treści "(C) 2011 Twoje imię" - zamiast "twoje imię" wpisz swoje imię, Arial 20
Button 1, Button 2 - Do zmiany stron. Button 1 - Side A, Button 2 - Side B.

2.タイトル画面-Czyli tytuł.
Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
''ENTER'' pressed - StoryBoard - Next Frame.

3.サイドAを設定してください-PLEASE SET SSIDE B.
Klonujemy pierwszą ramkę raz.
W tej drugiej kasujemy String, String 3, Backdrop.
String 2 zmieniamy na ''Set side B'' lub coś takiego.
Dodajemy nowy paragraf do String. W nim wpisujemy Wait.

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
Global Value A = 1 - String - Next Paragraph
Global Value A = 1 - Every 03'00 - StoryBoard - Next Frame

4.例のフレーム-Czyli przykładowa ramka.
Klonujemy pierwszą ramkę raz i ciągniemy ją za drugą.
Usuwamy z niej :
String
String 3
Backdrop zmieniamy na ekran pauzy (najlepiej po japońsku).
String zmieniamy na ''PUSH SELECT BUTTON''

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
''SHIFT'' pressed - StoryBoard - Next Frame.

5.サイド-Czyli Side A.
Klonujemy ramkę drugą raz.
Ciągniemy ją na koniec.
Paragraf 1 w String 2 zmieniamy na :
''Set side A'' lub coś podobnego.

Zdarzenia :
Button 1 clicked - System - Set Global Value to 0.
Button 2 clicked - System - Set Global Value to 1.
Global Value A = 0 - String - Next Paragraph
Global Value A = 0 - Every 03'00 - StoryBoard - Next Frame
 
     
rafradek 
Starszy sierżant


Pojedynki: tak
Pomógł: 8 razy
Posty: 184

5090 Prestiż
Wysłany: 16-08-2011, 23:43   

A ja myślałem że zrobię symulator gier FDS. Łeeee. Nazwij temat "jak zrobić grę ala stare konsolowe".
_________________
Aktualne projekty:
Ball Attack: 80%

Zawsze dopracowane gry
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

PSK Cytaty Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group